Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2822
  • sr_2821
  • sr_2820
  • sr_2819
  • sr_2818
  • sr_2817
  • sr_2816
  • sr_2815
  • sr_2814
  • sr_2813
  • sr_2812
  • sr_2810
  • sr_2809
  • sr_2808
  • sr_2807
  • sr_2806
  • sr_2805
  • sr_2804
  • sr_2803
  • sr_2802
  • sr_2801
  • sr_2800
  • sr_2799
  • sr_2798
  • sr_2797

Need for Speed Carbon - Policja

Policja w Palmont City jest równie dobrze wyposażona i zorganizowana, jak ta w Rockport. Podczas pościgów na naszym ogonie możemy znaleźć kilka rodzajów radiowozów, włącznie ze słynną Corvettą Crossa. Jednak nie od razu ujrzymy we wstecznym lusterku hordę federalnych, a na ulicach blokady i kolczatki - w pierwszych fazach gry będą nas ścigać miejskie i stanowe radiowozy, których zgubienie nie stanowi większego problemu.

Charakterystyka jednostek policji w Palmont City
Jednostka Poziom poszukiwań Notowania za zniszczenie Używane taktyki
Miejski radiowóz 1 250 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany miejski radiowóz 2 500 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
Radiowóz Policji Stanowej 3 2500 Prostokąty, pościgowe stada, PIT, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany radiowóz Policji Stanowej 4 5000 Wszystkie
Lekki SUV 3 10.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV 4, 5 i 6 15.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV (turbodoładowany) 6 i 7 15.000 Wszystkie
Radiowóz Policji Federalnej 5 20.000 Wszystkie
Nieoznakowany radiowóz Policji Federalnej 6 25.000 Wszystkie
Cross 5 (sporadycznie) i 6 (zawsze) 100.000 lub 200.000 lub 300.000 Wszystkie

Pościgi w trybie kariery można rozpocząć na kilka sposobów:
Poziom poszukiwań 1-3: kierowca musi popełnić dwa wykroczenia lub przekroczyć prędkość (90 km/h) na oczach policji lub zderzyć się z nią.
Poziom poszukiwań 4-5: pościg rozpoczyna się automatycznie, gdy tylko przejeżdżający radiowóz zauważy samochód kierowcy.
Kluczową rolę w nawiązaniu kontaktu ze stróżami prawa odgrywa również ryzyko patrolu poszczególnych stref - zależne m.in. od naszych wyścigów zakończonych pościgami oraz pomocników.

Poziom ryzyka patrolu Prawdopodobieństwo spotkania policji
1 6–23%
2 24–41%
3 42–59%
4 60–77%
5 78–87%

Charakterystyka poziomów poszukiwań
Poziom poszukiwań Liczba aktywnych jednostek Całkowita wielkość fali posiłków Czas oczekiwania na posiłki (w sekundach) Czas oczekiwania na zakończenie pościgu (w sekundach) Taktyka  stosowana przez policję
1 4 miejskie radiowozy 5 180 20 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
2 5 nieoznakowanych miejskich radiowozów 10 120 45 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
3 7 radiowozów Policji Stanowej/ewentualnie kilka lekkich SUVów 15 120 75 Prostokąty, pościgowe stada, stacjonarne blokady drogowe (sporadycznie z lekkimi SUVami), Taran z lekkimi SUVami (sporadycznie)
4 8 nieoznakowanych  radiowozów Policji Stanowej/ciężkie SUVy 20 120 90 Wszystkie samochodowe taktyki, kolczatki, ciężkie SUVy, wzmocnione blokady drogowe
5 6-10 radiowozów Policji Federalnej/ciężkie SUVy/Cross 25 90 120 Wszystkie taktyki, włącznie ze wzmocnionymi blokadami drogowymi, jest szansa na pojawienie się Crossa w pościgu.
6 i wyższe 8-10 nieoznakowanych radiowozów Policji Federalnej/turbodoładowane ciężkie SUVy/Cross 30 90 120 Epicki pościg i zarazem wyzwanie, wszystkie taktyki, udział Crossa w pościgu gwarantowany.


Taktyki stosowane przez policję

Śledzenie

Podstawowa i jednocześnie jedna z najbardziej biernych taktyk. Jest stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań i polega na śledzeniu kierowcy z użyciem sygnałów świetlnych i dźwiękowych. Czasami radiowozy podjeżdżają na niewielką odległość, jednak nie wykazują agresji.

NFS - Need for Speed Carbon - Śledzenie

Ruchome blokady drogowe

Taktyka stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań. Polega na zajechaniu naszej drogi przez minimum dwa radiowozy, a następnie (gdy będą jechały równolegle obok siebie) jednoczesnym ich zahamowaniu.

NFS - Need for Speed Carbon - Stacjonarne blokady drogowe

Stado

Tę taktykę policja z Rockport stosuje od trzeciego poziomu poszukiwań. Polega ona na otoczeniu kierowcy z prawej lub lewej strony i spychania go na przeszkodę (samochód jadący znad przeciwka lub wystający na poboczu element).

NFS - Need for Speed Carbon - Stado

Prostokąt

Ta taktyka jest stosowna już od drugiego poziomu poszukiwań. Dwa, trzy lub cztery radiowozy podjeżdżają bardzo blisko naszego samochodu i próbują zamknąć nas między sobą. Gdy to osiągną (utworzą prostokąt), hamują jednocześnie zatrzymując nas. Im więcej radiowozów tworzy pudełko, tym trudniej jest uciec. Aby nie zostać zamkniętym w prostokącie, należy unikać równolegle poruszających się radiowozów z przodu, ponieważ to właśnie od tej strony policjanci zaczynają stosować tę taktykę najczęściej.

NFS - Need for Speed Carbon - Prostokąt

PIT (Precision Immobilization Technique)

Taktyka stosowana od trzeciego poziomu poszukiwań. Do jej wykonania wystarczy pojedynczy radiowóz. Polega na zahaczeniu przednim kołem radiowozu o tylne koło naszego samochodu i obrócenia go (skręcając kołami w naszym kierunku) nawet o 180 stopni do kierunku jazdy.

NFS - Need for Speed Carbon - PIT (Precision Immobilization Technique)

Taran

Jedna z najbardziej znienawidzonych przez ściganych taktyk. Jest stosowana przez jednostki Rhino od czwartego poziomu poszukiwań. Celem tych olbrzymich SUVów jest czołowe zderzenie z nami, co może skutkować zakończeniem naszego szarżowania w ułamku sekundy. By zwiększyć szanse na zderzenie, Rhino poruszają się w naszym kierunku parami. Ich pojawienie się można przewidzieć słuchając policyjnego radia. Jeśli usłyszymy słowo Rhino, możemy się spodziewać że za kilka chwil na horyzoncie pojawią się 2 pędzące SUVy.

NFS - Need for Speed Carbon - Taran

Stacjonarne blokady drogowe

Na pierwsze stacjonarne blokady drogowe możemy się natknąć już na drugim poziomie poszukiwań. Praktycznie każda blokada drogowa składa się z radiowozów, którego rodzaj aktualnie nas ściga. Z początku nie są one zbyt mocno uzbrojone, w dodatku możemy znaleźć miejsce gdzie bezkolizyjnie ją pokonamy. Jednak wraz ze wzrostem poziomu poszukiwań, blokadom towarzyszą dodatkowe jednostki (w tym SUVy), a także rozstawione kolczatki.

NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe
NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe


Aresztowanie
Co się stanie, gdy zostaniemy aresztowani? Jest kilka możliwości. Na początku zostanie nam przedstawiony mandat do zapłacenia (i - jeśli istnieją - poprzednie, ale tylko dotyczące aktualnie prowadzonego samochodu), który będziemy musieli zapłacić gotówką lub użyć karty wyjścia z aresztu. Karta pozwala na przedłużenie terminu spłaty długu i uniemożliwi konfiskatę naszego samochodu. Jeśli nie posiadamy dostatecznej ilości gotówki lub odpowiedniej karty, policja skonfiskuje nasz samochód.

NFS - Need for Speed Carbon - Aresztowanie


Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Shoutbox
avatar
MadaFaster
27-06-2017 17:25
Alfa? Ciekawie, ciekawie Szeroki uśmiech
avatar
Radzio
27-06-2017 16:18
Daj screena tej rozmowy jak możesz UÅ›miech
avatar
Radon
27-06-2017 16:15
4C i Giulia QV
avatar
SlavicBoy
27-06-2017 16:04
Oficjalny profil Alfy Romeo napisał mi ze w NFS pojawia się 2 modele tej marki ale nie zdradzili jakie
avatar
Radzio
27-06-2017 16:04
Powinni przed gamescomem wpuścić ten, który był na EA Play za zamkniętymi drzwiami czyli nocne wyścigi.
avatar
Danio
27-06-2017 12:38
Najlepiej to by było jakby był gameplay Z przymrużeniem oka
avatar
Radzio
27-06-2017 12:19
Byle nowe screeny były Szeroki uÅ›miech
avatar
Inventer89
27-06-2017 11:30
Mam nadzieję, że zaczną z listą samochodów już 1 lipca i nie będą to odgrzewane kotlety, o których już wiemy UÅ›miech
avatar
MadaFaster
25-06-2017 20:31
Oj już się nie napalajcie tak, mi się np. nie spieszy, poczekam nawet Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Radzio
25-06-2017 19:13
Coś nowego z NFS Payback? Tak na 100% UÅ›miech Nie wiem czy trailer/gameplay, ale na pewno screeny i jakieś info .
avatar
Gregi
25-06-2017 18:57
Będzie w lipcu na 100%? UÅ›miech
avatar
Radzio
25-06-2017 17:31
Czekamy do lipca Z przymrużeniem oka
avatar
Danio
25-06-2017 16:59
Mogliby ujawnić coś nowego z Payback Pokazuje jÄ™zyk
avatar
laster
25-06-2017 15:36
Jakie jaja dzis w f1 XDDDD
avatar
MadaFaster
25-06-2017 15:13
Czarek - ty specjalnie trzymasz w napięciu xD
avatar
laster
25-06-2017 14:25
Sorki Gregi nie było mnie w domu :/

No i co z tym tf'em? Obie prace wysłane i dalej nie działa :V
avatar
Freestyle
25-06-2017 12:59
Spokojnie Szeroki uÅ›miech TF się tak naprawdę nie zakończył, po prostu błędnie wyświetlałem odliczanie. Uznałem, że wszystkie TFy kończą się o północy Szeroki uÅ›miech Szeroki uÅ›miech Szeroki uÅ›miech
avatar
Gregi
25-06-2017 12:36
LAAASTER za godzinę jadę, wstawiaj autko Szeroki uÅ›miech
avatar
Radzio
25-06-2017 11:52
Coś nie działa Szeroki uÅ›miech Nie wiem czy nie trzeba ręcznie go przenieść do archiwum.
avatar
Gregi
25-06-2017 10:57
A no, nawet w archiwum go nie ma.
Forum
2 / 46
1370 / 132465
47 / 5746
15 / 2796
3 / 61
13 / 195
7 / 169
310 / 30602
72 / 888
4 / 319
49 / 595
13 / 150
124 / 19423
1 / 83
4 / 131
6 / 150
10 / 1977
23 / 4862
4 / 110
126 / 2636
Ostatnie komentarze
Online
Ankieta
Co sądzisz o NFS Payback po pierwszej zapowiedzi?

To będzie rewelacyjna gra!
58% [23 głosów]
Jest okej
20% [8 głosów]
Mam mieszane odczucia...
15% [6 głosów]
Nie podoba mi się
8% [3 głosów]
Ogółem głosów: 40
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 03.06.17

Archiwum ankiet
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci