Need for Speed
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed Nitro
Need for Speed World
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2776
  • sr_2775
  • sr_2774
  • sr_2773
  • sr_2771
  • sr_2770
  • sr_2769
  • sr_2767
  • sr_2766
  • sr_2765
  • sr_2764
  • sr_2763
  • sr_2762
  • sr_2761
  • sr_2760
  • sr_2759
  • sr_2758
  • sr_2757
  • sr_2756
  • sr_2755
  • sr_2754
  • sr_2753
  • sr_2752
  • sr_2751
  • sr_2750
  • sr_2749
  • sr_2748
  • sr_2747
  • sr_2746
  • sr_2745
  • sr_2744
  • sr_2743
  • sr_2742
  • sr_2741
  • sr_2740
  • sr_2739
  • sr_2738
  • sr_2736
  • sr_2735
  • sr_2734
  • sr_2733
  • sr_2732
  • sr_2731
  • sr_2730
  • sr_2729
  • sr_2728
  • sr_2727
  • sr_2726
  • sr_2725
  • sr_2724
AUTO TYGODNIA
AUTO MIESIĄCA
TUNING FIGHT
CHALLENGE
BLACK LIST
user
13.03.2017 - 19.03.2017
lastnews
Motoryzacja
TurboFlesz #35
autor: Radon 4-03-2017 21:26, czytań 228
7
Zima chyli się już ku końcowi, robi się cieplej i pogoda zdecydowanie bardziej sprzyja spędzaniu czasu pod gołym niebem. Z pozoru jest to wyłącznie powód do radości. Gdzieś w podświadomości rozbrzmiewa jednak pytanie: "jak tam moje plażowe ciałko?". Wspomnienie świątecznego obżarstwa i jeszcze świeże piętno Tłustego Czwartku nie nastraja pozytywnie. Pierwsze podejrzenia otyłości kieruję w stronę tych, u których oponki mamy w standardzie - zobaczymy więc które z samochodów pozostały w formie, a które muszą jeszcze nad sobą popracować. Nowe Aventadory, zdaje się, wzięły sobie do serca konieczność spalenia odrobiny kalorii, zmuszając tym samym producenta do zorganizowania akcji naprawczej mającej na celu powstrzymanie kolejnych aut przed samozapłonem! Pragnę w tym miejscu przypomnieć, że taki zapał nie jest konieczny, mamy dopiero marzec i wciąż jeszcze można zdziałać cuda, prawda? Tak więc nie żałujcie sobie, dzisiejszy głód pozwolę sobie zaspokoić przedsmakami Genewy i sezonu F1 2017, najedzcie się do syta!

Fitness

Ferrari nigdy nie można było zarzucić ociężałości, także i tym razem f12 berlinetta otrzymała porządny lifting nie zyskując przy tym na wadze. Zmiany wyglądu są dość radykalne, wóz wygląda agresywniej, uwagę zwraca powrót poczwórnych świateł tylnych. Zmieniła się także nazwa - teraz topowe GT włoskiego producenta zyskało numerek 812 i przydomek, również z włoska, Superfast. Pod maską znajduje się prawdopodobnie ostatnie już wolnossące V12, generujące tym razem aż 800 KM. Przenoszone na koła za pośrednictwem 7-biegowego dwusprzegłowego automatu pozwala na osiągnięcie pierwszej setki w 2.9 sekundy i jazdę z maksymalną prędkością około 340 km/h. Osiągi są lepsze niż w hardkorowym i odchudzonym f12tdf. Ponadto 812 wyposażone jest w znane z poprzednich modeli systemy Ferrari Slide Slip Control i Virtual Short Wheelbase a także aktywną aerodynamikę. Nowością w Ferrari jest zastosowanie elektrycznego wspomagania kierownicy. Pierwszy publiczny pokaz samochodu oczywiście w Genewie.
Jeśli ktoś nie przepada za Ferrari, bądź wręcz przeciwnie - liczy na więcej włoszczyzny w Genewie na pewno z radością przyjmie otwartą wersję Pagani Huayry. Myli się jednak ten, kto sądzie, że to tylko coupe z zdejmowanym dachem. Huayra Roadster została zaprojektowana od podstaw, dzięki czemu względem wersji zamkniętej oszczędziła 80 kg. Ważący 1284 kg roadster napędzany jest tradycyjnie już silnikiem AMG. 6 litrowe V12 osiąga 778 KM i 1000 Nm momentu obrotowego i napędza koła za pośrednictwem zupełnie nowej przekładni. Dzieło firmy X-Track to 7-biegowy automat wyróżniający się zastosowaniem synchronizatorów wykonanych z włókna węglowego. Specjalnie dla Huayry Roadster powstały także hamulce wykonane przez Brembo, ponoć najbardziej zaawansowane wyprodukowane kiedykolwiek przez tą firmę. Powstanie 100 sztuk tego cacka i jak zwykle zostały już sprzedane, także nawet ci, którzy mają na zbyciu 10 milionów złotych muszą obejść się smakiem.

NFS - Need for Speed - Ferrari 812 Superfast NFS - Need for Speed - Pagani Huayra Roadster NFS - Need for Speed - Pagani Huayra Roadster


Grubas wśród sportowców...

...sportowiec wśród luksusowych limuzyn? Tak można było kiedyś powiedzieć o Porsche Panamera, pominąwszy oczywiście fakt, że wcale nie jest limuzyną tylko liftbackiem z mocno otłuszczonym zadem. Jeszcze więcej wątpliwości może wzbudzić wersja Sport Turismo, która jest chyba kombiakiem. Pierwsza publiczna prezentacja cudaka odbędzie się w Genewie, Porsche jednak już teraz opublikowało jego zdjęcia, zbiera także zamówienia, więc jeśli ktoś ma przygotowane 448 tysięcy złotych i pragnie wozić dzieci do szkoły szybkim kombiakiem (ściągając na nie przy tym nienawiść rówieśników...) w październiku będzie mógł odebrać w salonie swoją Panamerę Sport Turismo.
Nie jest to jednak koniec przedgenewskich nowości w gamie pięciodrzwiowego Porsche. Ta zostanie bowiem rozszerzona o Panamerę Turbo S E-Hybrid. Wyposażona w 550-konne turbodoładowane V8 i 136-konny silnik elektryczny przekazuje na obie osie moc 680 KM, co czyni z niej drugie najmocniejsze drogowe Porsche w historii. Wsparcie technologii 918 sprawia, że Turbo S E-Hybrid przyspiesza do setki w 3,4 sekundy i osiąga maksymalnie 310 km/h - wyrównuje tym sposobem osiągi brutalnego 911 GT3 RS. Pomimo widocznej otyłości trzeba przyznać, że Panamera jest w formie. Zaskakująca jest przy tym jej wstrzemięźliwość w przyjmowaniu posiłków. Akumulatory pozwalają na przejechanie 50 kilometrów bez uruchamiania silnika spalinowego, który współpracując z elektrycznym może pochwalić się spalaniem średnim na poziomie 2,9 na każde 100 km.

NFS - Need for Speed - Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid NFS - Need for Speed - Porsche Panamera Turbo S E-hybrid NFS - Need for Speed - Porsche Panamera Sport Turismo


Szerokie i grube

Szerokie płyty podłogowe i grube opony, precyzując. To chyba najbardziej istotna zmiana w nadchodzącym sezonie F1 i jedna z najciekawszych od dawna. Od teraz bolidy będą miały aż 2 metry szerokości i opony mające nawet 400 mm szerokości. Filozofia projektu nowych samochodów opiera się o tzw ground effect, który zdefiniował wygląda bolidów lat 90-tych, ponoć najlepszych w historii Formuły. Nowe opony Pirelli w połączeniu z zaawansowaną aerodynamiką mają zapewnić ogromną przyczepność pozwalającą na poprawienie czasów okrążeń o kilka sekund w porównaniu do poprzedniego roku, silniki 1.6 V6 turbo znane z poprzednich lat mają teraz przekraczać nawet 1000 KM. Możemy mieć do czynienia z najszybszymi wyścigami od wielu lat. Efektem ubocznym towarzyszącym regulaminowym zmianom jest bardzo agresywny i atrakcyjny wygląd nowych maszyn, które można było zobaczyć już podczas oficjalnych prezentacji a także na pierwszych przedsezonowych testach w Barcelonie. Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć jak zwiększenie wymiarów posłużyło nowym bolidom, podobają Wam się?

NFS - Need for Speed - Bolidy F1 2017 NFS - Need for Speed - Bolidy F1 2017 NFS - Need for Speed - Porsche Bolidy F1 2017NFS - Need for Speed - Bolidy F1 2017NFS - Need for Speed - Bolidy F1 2017NFS - Need for Speed - Bolidy F1 2017


Będzie grubo?

Na koniec już prawie tradycyjnie filmik. Luźno powiązany z motywem przewodnim, chodzi bowiem o trailer Top Gear. Tak, ten program nadal istnieje, co więcej, nowa odsłona planowana na 5 marca (tak, na jutro) zapowiada się nieźle. Czy więc będzie grubo? Na pewno, jeśli nie pohamujemy obżarstwa oglądając kolejne odcinki! Zapraszam do oglądania, napiszcie co sądzicie, będziecie oglądać, czy jednak obejdziecie się smakiem?


Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Shoutbox
avatar
Anoax
27-03-2017 05:08
Witam ^^
avatar
Inventer89
25-03-2017 23:22
Przeniosłem wypowiedzi o Worldzie do odpowiedniego tematu.
avatar
Inventer89
25-03-2017 17:40
Wyniki konkursu będą jutro, a dziś biorę się za TF. Bo już widzę głosów jest nadzwyczaj dużo.
avatar
MadaFaster
25-03-2017 15:33
Gdzie tam, wszystko tak samo leci, widocznie dawno nie grałeś Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Allure
25-03-2017 15:23
Underground 1 dalej mnie zaskakuje, ciągle jestem ciekaw co będzie dalej, jakie będą następne zawody, nowe części i auta do odblokowania. Za każdym razem toczy się to trochę inaczej. UÅ›miech
avatar
Kuchsee
25-03-2017 14:36
Kiedy wyniki całego Mastera?
avatar
Gregi
25-03-2017 14:00
Bep

Nie byłem o 14.30 ani przy kompie, ani przy telefonie [*]
avatar
Kuchsee
25-03-2017 13:32
Dobra teraz przegrałem chyba że mada źle napisał xd
avatar
MadaFaster
25-03-2017 13:31
KUŹWA Z PAMIĘCI LECIAŁEM XD
avatar
Kuchsee
25-03-2017 13:14
Chodzi mi o zalogowanych
avatar
Radzio
25-03-2017 13:07
Osoby niezalogowane też mogą walczyć Z przymrużeniem oka
avatar
Kuchsee
25-03-2017 13:06
Mada, mi się bardziej wydaje ze głównie to tylko my tu walczymy XD
avatar
MadaFaster
25-03-2017 13:01
Nom xD
avatar
Kuchsee
25-03-2017 13:00
Dalej nic xd

Ja już u babci kampie na telefonie XD
avatar
MadaFaster
25-03-2017 12:58
Kolejna godzina się zbliża Szeroki uÅ›miech
avatar
Kuchsee
25-03-2017 11:35
stargardzki ryż naturalny
avatar
Allure
25-03-2017 11:34
Stargard Rice's by Gustaw&Gustaw
avatar
Morvic
25-03-2017 11:27
Wieś tuning industries
avatar
MadaFaster
25-03-2017 11:20
Forum
43 / 500
26 / 4732
9 / 212
2 / 59
302 / 28146
10 / 458
1351 / 126232
13 / 126
7 / 86
0 / 2867
6 / 107
17 / 20421
24 / 3705
7 / 101
7 / 90
4 / 105
163 / 41142
7 / 214
5 / 121
8 / 129
Ostatnie komentarze
Ankieta
Czym jest NFS Arena?

Europejskim wydaniem NFS Edge
33% [10 głosów]
Nową produkcją od studia Ghost
17% [5 głosów]
Grą mobilną
17% [5 głosów]
Czymś zupełnie innym
33% [10 głosów]
Ogółem głosów: 30
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 28.02.17

Archiwum ankiet
Online
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci