Need for Speed
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2808
  • sr_2807
  • sr_2806
  • sr_2805
  • sr_2804
  • sr_2803
  • sr_2802
  • sr_2801
  • sr_2800
  • sr_2799
  • sr_2798
  • sr_2797
  • sr_2796
  • sr_2795
  • sr_2794
  • sr_2793
  • sr_2792
  • sr_2791
  • sr_2790
  • sr_2789
  • sr_2788
  • sr_2787
  • sr_2786
  • sr_2785
  • sr_2784

Need for Speed (2015) - Ikony


Ventura Bay zamieszkuje pięć autentycznych ikon motoryzacyjnych, będących bohaterami współczesnego światka samochodowego. Zdobywając reputację na 5 różnych sposobów zyskaj ich szacunek. Osoby te zainspirują cię do działania, aby stać się królem nocy - legendą nocnych wyścigów.

Morohoshi-san (bezprawie)
Shinichiego Morohoshiego najłatwiej spotkać późną nocą na trasie szybkiego ruchu w Tokio, za kierownicą jednego ze zmodyfikowanych Lamborghini w jaskrawych barwach. Niewiele wiadomo na temat tego człowieka, którego życie toczy się częściowo wśród zwykłych członków społeczeństwa, a częściowo w półświatku. Morohoshi-san to żywy paradoks, oksymoron rozdarty pomiędzy miłością do najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej szpanerskich aut na świecie, a pragnieniem zachowania w tajemnicy swojej tożsamości.


Lamborghini Diablo SV z 1999 r.
O Morohoshi-sanie można by wiele powiedzieć, ale z pewnością nie sposób nazwać go człowiekiem subtelnym... Najlepiej świadczy o tym jego pierwsza miłość, Lamborghini Diablo SV z 1999 r. Olśniewająca purpurowa barwa, trzaskający sportowy układ wydechowy oraz cała gama efektów świetlnych sprawiają, że ciężko jest przegapić superniskie i supergłośne Diablo z silnikiem V12, najczęściej pojawiające się na drogach ekspresowych i parkingach Tokio we wczesnych godzinach porannych.




Ken Block (styl)
Ken Block jest bezspornym królem Internetu. Nie minęło wiele czasu, nim jego twarz i nazwisko stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w branży motoryzacyjnej. Dzięki wieloletniemu uczestnictwu w elitarnych rajdach, imprezach X-Games oraz sławnej serii filmów pt. Gymkhana, oglądanych na całym świecie przez setki milionów osób, miał okazję osiągnąć najwyższy poziom umiejętności. Niewielu jest w stanie z równą mu łatwością obrócić bokiem walące ogniem z rur wydechowych auto, zachowawszy przy tym tak niewiarygodną precyzję.
W świecie, w którym centymetr decyduje o światowej sławie lub wpadce na globalną skalę, Block rządzi ulicami.

Ford Mustang Hoonicorn z 1965 r.
Na widok Hoonicorna, czyli należącego do Kena Blocka Forda Mustanga pierwszej generacji z 1965 r., większość zagorzałych fanów tej marki prycha z pogardą – samochód ten ma niewiele wspólnego z epoką, w której go wyprodukowano. Silnik Roush Yates Ford V8 zasysa powietrze przez osiem osobnych przepustnic z wlotami znajdującymi się na masce. Jednostka wytwarza moc 845 KM przekazywaną za pośrednictwem stworzonej na zamówienie sześciostopniowej sekwencyjnej skrzyni kłowej, a także układu napędowego na cztery koła. Samochód ten, stworzony całkowicie od podstaw i przeznaczony głównie do palenia opon, jest w motoryzacyjnym światku ucieleśnieniem czystej, niczym nieskażonej grozy.




Nakai-san (tuning)
Akira Nakai jest prawdziwym artystą motoryzacji, wprawnym tuningowcem, kierującym się uczuciami, emocjami i okiem do szczegółów, by tworzyć najbardziej szalone modele Porsche na świecie. Nakai-san, który zaczynał od tuningowania Porsche w niewielkim warsztacie na odludziu, w wiejskiej okolicy w prefekturze Chiba, nieopodal Tokio, na cały świat rozsławił swoją markę Rauh-Welt Begriff. Obecnie większość czasu spędza na podróżach po świecie i tworzeniu supermocnych aut dla całej rzeszy fanatycznie niemal oddanych klientów.
Talent Nakai-sana do tworzenia niesamowicie surowych, acz niepozbawionych duszy aut, stał się wręcz legendarny.

Porsche 911 z 1974 r.
Nakai-san, założyciel japońskiej firmy RWB, jest twórcą wielu pięknych aut, ale stuningowane przez niego Porsche 911 z 1974 r., zwane Stella Artois, bynajmniej do takich nie należy. Ten agresywny, matowoczarny wojownik jest pierwszym autem marki Porsche kupionym przez Nakai-sana. Przez lata przemieniał je w mroczne, ponure monstrum. Auto charakteryzuje się buchającymi ogniem rurami wydechowymi, wciskającą w fotel prędkością na zakrętach, a także charakterystycznym brzmieniem wydechu, kojarzącym się bardziej z czołgiem niż luksusowym autem sportowym. Stella Artois to bestia budząca zachwyt, pod warunkiem że jest się w stanie ją oswoić.




Magnus Walker (prędkość)
Choć nie sposób wskazać jedną osobę, która byłaby odpowiedzialna za popularność, jaką cieszy się Porsche z silnikiem chłodzonym powietrzem, to trzeba przyznać, że Magnus Walker – enigmatyczny miłośnik modelu 911 – z całą pewnością się do niej przyczynił.
To jedna z najbarwniejszych postaci świata motoryzacji, nie tylko ze względu na dredy i majestatyczną brodę, lecz także przez towarzyszący mu ryk sześciocylindrowego silnika typu bokser z turbosprężarką, dobywający się z otwartych zaworów wydechowych Porsche Widowmaker 930 Turbo.
Magnus zbiera i modyfikuje klasyczne Porsche, nie obawia się także przekraczać za ich kierownicą wszelkich ograniczeń na ciasnych, miejskich ulicach i wiodących kanionami szosach Los Angeles.

Porsche 911 z 1971 r.
Należące do Magnusa Walkera Porsche 911 z 1971 r. to prawdziwy klasyk, daleko mu do delikatnej zabawki – to auto wykorzystywane jest w najlepszym możliwym stylu. Popularna 277 to surowa, mknąca przez kaniony rakieta, którą trzeba po prostu poczuć. Jej waga, łatwość prowadzenia, hamowanie i moc są idealnie zrównoważone. Ten napędzany wolnossącym silnikiem typu bokser uliczny rozrabiaka brał udział w niejednej potyczce i zaliczył niejedno otarcie – widać to od razu po rysach i skazach na lakierze. Jeśli istnieje jakiekolwiek auto, które idealnie reprezentuje swego właściciela, to jest nim właśnie rycząca 277.




Risky Devil (ekipa)
Od roku 2007 z nielegalnym driftowaniem po ulicach Chicago kojarzona jest przede wszystkim jedna nazwa – Risky Devil. Fish, AJ, Cook, Stevo i T2 to kierowcy jednych z najbardziej kozackich, zrywnych i budzących zazdrość aut ulicznych. Ta ekipa od dawna przemierza nocne ulice miasta.
Pokrywający swoje auta jaskrawą czerwienią, Risky Devil stale przekraczają wszystkie granice, dążąc do osiągnięcia absolutnej perfekcji w kwestii prowadzenia oraz inspirowanej stylem VIP estetyki.


Subaru BRZ
W erze bezpiecznych, przewidywalnych i nudnych aut Subaru BRZ i jego odpowiednik ze stajni Toyoty to zwinne, zapewniające sporo radości zabawki z napędem na tylne koła, jakich rozpaczliwie potrzebujemy. BRZ, będące motoryzacyjnym odpowiednikiem czystego płótna, to auto stworzone wprost do modyfikacji – a niewielu na tym polu potrafi dorównać Risky Devil. Kierowcy ci uczynili z tego zabawnego, sportowego wozu coś zupełnie nowego, a to za sprawą wyobleń Rocket Bunny, zawieszenia AirLift oraz zawodzącego pod maską kompresora. Risky Devil BRZ to auto proste, czyste i stworzone z myślą o driftowaniu. Ten wóz nie może doczekać się bitwy.



Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Shoutbox
avatar
Inventer89
28-05-2017 22:35
Ja już z 10 razy oglądałem obie części - ten film sie nie nudzi no i te niezapomniane teksty.
avatar
MadaFaster
28-05-2017 22:25
Obejrzałem Kilera xD
avatar
laster
28-05-2017 20:45
Ogląda ktoś Indy? Hondy nawet tam zawodzą. Szkoda Alonso.

Mada. Pan Tadeusz :v
avatar
MadaFaster
28-05-2017 20:22
Pany, jaki film z Lindą polecacie? Myślę czy by nie obejrzeć "Psy"
avatar
Radzio
28-05-2017 17:44
Nie polecam tej pogody na mecz w piłke xD Patelnia.
avatar
Allure
28-05-2017 14:51
grzeje dobrze, a ja sie kisiłem 6h w sali. ;-;
avatar
Morvic
28-05-2017 12:29
U mnie też piękna pogoda UÅ›miech
avatar
MadaFaster
28-05-2017 11:08
U mnie też praży słońce i muszę uczyć się funkcji na angielski xD
avatar
Radzio
28-05-2017 11:03
A no witaj. Piękna niedziela u mnie, błękitne niebo, słoneczko, kwitną bzy... nic tylko odpoczywać Szeroki uÅ›miech A od poniedziałku wielkie oczekiwanie UÅ›miech
avatar
Anoax
28-05-2017 08:33
Witam serdecznie Szeroki uśmiech
avatar
MadaFaster
27-05-2017 19:36
avatar
Siekierka
27-05-2017 19:10
Gucio, i LaFerrari i standardowy P1 robiły kółka ale widocznie czasy poniżej oczekiwań Pokazuje jÄ™zyk
avatar
MadaFaster
27-05-2017 18:47
Łeb mnie nawala od temperatury, nogi mi wchodzą w dupę, stopy w bąblach, ale mam za to stos zdjęć ze zlotu Szeroki uÅ›miech jak zarzucę to dam linka do części z nich Szeroki uÅ›miech
avatar
laster
27-05-2017 15:44
Hehe
avatar
Allure
27-05-2017 15:43
Danke zostaw w spokoju.
avatar
laster
27-05-2017 15:42
Okej, danke.
avatar
Allure
27-05-2017 15:42
nie trzeba.
avatar
laster
27-05-2017 15:40
Tzn kiedyś jak jeszcze wstawialem prace częściej trzeba było w nazwie pliku dac date wstawienia,godzine i np nazwę auta. Dalej tak jest?
avatar
Inventer89
27-05-2017 15:03
Jaka formułka?
avatar
laster
27-05-2017 14:49
Okej
Forum
0 / 3166
23 / 174
8 / 112
5 / 69
8 / 90
1362 / 130427
2 / 63
0 / 55
0 / 63
5 / 111
6 / 107
10 / 149
0 / 81
308 / 29794
5 / 216
4 / 149
18 / 449
1 / 138
123 / 18955
22 / 4882
Ostatnie komentarze
Online
Ankieta
Czym jest NFS Arena?

Europejskim wydaniem NFS Edge
34% [12 głosów]
Nową produkcją od studia Ghost
14% [5 głosów]
Grą mobilną
17% [6 głosów]
Czymś zupełnie innym
34% [12 głosów]
Ogółem głosów: 35
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 28.02.17

Archiwum ankiet
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci