Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed

Need for Speed (2015) - Dostosowywanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Osiągi


NFS - Need for Speed (2015) - Filtr powietrzaFiltr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ chłodzącyUkład chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ paliwowyUkład paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ doładowaniaUkład doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.



NFS - Need for Speed (2015) - ElektrykaElektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.



NFS - Need for Speed (2015) - ZapłonZapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.



NFS - Need for Speed (2015) - ECUECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.



NFS - Need for Speed (2015) - Blok silnikaBlok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.



NFS - Need for Speed (2015) - Wałek rozrząduWałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.



NFS - Need for Speed (2015) - Głowice cylindrówGłowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ wydechowyUkład wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - SprzęgłoSprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.



NFS - Need for Speed (2015) - System nitroSystem nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.



NFS - Need for Speed (2015) - ZawieszenieZawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ różnicowyUkład różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.



NFS - Need for Speed (2015) - OponyOpony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.



NFS - Need for Speed (2015) - HamulceHamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.



NFS - Need for Speed (2015) - Hamulec ręcznyHamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.



NFS - Need for Speed (2015) - StabilizatoryStabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.




Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.




Dodaj komentarz
Retro granie w Hot Pursuit 2010
898 / 63821
5 / 386
3 / 144
3 / 92
2 / 192
25 / 1153
1 / 169
80 / 1527
1 / 230
4 / 257
1404 / 222012
1 / 200
1 / 180
3 / 216
8 / 1751
0 / 376
3 / 191
1 / 269
64 / 8244
1 / 240
avatar
Inventer89
18-07-2018 22:30
Zmiana hostingu przysporzyła więcej problemów niż myślałem. W ten weekend opublikujemy ciekawy wywiad UÅ›miech
avatar
Allure
18-07-2018 20:55
Co to SR?
avatar
Siekierka
18-07-2018 16:33
Przemek - tak 'chwilowa' ta przerwa że każdy już zapomniał o istnieniu SR Szeroki uÅ›miech
avatar
MadaFaster
18-07-2018 00:16
A no to chyba że
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:20
bo to się zdarzyło na parkingu w firmie
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:19
zgłosiłem to szefowi i z zakładowego ubezpieczenia pójdzie na naprawe
avatar
MadaFaster
17-07-2018 22:17
Seba, to do miasta bądź zarządu dróg walczyć o odszkodowanie.
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:09
Mogłoby już przestać padać tyle. Po piatkowej nawałnicy jaka przeszła u mnie w mieście, na zakładowym parkingu gałąź się ułamała, spadła mi na dach auta i ześlizgnęła się po masce. Akurat przed końcem roboty to było. Ide na parking a tam 3 może 4 metrowy badyl przed zderzakiem leży Krzywi siÄ™ Mam trochę wgniot na dachu i masce i zarysowaną maskę oraz zderzak.
avatar
Inventer89
17-07-2018 16:41
Chwilowa przerwa.
avatar
Anoax
17-07-2018 10:16
Wchodzę tutaj po dłuższym czasie i zastanawiam się gdzie jest show room. Wchodzę w zakładkę a tam najnowsze z maja, co jest?
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 23:49
U mnie wszystkie kolory świata.
Jedyne złote auta u mnie to Regera i BMW M5 Ucieczkowe. Reszta tak jak mówiłem, kolory świata
avatar
Siekierka
14-07-2018 20:58
Ja mam w garażu w PB wszystkie auta złote lub różowo-złote. No prawie wszystkie Pokazuje jÄ™zyk
avatar
nasti888
14-07-2018 20:31
W NFS hot hatche są cudowne, i te pneumatyczne zawieszenie robi fajną robotę przy golfie7 GTIZ przymrużeniem oka felgi vosseny lub inne germanceZ przymrużeniem oka wiadomo do SR musi być dużo naklejek, ale osobiscie w garażu mam tylko felgi i gwint do dołuZ przymrużeniem oka
avatar
Allure
14-07-2018 20:14
W Forzie jest od za*ebania klasyków. Ich samych jest chyba więcej niż wszystkich aut w Payback. xd
avatar
Danio
14-07-2018 19:42
Dlatego cieszy w Paybacku obecność klasyków. Taki Garbus aż się prosi o tuning Z przymrużeniem oka Przydałoby się też więcej hot hatchy, chociaż one bez tuningu również wyglądają świetnie.
avatar
Siekierka
14-07-2018 18:14
Większość egzotyków jest piękna bez oblepiania, nie oszukujmy się. W sumie większość aut, poza starszymi japońcami Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 14:03
Tak samo Aston Martin Vanquish, tylko dodałem Kolor wiśniowy bo aż szkoda było oblepiać go jakimiś naklejkami
avatar
nasti888
14-07-2018 08:48
The Crew 2 wyglada znakomicie. Super jest to że czlowiekowi jest mega żal modyfikować wygląd oryginalnych aut bo wyglądają świetnie bez tego. Np Carrera 911 wyglada super bez modyfikacj
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:44
Aha, Kajman - ale w FH3 też zdobywasz popularność i też z kasą itd startujesz od zera. Jedyne to możesz narzucić inną klasę auta w wyścigu Szeroki uÅ›miech
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:43
Może i FH3 to był odgrzany kotlet, ale w tej grze zawsze jest co robić to po 1, a po drugie świat gry (jak i DLC) jest cholernie różnorodny. Ja też po odpaleniu Paybacka grałem ciągiem do skończenia fabuły i speedcross, ale potem tak jakoś średnio jest w tej grze co robić. Sorry ale FH3 pokazała jak powinna wyglądać naprawdę otwarta gra (nienudna, nieliniowa i nie z powtarzającymi się podobnymi terenami).
Ostatnie komentarze
Siekierka
18-07-2018 16:34
Milex1977
13-07-2018 14:12
romen kale
10-07-2018 15:37
romen kale
10-07-2018 15:35
Danio
04-07-2018 20:28
Kajmanv8
26-06-2018 16:42
Inventer89
26-06-2018 16:34
nasti888
26-06-2018 16:21
Inventer89
21-06-2018 11:45
Danio
20-06-2018 23:52
Inventer89
17-06-2018 22:46
sebastianek
17-06-2018 21:48
kam945
16-06-2018 16:41
Inventer89
16-06-2018 15:02
MadaFaster
16-06-2018 12:29
Allure
12-06-2018 19:58
MadaFaster
05-06-2018 18:32
Siekierka
05-06-2018 17:14
Radzio
04-06-2018 17:48
Allure
04-06-2018 14:45
Siekierka
04-06-2018 14:08
Siekierka
03-06-2018 21:34
Oskarzinka
03-06-2018 18:09
Allure
03-06-2018 16:47
Allure
02-06-2018 21:09
Twój ulubiony członek ekipy to:

Tyler Morgan
51%
Jessica Miller
18%
Sean McAlister
32%
Ogółem głosów: 97
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.11.17

Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Reklama