Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2833
  • sr_2832
  • sr_2831
  • sr_2830
  • sr_2829
  • sr_2828
  • sr_2827
  • sr_2826
  • sr_2825
  • sr_2824
  • sr_2823
  • sr_2822
  • sr_2821
  • sr_2820
  • sr_2819
  • sr_2818
  • sr_2817
  • sr_2816
  • sr_2815
  • sr_2814
  • sr_2813
  • sr_2812
  • sr_2810
  • sr_2809
  • sr_2808

Need for Speed (2015) - Ikony


Ventura Bay zamieszkuje pięć autentycznych ikon motoryzacyjnych, będących bohaterami współczesnego światka samochodowego. Zdobywając reputację na 5 różnych sposobów zyskaj ich szacunek. Osoby te zainspirują cię do działania, aby stać się królem nocy - legendą nocnych wyścigów.

Morohoshi-san (bezprawie)
Shinichiego Morohoshiego najłatwiej spotkać późną nocą na trasie szybkiego ruchu w Tokio, za kierownicą jednego ze zmodyfikowanych Lamborghini w jaskrawych barwach. Niewiele wiadomo na temat tego człowieka, którego życie toczy się częściowo wśród zwykłych członków społeczeństwa, a częściowo w półświatku. Morohoshi-san to żywy paradoks, oksymoron rozdarty pomiędzy miłością do najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej szpanerskich aut na świecie, a pragnieniem zachowania w tajemnicy swojej tożsamości.


Lamborghini Diablo SV z 1999 r.
O Morohoshi-sanie można by wiele powiedzieć, ale z pewnością nie sposób nazwać go człowiekiem subtelnym... Najlepiej świadczy o tym jego pierwsza miłość, Lamborghini Diablo SV z 1999 r. Olśniewająca purpurowa barwa, trzaskający sportowy układ wydechowy oraz cała gama efektów świetlnych sprawiają, że ciężko jest przegapić superniskie i supergłośne Diablo z silnikiem V12, najczęściej pojawiające się na drogach ekspresowych i parkingach Tokio we wczesnych godzinach porannych.




Ken Block (styl)
Ken Block jest bezspornym królem Internetu. Nie minęło wiele czasu, nim jego twarz i nazwisko stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w branży motoryzacyjnej. Dzięki wieloletniemu uczestnictwu w elitarnych rajdach, imprezach X-Games oraz sławnej serii filmów pt. Gymkhana, oglądanych na całym świecie przez setki milionów osób, miał okazję osiągnąć najwyższy poziom umiejętności. Niewielu jest w stanie z równą mu łatwością obrócić bokiem walące ogniem z rur wydechowych auto, zachowawszy przy tym tak niewiarygodną precyzję.
W świecie, w którym centymetr decyduje o światowej sławie lub wpadce na globalną skalę, Block rządzi ulicami.

Ford Mustang Hoonicorn z 1965 r.
Na widok Hoonicorna, czyli należącego do Kena Blocka Forda Mustanga pierwszej generacji z 1965 r., większość zagorzałych fanów tej marki prycha z pogardą – samochód ten ma niewiele wspólnego z epoką, w której go wyprodukowano. Silnik Roush Yates Ford V8 zasysa powietrze przez osiem osobnych przepustnic z wlotami znajdującymi się na masce. Jednostka wytwarza moc 845 KM przekazywaną za pośrednictwem stworzonej na zamówienie sześciostopniowej sekwencyjnej skrzyni kłowej, a także układu napędowego na cztery koła. Samochód ten, stworzony całkowicie od podstaw i przeznaczony głównie do palenia opon, jest w motoryzacyjnym światku ucieleśnieniem czystej, niczym nieskażonej grozy.




Nakai-san (tuning)
Akira Nakai jest prawdziwym artystą motoryzacji, wprawnym tuningowcem, kierującym się uczuciami, emocjami i okiem do szczegółów, by tworzyć najbardziej szalone modele Porsche na świecie. Nakai-san, który zaczynał od tuningowania Porsche w niewielkim warsztacie na odludziu, w wiejskiej okolicy w prefekturze Chiba, nieopodal Tokio, na cały świat rozsławił swoją markę Rauh-Welt Begriff. Obecnie większość czasu spędza na podróżach po świecie i tworzeniu supermocnych aut dla całej rzeszy fanatycznie niemal oddanych klientów.
Talent Nakai-sana do tworzenia niesamowicie surowych, acz niepozbawionych duszy aut, stał się wręcz legendarny.

Porsche 911 z 1974 r.
Nakai-san, założyciel japońskiej firmy RWB, jest twórcą wielu pięknych aut, ale stuningowane przez niego Porsche 911 z 1974 r., zwane Stella Artois, bynajmniej do takich nie należy. Ten agresywny, matowoczarny wojownik jest pierwszym autem marki Porsche kupionym przez Nakai-sana. Przez lata przemieniał je w mroczne, ponure monstrum. Auto charakteryzuje się buchającymi ogniem rurami wydechowymi, wciskającą w fotel prędkością na zakrętach, a także charakterystycznym brzmieniem wydechu, kojarzącym się bardziej z czołgiem niż luksusowym autem sportowym. Stella Artois to bestia budząca zachwyt, pod warunkiem że jest się w stanie ją oswoić.




Magnus Walker (prędkość)
Choć nie sposób wskazać jedną osobę, która byłaby odpowiedzialna za popularność, jaką cieszy się Porsche z silnikiem chłodzonym powietrzem, to trzeba przyznać, że Magnus Walker – enigmatyczny miłośnik modelu 911 – z całą pewnością się do niej przyczynił.
To jedna z najbarwniejszych postaci świata motoryzacji, nie tylko ze względu na dredy i majestatyczną brodę, lecz także przez towarzyszący mu ryk sześciocylindrowego silnika typu bokser z turbosprężarką, dobywający się z otwartych zaworów wydechowych Porsche Widowmaker 930 Turbo.
Magnus zbiera i modyfikuje klasyczne Porsche, nie obawia się także przekraczać za ich kierownicą wszelkich ograniczeń na ciasnych, miejskich ulicach i wiodących kanionami szosach Los Angeles.

Porsche 911 z 1971 r.
Należące do Magnusa Walkera Porsche 911 z 1971 r. to prawdziwy klasyk, daleko mu do delikatnej zabawki – to auto wykorzystywane jest w najlepszym możliwym stylu. Popularna 277 to surowa, mknąca przez kaniony rakieta, którą trzeba po prostu poczuć. Jej waga, łatwość prowadzenia, hamowanie i moc są idealnie zrównoważone. Ten napędzany wolnossącym silnikiem typu bokser uliczny rozrabiaka brał udział w niejednej potyczce i zaliczył niejedno otarcie – widać to od razu po rysach i skazach na lakierze. Jeśli istnieje jakiekolwiek auto, które idealnie reprezentuje swego właściciela, to jest nim właśnie rycząca 277.




Risky Devil (ekipa)
Od roku 2007 z nielegalnym driftowaniem po ulicach Chicago kojarzona jest przede wszystkim jedna nazwa – Risky Devil. Fish, AJ, Cook, Stevo i T2 to kierowcy jednych z najbardziej kozackich, zrywnych i budzących zazdrość aut ulicznych. Ta ekipa od dawna przemierza nocne ulice miasta.
Pokrywający swoje auta jaskrawą czerwienią, Risky Devil stale przekraczają wszystkie granice, dążąc do osiągnięcia absolutnej perfekcji w kwestii prowadzenia oraz inspirowanej stylem VIP estetyki.


Subaru BRZ
W erze bezpiecznych, przewidywalnych i nudnych aut Subaru BRZ i jego odpowiednik ze stajni Toyoty to zwinne, zapewniające sporo radości zabawki z napędem na tylne koła, jakich rozpaczliwie potrzebujemy. BRZ, będące motoryzacyjnym odpowiednikiem czystego płótna, to auto stworzone wprost do modyfikacji – a niewielu na tym polu potrafi dorównać Risky Devil. Kierowcy ci uczynili z tego zabawnego, sportowego wozu coś zupełnie nowego, a to za sprawą wyobleń Rocket Bunny, zawieszenia AirLift oraz zawodzącego pod maską kompresora. Risky Devil BRZ to auto proste, czyste i stworzone z myślą o driftowaniu. Ten wóz nie może doczekać się bitwy.




Dodaj komentarz
Premiera Need for Speed Payback
SPOŁECZNOŚĆ
NFS - Need for Speed - Playstation Network     NFS - Need for Speed - Origin     NFS - Need for Speed - Xbox
Shoutbox
avatar
Anoax
22-07-2017 01:23
O widze że nowy news czas przeczytać ^^
avatar
Gregi
21-07-2017 23:45
Szeroki uÅ›miech no to życzę ci abyś odespał należycie UÅ›miech
avatar
Radon
21-07-2017 22:22
Raczej nie spotkasz, Radon jutro odsypia w domku Szeroki uśmiech
avatar
Siekierka
21-07-2017 20:50
Mrówa - 2 miesiące do premiery nie znaczą, że mają na grę 2 miesiące. Patche na dzień premiery są z tego powodu że dużo wcześniej gra musi trafić do tłoczni UÅ›miech
avatar
Siekierka
21-07-2017 20:49
Haha może mnie xd
avatar
Gregi
21-07-2017 20:41
Będę jutro w Krk, spotkam Radona? UÅ›miech
avatar
MadaFaster
21-07-2017 19:29
Ale obsługę edytora ma kapitalnie rozorany xDDDDDDDDDD
avatar
Chad_MC
21-07-2017 19:06
Jeszcze jak ^^
avatar
Radzio
21-07-2017 19:04
Shift 2 jest świetny, serio.
avatar
Morvic
21-07-2017 18:41
W PC1 gra potrafiła wywalić cały serwer na 20 osób z powodu zmiany pogody xD Tak bardzo niestabilny był multi.
avatar
Morvic
21-07-2017 18:39
Nie grałem w karierę Shifta, ale zobaczę czy zagram w singla PC2 - z tego co widzę sztuczną inteligencję poprawili dosyć sporo ale jeszcze mają trochę do poprawy (jeszcze 2 miesiące Szeroki uÅ›miech ). Ale jeśli już to chyba z nudów. Po prostu będę się trzymał multiplayera, bo w głównej mierze ta gra została właśnie pod multika i ligi stworzona. Nawet pełne wsparcie dla wyścigów multiklasowych jest ^w^ Modlę się tylko o stabilność serwerów, żeby udźwignęła 32 osoby na 1 lobby
avatar
Radzio
21-07-2017 18:31
Ale (jak dla mnie) dość mocno widać, że zbudowali grę na fundamentach Shifta - w sumie to dobrze, bo SH2U był świetny UÅ›miech Podobno tryb kariery ma być bardziej angażujący niż w pierwszej części - jeszcze szansa, że się skuszę. W sumie karierę też mogliby skopiować z SH2U XD
avatar
Morvic
21-07-2017 18:28
Radzio - też zauważyłem że krok na przód zrobili spory. Ale i tak daleka droga imo, przełożenia nadal są słabe, i ten świst jest fatalny xd Z zewnątrz te dźwięki nie są złe, ale uszy mi krwawią z kokpitu.
Project CARS 2 znowu zrobiło krok naprzód (kolosalny to malo powiedziane) pod względem fizyki, modelu opon, zawieszenia, pogody (LiveTrack 3.0)
avatar
Radzio
21-07-2017 18:24
no Szeroki uśmiech
avatar
Siekierka
21-07-2017 18:20
Jojojo, 2 tygodnie przed premierą też się liczy jako pre-order? Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Radzio
21-07-2017 17:56
News już jest UÅ›miech
avatar
Kakarotto18
21-07-2017 17:14
ok spoko
avatar
Radzio
21-07-2017 17:13
Nawet koledzy z redakcji nie wiedzą Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Kakarotto18
21-07-2017 17:12
Aha nie żeby było potrzebne tylko zwykła ciekawość Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Radzio
21-07-2017 17:11
Nie mogę powiedzieć, a właściwie to nie chcę - to moja słodka tajemnica UÅ›miech Oprócz oficjalnych mam kilka stronek.
Forum
1378 / 134303
1 / 95
4 / 98
4 / 70
2 / 136
98 / 1136
7 / 171
4 / 127
47 / 6054
15 / 2877
13 / 256
7 / 224
310 / 31360
4 / 392
49 / 599
13 / 210
124 / 19810
1 / 150
4 / 194
6 / 215
Ostatnie komentarze
Online
Ankieta
Co sądzisz o NFS Payback po pierwszej zapowiedzi?

To będzie rewelacyjna gra!
55% [28 głosów]
Jest okej
18% [9 głosów]
Mam mieszane odczucia...
22% [11 głosów]
Nie podoba mi się
6% [3 głosów]
Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 03.06.17

Archiwum ankiet
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci