Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed

Need for Speed Most Wanted - Policja

Po dwóch latach rozłąki, do serii Need for Speed powróciły pościgi z udziałem policji. W Rockport możemy się natknąć na kilka rodzajów radiowozów, a w niektórych przypadkach pojawi się również śmigłowiec. Policja jest bardzo dobrze zorganizowana i korzysta z wielu taktyk, by złapać uciekających kierowców. Liczba oraz rodzaj samochodów jest ściśle powiązany z naszymi dokonaniami, dlatego na początku kariery w pościgach będą uczestniczyć pojedyncze radiowozy. Dopiero wraz z rozwojem kariery pojawią nowe, szybsze jednostki oferujące bardziej skuteczne rozwiązania do zwalczania najbardziej poszukiwanych.


Charakterystyka jednostek policji w Rockport
Jednostka Poziom poszukiwań Notowania za zniszczenie Używane taktyki
Miejski radiowóz 1 250 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany miejski radiowóz 2 500 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
Radiowóz Policji Stanowej 3 2500 Prostokąty, pościgowe stada, PIT, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany radiowóz Policji Stanowej 4 5000 Wszystkie
Lekki SUV 3 10.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV 4, 5 i 6 15.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV (turbodoładowany) 6 i 7 15.000 Wszystkie
Radiowóz Policji Federalnej 5 20.000 Wszystkie
Nieoznakowany radiowóz Policji Federalnej 6 25.000 Wszystkie
Cross 5 (sporadycznie) i 6 (zawsze) 100.000 lub 200.000 lub 300.000 Wszystkie
Helikopter (pasywny) 4 Nie dotyczy Patrolowanie
Helikopter (agresywny) 5, 6 i 7 Nie dotyczy Patrolowanie, taranowanie

Pościgi w trybie kariery można rozpocząć na kilka sposobów:
Poziom poszukiwań 1-3: kierowca musi popełnić dwa wykroczenia lub przekroczyć prędkość (90 km/h) na oczach policji lub zderzyć się z nią.
Poziom poszukiwań 4-5: pościg rozpoczyna się automatycznie, gdy tylko przejeżdżający radiowóz zauważy samochód kierowcy.


Charakterystyka poziomów poszukiwań
Poziom poszukiwań Liczba aktywnych jednostek Całkowita wielkość fali posiłków Czas oczekiwania na posiłki (w sekundach) Czas oczekiwania na zakończenie pościgu (w sekundach) Taktyka stosowana przez policję
1 4 miejskie radiowozy 5 180 20 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
2 5 nieoznakowanych miejskich radiowozów 10 120 45 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
3 7 radiowozów Policji Stanowej/ewentualnie kilka lekkich SUVów 15 120 75 Prostokąty, pościgowe stada, stacjonarne blokady drogowe (sporadycznie z lekkimi SUVami), Taran z lekkimi SUVami (sporadycznie)
4 8 nieoznakowanych radiowozów Policji Stanowej/helikopter (pasywny)/ciężkie SUVy 20 120 90 Wszystkie samochodowe taktyki/patrole helikoptera (po 90 sekundach odlatuje by zatankować), kolczatki, ciężkie SUVy, wzmocnione blokady drogowe
5 6-10 radiowozów Policji Federalnej/helikopter (agresywny)/ciężkie SUVy/Cross 25 90 120 Wszystkie taktyki, włącznie ze wzmocnionymi blokadami drogowymi, jest szansa na pojawienie się Crossa w pościgu.
6 8-10 nieoznakowanych radiowozów Policji Federalnej/helikopter (agresywny)/turbodoładowane ciężkie SUVy/Cross 30 90 120 Epicki pościg i zarazem wyzwanie, wszystkie taktyki, udział Crossa w pościgu gwarantowany.
7 (tylko w Próbie Czarnej Edycji - #69) Turbodoładowane ciężkie SUVy/helikopter (agresywny) 15 90 120 Wszystkie taktyki, prostokąty i pościgowe stada składające się z turbodoładowanych ciężkich SUVów.


Taktyki stosowane przez policję

Śledzenie

Podstawowa i jednocześnie jedna z najbardziej biernych taktyk. Jest stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań i polega na śledzeniu kierowcy z użyciem sygnałów świetlnych i dźwiękowych. Czasami radiowozy podjeżdżają na niewielką odległość, jednak nie wykazują agresji.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Śledzenie


Ruchome blokady drogowe

Taktyka stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań. Polega na zajechaniu naszej drogi przez minimum dwa radiowozy, a następnie (gdy będą jechały równolegle obok siebie) jednoczesnym ich zahamowaniu.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Stacjonarne blokady drogowe


Stado

Tę taktykę policja z Rockport stosuje od trzeciego poziomu poszukiwań. Polega ona na otoczeniu kierowcy z prawej lub lewej strony i spychania go na przeszkodę (samochód jadący znad przeciwka lub wystający na poboczu element).

NFS - Need for Speed Most Wanted - Stado


Prostokąt

Ta taktyka jest stosowna już od drugiego poziomu poszukiwań. Dwa, trzy lub cztery radiowozy podjeżdżają bardzo blisko naszego samochodu i próbują zamknąć nas między sobą. Gdy to osiągną (utworzą prostokąt), hamują jednocześnie zatrzymując nas. Im więcej radiowozów tworzy pudełko, tym trudniej jest uciec. Aby nie zostać zamkniętym w prostokącie, należy unikać równolegle poruszających się radiowozów z przodu, ponieważ to właśnie od tej strony policjanci zaczynają stosować tę taktykę najczęściej.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Prostokąt


PIT (Precision Immobilization Technique)

Taktyka stosowana od trzeciego poziomu poszukiwań. Do jej wykonania wystarczy pojedynczy radiowóz. Polega na zahaczeniu przednim kołem radiowozu o tylne koło naszego samochodu i obrócenia go (skręcając kołami w naszym kierunku) nawet o 180 stopni do kierunku jazdy.

NFS - Need for Speed Most Wanted - PIT (Precision Immobilization Technique)


Taran

Jedna z najbardziej znienawidzonych przez ściganych taktyk. Jest stosowana przez jednostki Rhino od czwartego poziomu poszukiwań. Celem tych olbrzymich SUVów jest czołowe zderzenie z nami, co może skutkować zakończeniem naszego szarżowania w ułamku sekundy. By zwiększyć szanse na zderzenie, Rhino poruszają się w naszym kierunku parami. Ich pojawienie się można przewidzieć słuchając policyjnego radia. Jeśli usłyszymy słowo Rhino, możemy się spodziewać że za kilka chwil na horyzoncie pojawią się 2 pędzące SUVy.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Taran


Stacjonarne blokady drogowe

Na pierwsze stacjonarne blokady drogowe możemy się natknąć już na drugim poziomie poszukiwań. Praktycznie każda blokada drogowa składa się z radiowozów, którego rodzaj aktualnie nas ściga. Z początku nie są one zbyt mocno uzbrojone, w dodatku możemy znaleźć miejsce gdzie bezkolizyjnie ją pokonamy. Jednak wraz ze wzrostem poziomu poszukiwań, blokadom towarzyszą dodatkowe jednostki (w tym SUVy), a także rozstawione kolczatki.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Most Wanted - Ruchome blokady drogowe
NFS - Need for Speed Most Wanted - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Most Wanted - Ruchome blokady drogowe


Wsparcie powietrzne

Rockport nie szczędzi środków dla najbardziej poszukiwanych. Jeśli znikniemy z oczu radiowozom, wysyłany jest helikopter, by patrolować okolicę, w której po raz ostatni nas widziano. Jeśli go odnajdzie, wezwie posiłki. Powietrzne wsparcie pojawia się również, gdy mamy na ogonie kilka radiowozów. Na czwartym poziomie poszukiwań śmigłowiec tylko obserwuje sytuację. Na piątym i szóstym poziomie - o ile nie ma w pobliżu przeszkód - schodzi prawie na ziemię tworząc niewielką burzę piaskową zmniejszającą widoczność lub płozami szturcha nasz samochód. Przy dużej prędkości jest się czego obawiać! Helikopter nie patroluje nas non-stop. Nadlatuje na ok. 1,5-3 minuty, potem wraca do bazy by zatankować.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Wsparcie powietrzne


Aresztowanie
Co się stanie, gdy zostaniemy aresztowani? Jest kilka możliwości. Na początku zostanie nam przedstawiony mandat do zapłacenia (i - jeśli istnieją - poprzednie, ale tylko dotyczące aktualnie prowadzonego samochodu), który będziemy musieli zapłacić gotówką lub użyć karty wyjścia z aresztu. Karta pozwala na przedłużenie terminu spłaty długu i uniemożliwi konfiskatę naszego samochodu. Jeśli nie posiadamy dostatecznej ilości gotówki lub odpowiedniej karty, policja skonfiskuje nasz samochód.

NFS - Need for Speed Most Wanted - Aresztowanie




Dodaj komentarz
Retro granie w Hot Pursuit 2010
898 / 63394
5 / 378
3 / 142
3 / 90
2 / 189
25 / 1127
1 / 164
80 / 1527
1 / 228
4 / 252
1404 / 221466
1 / 195
1 / 177
3 / 215
8 / 1736
0 / 372
3 / 190
1 / 266
64 / 8186
1 / 237
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 23:49
U mnie wszystkie kolory świata.
Jedyne złote auta u mnie to Regera i BMW M5 Ucieczkowe. Reszta tak jak mówiłem, kolory świata
avatar
Siekierka
14-07-2018 20:58
Ja mam w garażu w PB wszystkie auta złote lub różowo-złote. No prawie wszystkie Pokazuje jÄ™zyk
avatar
nasti888
14-07-2018 20:31
W NFS hot hatche są cudowne, i te pneumatyczne zawieszenie robi fajną robotę przy golfie7 GTIZ przymrużeniem oka felgi vosseny lub inne germanceZ przymrużeniem oka wiadomo do SR musi być dużo naklejek, ale osobiscie w garażu mam tylko felgi i gwint do dołuZ przymrużeniem oka
avatar
Allure
14-07-2018 20:14
W Forzie jest od za*ebania klasyków. Ich samych jest chyba więcej niż wszystkich aut w Payback. xd
avatar
Danio
14-07-2018 19:42
Dlatego cieszy w Paybacku obecność klasyków. Taki Garbus aż się prosi o tuning Z przymrużeniem oka Przydałoby się też więcej hot hatchy, chociaż one bez tuningu również wyglądają świetnie.
avatar
Siekierka
14-07-2018 18:14
Większość egzotyków jest piękna bez oblepiania, nie oszukujmy się. W sumie większość aut, poza starszymi japońcami Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 14:03
Tak samo Aston Martin Vanquish, tylko dodałem Kolor wiśniowy bo aż szkoda było oblepiać go jakimiś naklejkami
avatar
nasti888
14-07-2018 08:48
The Crew 2 wyglada znakomicie. Super jest to że czlowiekowi jest mega żal modyfikować wygląd oryginalnych aut bo wyglądają świetnie bez tego. Np Carrera 911 wyglada super bez modyfikacj
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:44
Aha, Kajman - ale w FH3 też zdobywasz popularność i też z kasą itd startujesz od zera. Jedyne to możesz narzucić inną klasę auta w wyścigu Szeroki uÅ›miech
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:43
Może i FH3 to był odgrzany kotlet, ale w tej grze zawsze jest co robić to po 1, a po drugie świat gry (jak i DLC) jest cholernie różnorodny. Ja też po odpaleniu Paybacka grałem ciągiem do skończenia fabuły i speedcross, ale potem tak jakoś średnio jest w tej grze co robić. Sorry ale FH3 pokazała jak powinna wyglądać naprawdę otwarta gra (nienudna, nieliniowa i nie z powtarzającymi się podobnymi terenami).
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 00:25
Jedyne co moge zarzucić to skopane wyścigi Dragsterów i krótką kampanie. Na razie bawie się znakomicie z tym tytułem
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 00:23
Jak narazie zostaje przy zabawie w TC2. Polubiłem tą gre, naprawde. Klimat fabuły na wzór 1 i 2 części Forzy co mi osobiście bardzo odpowiada. Łódki i Samoloty były świetnym rozwiązaniem, kocham wykonywać akrobacje samolotem Freestylowym czy pływać po ciasnych kanałach łódkami JetSprintowymi
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 00:19
Sam fakt braku Dubbingu w FH3 był sporym rozczarowaniem, polubiłem Ten z poprzedniczek, a tutaj brak
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 00:17
A dla mnie FH3 to odgrzany kotlet. Nie ma tego klimatu co w FH2 i FH1. Powinni wrócić do klimatu z 2012 oraz 2014, jesteś szarym gościem nikt cie nie zna, dostajesz sie fuksem na festiwal i stajesz sie coraz bardziej popularnym.
avatar
michciu1907
13-07-2018 22:58
Każdy ma swój gust, mi osobiście klimat Forzy i jej cała otoczka mniej się podoba niż w NFSie
avatar
michciu1907
13-07-2018 22:49
Ja przy Paybacku też świetnie się bawiłem od samej premiery
avatar
MadaFaster
13-07-2018 21:57
PB vs FH4 XD
Przecież to jak postawić takiego Johny'ego Sinsa obok jakiegoś japońskiego aktora z różowej branży xD
avatar
Kuchsee
13-07-2018 21:54
i pomyśleć, że payback będzie miał jeszcze większego konkurenta w postaci fh4 to aż strach
avatar
MadaFaster
13-07-2018 21:18
Na PGA też solidnie ogrywałem FH3 xD
avatar
Radzio
13-07-2018 20:07
Ja tam od Paybacka w dniu premiery nie mogłem się oderwać i grałem od rana do wieczora UÅ›miech
Ostatnie komentarze
Milex1977
13-07-2018 14:12
romen kale
10-07-2018 15:37
romen kale
10-07-2018 15:35
Danio
04-07-2018 20:28
Kajmanv8
26-06-2018 16:42
Inventer89
26-06-2018 16:34
nasti888
26-06-2018 16:21
Inventer89
21-06-2018 11:45
Danio
20-06-2018 23:52
Inventer89
17-06-2018 22:46
sebastianek
17-06-2018 21:48
kam945
16-06-2018 16:41
Inventer89
16-06-2018 15:02
MadaFaster
16-06-2018 12:29
Allure
12-06-2018 19:58
MadaFaster
05-06-2018 18:32
Siekierka
05-06-2018 17:14
Radzio
04-06-2018 17:48
Allure
04-06-2018 14:45
Siekierka
04-06-2018 14:08
Siekierka
03-06-2018 21:34
Oskarzinka
03-06-2018 18:09
Allure
03-06-2018 16:47
Allure
02-06-2018 21:09
Siekierka
02-06-2018 14:12
Twój ulubiony członek ekipy to:

Tyler Morgan
51%
Jessica Miller
17%
Sean McAlister
32%
Ogółem głosów: 96
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.11.17

Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Reklama