Need for Speed
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2806
  • sr_2805
  • sr_2804
  • sr_2803
  • sr_2802
  • sr_2801
  • sr_2800
  • sr_2799
  • sr_2798
  • sr_2797
  • sr_2796
  • sr_2795
  • sr_2794
  • sr_2793
  • sr_2792
  • sr_2791
  • sr_2790
  • sr_2789
  • sr_2788
  • sr_2787
  • sr_2786
  • sr_2785
  • sr_2784
  • sr_2783
  • sr_2782

Need for Speed (2015) - Dostosowywanie tuningu

Need for Speed dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.



Osiągi


NFS - Need for Speed (2015) - Filtr powietrzaFiltr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ chłodzącyUkład chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ paliwowyUkład paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ doładowaniaUkład doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.



NFS - Need for Speed (2015) - ElektrykaElektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.



NFS - Need for Speed (2015) - ZapłonZapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.



NFS - Need for Speed (2015) - ECUECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.



NFS - Need for Speed (2015) - Blok silnikaBlok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.



NFS - Need for Speed (2015) - Wałek rozrząduWałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.



NFS - Need for Speed (2015) - Głowice cylindrówGłowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ wydechowyUkład wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - SprzęgłoSprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.



NFS - Need for Speed (2015) - System nitroSystem nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.



NFS - Need for Speed (2015) - ZawieszenieZawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ różnicowyUkład różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.



NFS - Need for Speed (2015) - OponyOpony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.




NFS - Need for Speed (2015) - HamulceHamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.



NFS - Need for Speed (2015) - Hamulec ręcznyHamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.



NFS - Need for Speed (2015) - StabilizatoryStabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.




Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Shoutbox
avatar
Morvic
23-05-2017 21:10
Cześć nasti, długo Cię nie było Szeroki uÅ›miech
avatar
laster
23-05-2017 17:10
Nie mam czasu teraz ;D Pewnie na wakacje coś się zrobi.
avatar
nasti888
23-05-2017 17:04
Hej he, kiedy laster jakiś projekt wrzucisz?
avatar
laster
23-05-2017 17:00
Hej nasti ;D
avatar
Allure
23-05-2017 16:13
nope.
avatar
nasti888
23-05-2017 16:10
Siema Allure masz już kompa? Pod nfs15?
avatar
Allure
23-05-2017 15:58
Siemka nasti. Uśmiech
avatar
MadaFaster
23-05-2017 15:31
A no jestem xD
avatar
nasti888
23-05-2017 15:29
Hasło zgubiłem i mnie życie wciągneloUÅ›miech jest i mada
avatar
MadaFaster
23-05-2017 15:16
Kogo tu przywiało Szeroki uÅ›miech Elo Nastka xD
avatar
Chad_MC
23-05-2017 15:12
Siemano nasti888, kopę lat UÅ›miech
avatar
nasti888
23-05-2017 15:09
Siema chad,Uśmiech
avatar
nasti888
23-05-2017 15:00
Inv przeglądam forum, wchodzi nowy nfs, więc pora na nowe booom na forum, strona działa, jest już ok więc ludzie nie będą znikać tak jak to był podczas ostatniej modernizacji forum która szła w parze z rozkręcaniem się nfs15
avatar
Inventer89
23-05-2017 14:58
Paczka pisząca w SB prawie ta sama, ale widzę że w różnych obszarach strony pojawiają się nowi (choć jeszcze mało aktywni) użytkownicy.
avatar
Inventer89
23-05-2017 14:55
Siema nasti UÅ›miech oblookałeś już mapy?
avatar
Gregi
23-05-2017 14:54
Heh, no tak Uśmiech
avatar
nasti888
23-05-2017 14:52
Gregi życieUÅ›miech save mamUÅ›miech kupić już można za 30 zł uzywanego ;p więc w każdej chwili mogę go mięćUÅ›miech
Cały czas ta sama paczka tutaj;p
avatar
Gregi
23-05-2017 14:48
Szkoda Nasti że sprzedałeś Smutek ja autka nie zrobię, bo się pewnie przestraszycie XD
avatar
Radzio
23-05-2017 14:47
Moim zdaniem również, ale już po tej krótkiej zapowiedzi Ghostu wnioskuję, że będzie tylko lepiej UÅ›miech
avatar
nasti888
23-05-2017 14:46
fakt poprzednik postawił w moim odczuciu poprzeczkę wysoko.
Forum
7 / 52
5 / 37
6 / 39
8 / 87
1362 / 130063
2 / 52
0 / 43
0 / 52
5 / 102
6 / 97
10 / 136
0 / 65
308 / 29680
5 / 202
4 / 143
18 / 434
1 / 131
123 / 18897
22 / 4859
6 / 162
Ostatnie komentarze
Online
Ankieta
Czym jest NFS Arena?

Europejskim wydaniem NFS Edge
34% [12 głosów]
Nową produkcją od studia Ghost
14% [5 głosów]
Grą mobilną
17% [6 głosów]
Czymś zupełnie innym
34% [12 głosów]
Ogółem głosów: 35
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 28.02.17

Archiwum ankiet
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci