Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2853
  • sr_2852
  • sr_2851
  • sr_2850
  • sr_2849
  • sr_2848
  • sr_2847
  • sr_2846
  • sr_2845
  • sr_2844
  • sr_2843
  • sr_2842
  • sr_2841
  • sr_2840
  • sr_2839
  • sr_2838
  • sr_2836
  • sr_2835
  • sr_2834
  • sr_2833
  • sr_2832
  • sr_2831
  • sr_2830
  • sr_2829
  • sr_2828

Need for Speed Underground 2 - Instalacja nowych aut

W Need for Speed Underground 2 mamy do dyspozycji blisko 30 samochodów. Zarówno ich liczba, jak i klasa nie każdego może zadowolić, szczególnie gdy gra się już dłuższy czas. By wprowadzić powiew świeżości na ulice Bayview, fani NFS stworzyli kilka tysięcy nowych modeli samochodów, którymi możemy cieszyć się podczas rozgrywki. Jak zainstalować nowe samochody w Need for Speed Underground 2?


Ostrzeżenie
Pamiętaj, że tego typu modyfikacja to jedynie podmiana tekstur. Osiągi i prowadzenie będzie identyczne jak w przypadku oryginalnego modelu. Ponadto modele stworzone przez graczy mają znacznie zmniejszone opcje tuningu zewnętrznego. Najczęściej sprowadza się on tylko do zmiany koloru nadwozia i felg. Nie ma możliwości zastosowania vinyli.


Katalog samochodów do NFS Underground 2

Wprowadzenie
Każde archiwum samochodu składa się z kilku plików. W zależności od autora modyfikacji, są one umieszczone w jednym folderze lub posegregowane. Zdarza się też, że niektórzy autorzy nie umieszczają w archiwum wszystkich plików (głównie dotyczy to plików zawierających logo producenta marki). By rozwiać wątpliwości najpierw wyjaśnimy, który plik za co odpowiada.
GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin to pliki samochodu, bez nich nie zobaczymy nowego modelu.
Primary-Logo.dds to plik loga marki - nic się nie stanie, jeśli nie będzie tego pliku w archiwum lub go nie podmienimy.
Secondary-Logo.dds (czasami w nazwie jest też dodana marka samochodu) to plik loga modelu - nic się nie stanie jeśli, nie będzie tego pliku w archiwum lub go nie podmienimy.
Nazwa-samochodu.u1car to plik zawierający informacje o rozstawie osi kół - plik ten jest tak samo ważny jak pliki samochodu.
Do instalacji będą Ci potrzebne zazwyczaj 3 programy:
- NFS-TexEd
- NFS-LangEd
- NFS-CfgInstaller - autor modyfikacji najczęściej dołącza ten plik do archiwum.


Instalacja modyfikacji
1. Na stronie NFSCars.net wyszukujemy interesujący nas model, np. Arrinera Hussarya. W panelu Descriptions sprawdzamy jaki model zostanie zastąpiony (z ang. replaces) po tej modyfikacji, oraz wyszukujemy ewentualnych numerów linii pod którymi kryją się loga producenta i modelu samochodu. Może się zdarzyć, że będziemy musieli poświęcić już zmodyfikowany model. W tym przypadku to oryginalny Pontiac GTO.

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje


2. Pobieramy i rozpakowujemy (do dowolnego folderu) archiwum z pobranym samochodem.


3. Tworzymy kopię zapasową pliku ustawień FrontB.lzc - znajdziemy go w folderze z grą: Need For Speed Underground 2\FRONTEND.


4. Tworzymy kopię zapasową folderu samochodu, który zostanie zastąpiony w grze, (Need For Speed Underground 2\Cars\model-samochodu) np. poprzez dodanie do nazwy folderu słowa old. W tym przypadku folder GTO zmieniamy na GTO old.


5. Z wypakowanego archiwum przenosimy folder z nazwą samochodu zwierającego pliki GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin (jeśli nie ma folderu, to tworzymy go, odpowiednio nazywamy i wklejamy do niego wyżej wymienione pliki).

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje


6. Uruchamiamy NFS-TexEd.exe. Klikamy na menu Archive i wybieramy Open. Odszukujemy FrontB.lzc w Need For Speed Underground 2\FRONTEND i klikamy Otwórz.
Teraz podmieniamy loga modelu i marki. W tym celu odszukujemy (niektórzy autorzy modyfikacji umieszczają jej nr w opisie) na liście odpowiedni logo producenta marki (Primary-Logo) i zaznaczamy go. Klikamy na menu Texture i wybieramy Import. Wyszukujemy plik Primary-Logo z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje


7. Analogicznie postępujemy z logiem modelu. Odszukujemy Secondary-Logo i zaznaczamy go. Wybieramy Texture, następnie Import. Wyszukujemy plik Secondary-Logo z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje

Zapisujemy zmiany: klikamy Archive -> Save i wychodzimy z programu.


8. Uruchamiamy NFS-CfgInstaller i wybieramy główny folder z grą (Need For Speed Underground 2). Klikamy OK. W nowym oknie wybieramy plik nazwa-samochodu.u1car (w tym przypadku Lotus Elise.u2car i klikamy Otwórz. Pojawi się komunikat o prawidłowym zainstalowaniu samochodu.

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje


9. Teraz Uruchamiamy NFS-LangEd.exe w celu zmiany nazwy pojazdu pojawiającej się podczas wyścigów. Klikamy na menu File i wybieramy Open. Odszukujemy plik English.bin w Need For Speed Underground 2\LANGUAGES i klikamy Otwórz. Odszukujemy pozycję, pod którą kryje się nazwa zastępowanego modelu (w tym przypadku jest to wymieniona w Descriptions pozycja nr 2692), po czym dwukrotnie na nią klikamy. W polu w dolnej części okna programu wpisujemy nazwę modelu (Hussarya) i klikamy Apply.

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje

Zapisujemy zmiany: klikamy File -> Save i wychodzimy z programu.


10. Gotowe. Szerokiej drogi!

NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje NFS - Need for Speed Underground 2 - Modyfikacje



Dodaj komentarz
Premiera Need for Speed Payback
50 / 6392
9 / 101
9 / 74
4 / 73
44 / 1090
134 / 2721
156 / 2021
85 / 1254
0 / 104
6 / 72
1381 / 135856
2 / 153
4 / 134
4 / 117
2 / 212
7 / 222
4 / 157
15 / 2943
13 / 286
7 / 281
avatar
Radzio
17-08-2017 22:48
XD
avatar
Siekierka
17-08-2017 22:41
nfszonka :/ dawać jakiego przystojnego nfszoniaka!!! *.*
avatar
MadaFaster
17-08-2017 19:37
ja mam tylko MW12 xD
avatar
Beast69Pl
17-08-2017 19:17
Ktoś chętny na wspólną jazdę dziś wieczorkiem ?
avatar
Radzio
17-08-2017 17:29
Już kończę newsa UÅ›miech
avatar
Danio
17-08-2017 17:23
Dla graczy podczas Gamescom oprócz misji z E3, ma być też dostępny wyścig Z przymrużeniem oka
avatar
Beast69Pl
16-08-2017 19:45
lece kombinowac z kolejnym projektem Uśmiech
avatar
Beast69Pl
16-08-2017 19:30
w takim razie czekam Uśmiech
avatar
Radzio
16-08-2017 19:30
Tak UÅ›miech Jest to zabezpieczenie, żeby na głównej nie wylądowały jakieś dorodne piersi na przykład.
avatar
Pirr
16-08-2017 19:30
Spokojnie, też tak mam - Luqgreg pewnie mnie za to nienawidzi UÅ›miech
avatar
Beast69Pl
16-08-2017 19:29
Takie pytanko, czy dodając swoją prace do showroom'u musi ona zostać przez administatora zaakceptowana ?
avatar
Inventer89
16-08-2017 19:29
Lustra nie ma z mojego lenistwa i przyzwyczajenia do operacji na głównych plikach. Tu mamy %. Beast69Pl - tak, zatwierdza administracja
avatar
Pirr
16-08-2017 19:26
Co do responsywności - dodami jeszcze takie hasła jak flexbox, box-sizing: border-box i emy/remy/procenty jako jednostki Z przymrużeniem oka
Wbrew pozorom i na serwisie litościwie hostującym NFS Wiki... da się na tym przejechać UÅ›miech
avatar
Pirr
16-08-2017 19:24
Aż szukałem z ciekawości jakiegoś screena, ale domyślam się, że takie rzeczy nie są dostępne publicznie.
avatar
Siekierka
16-08-2017 19:21
w tej lepszej wersji czerwony pasek będzie Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Pirr
16-08-2017 19:12
Trzeba też Radonowi przyznać rację - grzebiemy/grzebiecie (nie wiem jak stwierdzić) na żywej stronie zamiast na jakimś lustrze, nawet zdezaktualizowanym, by dopracować przed faktycznym wdrożeniem.
avatar
Pirr
16-08-2017 19:09
Inv, nie dziwię się - migracja z Mambo 4.5 (poprzednik Joomli) to katorga, a co dopiero tak różne systemy jak PHPF i Joomla.
avatar
Radon
16-08-2017 19:09
Tak czy inaczej strona znów wisi rozdupcona, któryś raz w ostatnim czasie.
avatar
Pirr
16-08-2017 19:08
Na pewno nie możemy iść drogą FANDOMu, który oferuje zupełnie inny interfejs pod mobile - i działa to słabo, o spójności nie wspomnę
avatar
Inventer89
16-08-2017 19:07
Miesiąc temu testowałem Shoutbox na każdej stronie forum - rozważam taką opcję. Tu mamy PHP-Fusion. Rozważałem zmianę na Joomlę, ale byłoby zbyt dużo roboty przy przerabianiu. Taką zmianę przeprowadziło e-nfs.pl ze 3-4 lata temu. Znam problem z przewijaniem prawych paneli. Mam zaprojektowane 2 opcje.
Ostatnie komentarze
SPOŁECZNOŚĆ
NFS - Need for Speed - Playstation Network     NFS - Need for Speed - Origin     NFS - Need for Speed - Xbox
Ostatnio dostępni użytkownicy
Co sądzisz o tuningu w NFS Payback po ostatnich newsach?

Rewelacyjny!
41% [11 głosów]
Ciekawie się zapowiada
41% [11 głosów]
Powinno być jeszcze więcej opcji
11% [3 głosów]
Bardzo słabo to wygląda
7% [2 głosów]
Ogółem głosów: 27
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 29.07.17

Archiwum ankiet
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci