Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2954
  • sr_2953
  • sr_2952
  • sr_2951
  • sr_2950
  • sr_2949
  • sr_2948
  • sr_2947
  • sr_2946
  • sr_2945
  • sr_2944
  • sr_2943
  • sr_2942
  • sr_2941
  • sr_2940
  • sr_2939
  • sr_2938
  • sr_2937
  • sr_2936
  • sr_2935
  • sr_2934
  • sr_2933
  • sr_2932
  • sr_2931
  • sr_2930

Need for Speed (2015) - Dostosowywanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Osiągi


NFS - Need for Speed (2015) - Filtr powietrzaFiltr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ chłodzącyUkład chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ paliwowyUkład paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ doładowaniaUkład doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.



NFS - Need for Speed (2015) - ElektrykaElektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.



NFS - Need for Speed (2015) - ZapłonZapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.



NFS - Need for Speed (2015) - ECUECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.



NFS - Need for Speed (2015) - Blok silnikaBlok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.



NFS - Need for Speed (2015) - Wałek rozrząduWałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.



NFS - Need for Speed (2015) - Głowice cylindrówGłowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ wydechowyUkład wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - SprzęgłoSprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.



NFS - Need for Speed (2015) - System nitroSystem nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.



NFS - Need for Speed (2015) - ZawieszenieZawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ różnicowyUkład różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.



NFS - Need for Speed (2015) - OponyOpony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.



NFS - Need for Speed (2015) - HamulceHamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.



NFS - Need for Speed (2015) - Hamulec ręcznyHamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.



NFS - Need for Speed (2015) - StabilizatoryStabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.




Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.




Dodaj komentarz
Nissan Skyline 2000 GT-R dostępny w Payback jeszcze przez
79 / 1476
686 / 28343
58 / 3770
2 / 60
0 / 20
0 / 267
2 / 33
0 / 24
1 / 67
4 / 57
4 / 83
2 / 67
2 / 101
1 / 61
3 / 103
7 / 159
1 / 79
56 / 10111
1402 / 170757
1 / 76
avatar
Inventer89
17-02-2018 23:54
Nie, to nie ja
avatar
Kubaa
17-02-2018 23:11
Z dzisiaj, taki krótki w stylu "Miej trochę dystansu"
avatar
Inventer89
17-02-2018 23:09
N właśnie dlatego się pytam jaki komentarz, z którego dnia?
avatar
Kubaa
17-02-2018 23:08
Jak to jaki?? XD. To ma znaczyć, że można usuwać komentarze pod swoim autem?

Nie no, nie można. To może ktoś inny to zrobił.
avatar
Inventer89
17-02-2018 23:04
Jaki komentarz? Kiedy go napisałeś? Z ciekawostek: w ostatnich 30 dniach różnica między wejściami z PC, a mobile (telefon + tablet) wyniosła tylko 2% na korzyść PC.
avatar
Kuchsee
17-02-2018 23:02
ale koma yosiego już nie usunięcie xD
avatar
Kubaa
17-02-2018 22:44
Nie rozumiem, czemu usunąłeś mój komentarz Przemo. Chciałem nim dać znać, że poprzedni nie był z intencją obrazy, tylko sarkastycznym nawiązaniem do jego komentarza. Widzę, że tutaj wszyscy wszystko na serio biorą xdd.
avatar
Gregi
17-02-2018 21:44
Nasti - ok, nie pomyślałbym, zastosowałeś skrót myślowy Z przymrużeniem oka
avatar
Marcin665
17-02-2018 19:21
Jest ktoś tu kto gra w Need For Speed? 2016
avatar
Inventer89
17-02-2018 14:21
zapraszam do tematu o interaktywnych mapach Uśmiech
avatar
Inventer89
17-02-2018 14:20
Ok, dziś wieczorem
avatar
Allure
17-02-2018 14:16
i złoto Stocha! ;D
avatar
nasti888
17-02-2018 12:17
Gregi pierwsza w nfs15
avatar
Kuchsee
17-02-2018 10:38
auto miesiąca dalej grudzień XD
avatar
Yosimoro
17-02-2018 10:09
Zaktualizowalibyście AT i AM na stronie, bo już minęło trochę czasu UÅ›miech
avatar
Bazyl
15-02-2018 19:30
Dodatkowo dochodzą kwestie odbiorników na jeden nadajnik, im więcej jest w okolicy ludzi którzy korzystają z bezprzewodowego internetu takiego jak my tym prędkość spada.
avatar
Bazyl
15-02-2018 19:26
Internet bezprzewodowy zależny jest od odległości od nadajnika. Ja u siebie w Orange mam w godzinach szczytu 30-40mb/s, a w nocy 60 mb/s. Komórka + internet bezprzewodowy w domu 70zł/msc rozmowy smsy bez limitu, transfer internetu 210GB na oba urządzenia dzielony.
avatar
laster
15-02-2018 11:21
Na Pro nie miałem żadnej ścinki ani crasha jeśli chodzi o optymalizacje.
avatar
Inventer89
15-02-2018 00:39
Komórkę mam w Play i jestem zadowolony. W domu długo miałem radiowy (jeszcze rok temu 10mb/s). Po przeprowadzce do Warszawy mam najtańszą Vectrę 100mb/s na kablu i 20mb/s po WiFi (karta sieciowa w lapku nie wyrabia). I poza update do gier w zupełności te 20mb wystarcza.
avatar
MadaFaster
14-02-2018 22:05
Siekier pier***icie Hipolicie, ja mam z plusa telefon, TV, internet i nie narzekam (tak, tv z cyfrowego polsatu jakby kto się czepiał)
Ostatnie komentarze
Dominik
18-02-2018 01:12
Inventer89
17-02-2018 23:58
Gregi
17-02-2018 22:36
MadaFaster
17-02-2018 22:02
MadaFaster
17-02-2018 21:59
Kuchsee
17-02-2018 19:57
Kubaa
17-02-2018 19:37
Kubaa
17-02-2018 19:15
Slight
17-02-2018 17:35
Slight
17-02-2018 17:32
Chad_MC
17-02-2018 16:40
Allure
17-02-2018 15:29
Allure
17-02-2018 15:29
Yosimoro
17-02-2018 14:29
Kajmanv8
17-02-2018 14:24
Yosimoro
17-02-2018 13:22
Allure
17-02-2018 12:51
Kuchsee
17-02-2018 12:38
nasti888
17-02-2018 12:23
Gregi
17-02-2018 11:20
nasti888
17-02-2018 10:11
Kuchsee
16-02-2018 21:30
Yosimoro
16-02-2018 19:51
Slight
16-02-2018 09:06
Yosimoro
15-02-2018 19:39
Twój ulubiony członek ekipy to:

Tyler Morgan
46%
Jessica Miller
15%
Sean McAlister
40%
Ogółem głosów: 68
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.11.17

Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Reklama