Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed

Need for Speed Carbon - Policja

Policja w Palmont City jest równie dobrze wyposażona i zorganizowana, jak ta w Rockport. Podczas pościgów na naszym ogonie możemy znaleźć kilka rodzajów radiowozów, włącznie ze słynną Corvettą Crossa. Jednak nie od razu ujrzymy we wstecznym lusterku hordę federalnych, a na ulicach blokady i kolczatki - w pierwszych fazach gry będą nas ścigać miejskie i stanowe radiowozy, których zgubienie nie stanowi większego problemu.


Charakterystyka jednostek policji w Palmont City
Jednostka Poziom poszukiwań Notowania za zniszczenie Używane taktyki
Miejski radiowóz 1 250 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany miejski radiowóz 2 500 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
Radiowóz Policji Stanowej 3 2500 Prostokąty, pościgowe stada, PIT, ruchome blokady drogowe
Nieoznakowany radiowóz Policji Stanowej 4 5000 Wszystkie
Lekki SUV 3 10.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV 4, 5 i 6 15.000 Ram, stacjonarne blokady drogowe
Ciężki SUV (turbodoładowany) 6 i 7 15.000 Wszystkie
Radiowóz Policji Federalnej 5 20.000 Wszystkie
Nieoznakowany radiowóz Policji Federalnej 6 25.000 Wszystkie
Cross 5 (sporadycznie) i 6 (zawsze) 100.000 lub 200.000 lub 300.000 Wszystkie

Pościgi w trybie kariery można rozpocząć na kilka sposobów:
Poziom poszukiwań 1-3: kierowca musi popełnić dwa wykroczenia lub przekroczyć prędkość (90 km/h) na oczach policji lub zderzyć się z nią.
Poziom poszukiwań 4-5: pościg rozpoczyna się automatycznie, gdy tylko przejeżdżający radiowóz zauważy samochód kierowcy.

Kluczową rolę w nawiązaniu kontaktu ze stróżami prawa odgrywa również ryzyko patrolu poszczególnych stref - zależne m.in. od naszych wyścigów zakończonych pościgami oraz pomocników.

Poziom ryzyka patrolu Prawdopodobieństwo spotkania policji
1 6–23%
2 24–41%
3 42–59%
4 60–77%
5 78–87%

Charakterystyka poziomów poszukiwań
Poziom poszukiwań Liczba aktywnych jednostek Całkowita wielkość fali posiłków Czas oczekiwania na posiłki (w sekundach) Czas oczekiwania na zakończenie pościgu (w sekundach) Taktyka stosowana przez policję
1 4 miejskie radiowozy 5 180 20 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
2 5 nieoznakowanych miejskich radiowozów 10 120 45 Prostokąty, stacjonarne blokady drogowe
3 7 radiowozów Policji Stanowej/ewentualnie kilka lekkich SUVów 15 120 75 Prostokąty, pościgowe stada, stacjonarne blokady drogowe (sporadycznie z lekkimi SUVami), Taran z lekkimi SUVami (sporadycznie)
4 8 nieoznakowanych radiowozów Policji Stanowej/ciężkie SUVy 20 120 90 Wszystkie samochodowe taktyki, kolczatki, ciężkie SUVy, wzmocnione blokady drogowe
5 6-10 radiowozów Policji Federalnej/ciężkie SUVy/Cross 25 90 120 Wszystkie taktyki, włącznie ze wzmocnionymi blokadami drogowymi, jest szansa na pojawienie się Crossa w pościgu.
6 i wyższe 8-10 nieoznakowanych radiowozów Policji Federalnej/turbodoładowane ciężkie SUVy/Cross 30 90 120 Epicki pościg i zarazem wyzwanie, wszystkie taktyki, udział Crossa w pościgu gwarantowany.


Taktyki stosowane przez policję

Śledzenie

Podstawowa i jednocześnie jedna z najbardziej biernych taktyk. Jest stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań i polega na śledzeniu kierowcy z użyciem sygnałów świetlnych i dźwiękowych. Czasami radiowozy podjeżdżają na niewielką odległość, jednak nie wykazują agresji.

NFS - Need for Speed Carbon - Śledzenie


Ruchome blokady drogowe

Taktyka stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań. Polega na zajechaniu naszej drogi przez minimum dwa radiowozy, a następnie (gdy będą jechały równolegle obok siebie) jednoczesnym ich zahamowaniu.

NFS - Need for Speed Carbon - Stacjonarne blokady drogowe


Stado

Tę taktykę policja z Rockport stosuje od trzeciego poziomu poszukiwań. Polega ona na otoczeniu kierowcy z prawej lub lewej strony i spychania go na przeszkodę (samochód jadący znad przeciwka lub wystający na poboczu element).

NFS - Need for Speed Carbon - Stado


Prostokąt

Ta taktyka jest stosowna już od drugiego poziomu poszukiwań. Dwa, trzy lub cztery radiowozy podjeżdżają bardzo blisko naszego samochodu i próbują zamknąć nas między sobą. Gdy to osiągną (utworzą prostokąt), hamują jednocześnie zatrzymując nas. Im więcej radiowozów tworzy pudełko, tym trudniej jest uciec. Aby nie zostać zamkniętym w prostokącie, należy unikać równolegle poruszających się radiowozów z przodu, ponieważ to właśnie od tej strony policjanci zaczynają stosować tę taktykę najczęściej.

NFS - Need for Speed Carbon - Prostokąt


PIT (Precision Immobilization Technique)

Taktyka stosowana od trzeciego poziomu poszukiwań. Do jej wykonania wystarczy pojedynczy radiowóz. Polega na zahaczeniu przednim kołem radiowozu o tylne koło naszego samochodu i obrócenia go (skręcając kołami w naszym kierunku) nawet o 180 stopni do kierunku jazdy.

NFS - Need for Speed Carbon - PIT (Precision Immobilization Technique)


Taran

Jedna z najbardziej znienawidzonych przez ściganych taktyk. Jest stosowana przez jednostki Rhino od czwartego poziomu poszukiwań. Celem tych olbrzymich SUVów jest czołowe zderzenie z nami, co może skutkować zakończeniem naszego szarżowania w ułamku sekundy. By zwiększyć szanse na zderzenie, Rhino poruszają się w naszym kierunku parami. Ich pojawienie się można przewidzieć słuchając policyjnego radia. Jeśli usłyszymy słowo Rhino, możemy się spodziewać że za kilka chwil na horyzoncie pojawią się 2 pędzące SUVy.

NFS - Need for Speed Carbon - Taran


Stacjonarne blokady drogowe

Na pierwsze stacjonarne blokady drogowe możemy się natknąć już na drugim poziomie poszukiwań. Praktycznie każda blokada drogowa składa się z radiowozów, którego rodzaj aktualnie nas ściga. Z początku nie są one zbyt mocno uzbrojone, w dodatku możemy znaleźć miejsce gdzie bezkolizyjnie ją pokonamy. Jednak wraz ze wzrostem poziomu poszukiwań, blokadom towarzyszą dodatkowe jednostki (w tym SUVy), a także rozstawione kolczatki.

NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe

NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe NFS - Need for Speed Carbon - Ruchome blokady drogowe


Aresztowanie
Co się stanie, gdy zostaniemy aresztowani? Jest kilka możliwości. Na początku zostanie nam przedstawiony mandat do zapłacenia (i - jeśli istnieją - poprzednie, ale tylko dotyczące aktualnie prowadzonego samochodu), który będziemy musieli zapłacić gotówką lub użyć karty wyjścia z aresztu. Karta pozwala na przedłużenie terminu spłaty długu i uniemożliwi konfiskatę naszego samochodu. Jeśli nie posiadamy dostatecznej ilości gotówki lub odpowiedniej karty, policja skonfiskuje nasz samochód.

NFS - Need for Speed Carbon - Aresztowanie




Dodaj komentarz
Retro granie w Hot Pursuit 2010
898 / 63820
5 / 386
3 / 144
3 / 92
2 / 192
25 / 1153
1 / 169
80 / 1527
1 / 230
4 / 257
1404 / 222011
1 / 200
1 / 180
3 / 216
8 / 1751
0 / 376
3 / 191
1 / 269
64 / 8244
1 / 240
avatar
Inventer89
18-07-2018 22:30
Zmiana hostingu przysporzyła więcej problemów niż myślałem. W ten weekend opublikujemy ciekawy wywiad UÅ›miech
avatar
Allure
18-07-2018 20:55
Co to SR?
avatar
Siekierka
18-07-2018 16:33
Przemek - tak 'chwilowa' ta przerwa że każdy już zapomniał o istnieniu SR Szeroki uÅ›miech
avatar
MadaFaster
18-07-2018 00:16
A no to chyba że
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:20
bo to się zdarzyło na parkingu w firmie
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:19
zgłosiłem to szefowi i z zakładowego ubezpieczenia pójdzie na naprawe
avatar
MadaFaster
17-07-2018 22:17
Seba, to do miasta bądź zarządu dróg walczyć o odszkodowanie.
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:09
Mogłoby już przestać padać tyle. Po piatkowej nawałnicy jaka przeszła u mnie w mieście, na zakładowym parkingu gałąź się ułamała, spadła mi na dach auta i ześlizgnęła się po masce. Akurat przed końcem roboty to było. Ide na parking a tam 3 może 4 metrowy badyl przed zderzakiem leży Krzywi siÄ™ Mam trochę wgniot na dachu i masce i zarysowaną maskę oraz zderzak.
avatar
Inventer89
17-07-2018 16:41
Chwilowa przerwa.
avatar
Anoax
17-07-2018 10:16
Wchodzę tutaj po dłuższym czasie i zastanawiam się gdzie jest show room. Wchodzę w zakładkę a tam najnowsze z maja, co jest?
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 23:49
U mnie wszystkie kolory świata.
Jedyne złote auta u mnie to Regera i BMW M5 Ucieczkowe. Reszta tak jak mówiłem, kolory świata
avatar
Siekierka
14-07-2018 20:58
Ja mam w garażu w PB wszystkie auta złote lub różowo-złote. No prawie wszystkie Pokazuje jÄ™zyk
avatar
nasti888
14-07-2018 20:31
W NFS hot hatche są cudowne, i te pneumatyczne zawieszenie robi fajną robotę przy golfie7 GTIZ przymrużeniem oka felgi vosseny lub inne germanceZ przymrużeniem oka wiadomo do SR musi być dużo naklejek, ale osobiscie w garażu mam tylko felgi i gwint do dołuZ przymrużeniem oka
avatar
Allure
14-07-2018 20:14
W Forzie jest od za*ebania klasyków. Ich samych jest chyba więcej niż wszystkich aut w Payback. xd
avatar
Danio
14-07-2018 19:42
Dlatego cieszy w Paybacku obecność klasyków. Taki Garbus aż się prosi o tuning Z przymrużeniem oka Przydałoby się też więcej hot hatchy, chociaż one bez tuningu również wyglądają świetnie.
avatar
Siekierka
14-07-2018 18:14
Większość egzotyków jest piękna bez oblepiania, nie oszukujmy się. W sumie większość aut, poza starszymi japońcami Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 14:03
Tak samo Aston Martin Vanquish, tylko dodałem Kolor wiśniowy bo aż szkoda było oblepiać go jakimiś naklejkami
avatar
nasti888
14-07-2018 08:48
The Crew 2 wyglada znakomicie. Super jest to że czlowiekowi jest mega żal modyfikować wygląd oryginalnych aut bo wyglądają świetnie bez tego. Np Carrera 911 wyglada super bez modyfikacj
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:44
Aha, Kajman - ale w FH3 też zdobywasz popularność i też z kasą itd startujesz od zera. Jedyne to możesz narzucić inną klasę auta w wyścigu Szeroki uÅ›miech
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:43
Może i FH3 to był odgrzany kotlet, ale w tej grze zawsze jest co robić to po 1, a po drugie świat gry (jak i DLC) jest cholernie różnorodny. Ja też po odpaleniu Paybacka grałem ciągiem do skończenia fabuły i speedcross, ale potem tak jakoś średnio jest w tej grze co robić. Sorry ale FH3 pokazała jak powinna wyglądać naprawdę otwarta gra (nienudna, nieliniowa i nie z powtarzającymi się podobnymi terenami).
Ostatnie komentarze
Siekierka
18-07-2018 16:34
Milex1977
13-07-2018 14:12
romen kale
10-07-2018 15:37
romen kale
10-07-2018 15:35
Danio
04-07-2018 20:28
Kajmanv8
26-06-2018 16:42
Inventer89
26-06-2018 16:34
nasti888
26-06-2018 16:21
Inventer89
21-06-2018 11:45
Danio
20-06-2018 23:52
Inventer89
17-06-2018 22:46
sebastianek
17-06-2018 21:48
kam945
16-06-2018 16:41
Inventer89
16-06-2018 15:02
MadaFaster
16-06-2018 12:29
Allure
12-06-2018 19:58
MadaFaster
05-06-2018 18:32
Siekierka
05-06-2018 17:14
Radzio
04-06-2018 17:48
Allure
04-06-2018 14:45
Siekierka
04-06-2018 14:08
Siekierka
03-06-2018 21:34
Oskarzinka
03-06-2018 18:09
Allure
03-06-2018 16:47
Allure
02-06-2018 21:09
Twój ulubiony członek ekipy to:

Tyler Morgan
51%
Jessica Miller
18%
Sean McAlister
32%
Ogółem głosów: 97
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.11.17

Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Reklama