Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed

Need for Speed (2015) - Ikony


Ventura Bay zamieszkuje pięć autentycznych ikon motoryzacyjnych, będących bohaterami współczesnego światka samochodowego. Zdobywając reputację na 5 różnych sposobów zyskaj ich szacunek. Osoby te zainspirują cię do działania, aby stać się królem nocy - legendą nocnych wyścigów.

Morohoshi-san (bezprawie)
Shinichiego Morohoshiego najłatwiej spotkać późną nocą na trasie szybkiego ruchu w Tokio, za kierownicą jednego ze zmodyfikowanych Lamborghini w jaskrawych barwach. Niewiele wiadomo na temat tego człowieka, którego życie toczy się częściowo wśród zwykłych członków społeczeństwa, a częściowo w półświatku. Morohoshi-san to żywy paradoks, oksymoron rozdarty pomiędzy miłością do najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej szpanerskich aut na świecie, a pragnieniem zachowania w tajemnicy swojej tożsamości.

Lamborghini Diablo SV z 1999 r.
O Morohoshi-sanie można by wiele powiedzieć, ale z pewnością nie sposób nazwać go człowiekiem subtelnym... Najlepiej świadczy o tym jego pierwsza miłość, Lamborghini Diablo SV z 1999 r. Olśniewająca purpurowa barwa, trzaskający sportowy układ wydechowy oraz cała gama efektów świetlnych sprawiają, że ciężko jest przegapić superniskie i supergłośne Diablo z silnikiem V12, najczęściej pojawiające się na drogach ekspresowych i parkingach Tokio we wczesnych godzinach porannych.




Ken Block (styl)
Ken Block jest bezspornym królem Internetu. Nie minęło wiele czasu, nim jego twarz i nazwisko stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w branży motoryzacyjnej. Dzięki wieloletniemu uczestnictwu w elitarnych rajdach, imprezach X-Games oraz sławnej serii filmów pt. Gymkhana, oglądanych na całym świecie przez setki milionów osób, miał okazję osiągnąć najwyższy poziom umiejętności. Niewielu jest w stanie z równą mu łatwością obrócić bokiem walące ogniem z rur wydechowych auto, zachowawszy przy tym tak niewiarygodną precyzję.
W świecie, w którym centymetr decyduje o światowej sławie lub wpadce na globalną skalę, Block rządzi ulicami.

Ford Mustang Hoonicorn z 1965 r.
Na widok Hoonicorna, czyli należącego do Kena Blocka Forda Mustanga pierwszej generacji z 1965 r., większość zagorzałych fanów tej marki prycha z pogardą – samochód ten ma niewiele wspólnego z epoką, w której go wyprodukowano. Silnik Roush Yates Ford V8 zasysa powietrze przez osiem osobnych przepustnic z wlotami znajdującymi się na masce. Jednostka wytwarza moc 845 KM przekazywaną za pośrednictwem stworzonej na zamówienie sześciostopniowej sekwencyjnej skrzyni kłowej, a także układu napędowego na cztery koła. Samochód ten, stworzony całkowicie od podstaw i przeznaczony głównie do palenia opon, jest w motoryzacyjnym światku ucieleśnieniem czystej, niczym nieskażonej grozy.




Nakai-san (tuning)
Akira Nakai jest prawdziwym artystą motoryzacji, wprawnym tuningowcem, kierującym się uczuciami, emocjami i okiem do szczegółów, by tworzyć najbardziej szalone modele Porsche na świecie. Nakai-san, który zaczynał od tuningowania Porsche w niewielkim warsztacie na odludziu, w wiejskiej okolicy w prefekturze Chiba, nieopodal Tokio, na cały świat rozsławił swoją markę Rauh-Welt Begriff. Obecnie większość czasu spędza na podróżach po świecie i tworzeniu supermocnych aut dla całej rzeszy fanatycznie niemal oddanych klientów.
Talent Nakai-sana do tworzenia niesamowicie surowych, acz niepozbawionych duszy aut, stał się wręcz legendarny.

Porsche 911 z 1974 r.
Nakai-san, założyciel japońskiej firmy RWB, jest twórcą wielu pięknych aut, ale stuningowane przez niego Porsche 911 z 1974 r., zwane Stella Artois, bynajmniej do takich nie należy. Ten agresywny, matowoczarny wojownik jest pierwszym autem marki Porsche kupionym przez Nakai-sana. Przez lata przemieniał je w mroczne, ponure monstrum. Auto charakteryzuje się buchającymi ogniem rurami wydechowymi, wciskającą w fotel prędkością na zakrętach, a także charakterystycznym brzmieniem wydechu, kojarzącym się bardziej z czołgiem niż luksusowym autem sportowym. Stella Artois to bestia budząca zachwyt, pod warunkiem że jest się w stanie ją oswoić.




Magnus Walker (prędkość)
Choć nie sposób wskazać jedną osobę, która byłaby odpowiedzialna za popularność, jaką cieszy się Porsche z silnikiem chłodzonym powietrzem, to trzeba przyznać, że Magnus Walker – enigmatyczny miłośnik modelu 911 – z całą pewnością się do niej przyczynił.
To jedna z najbarwniejszych postaci świata motoryzacji, nie tylko ze względu na dredy i majestatyczną brodę, lecz także przez towarzyszący mu ryk sześciocylindrowego silnika typu bokser z turbosprężarką, dobywający się z otwartych zaworów wydechowych Porsche Widowmaker 930 Turbo.
Magnus zbiera i modyfikuje klasyczne Porsche, nie obawia się także przekraczać za ich kierownicą wszelkich ograniczeń na ciasnych, miejskich ulicach i wiodących kanionami szosach Los Angeles.

Porsche 911 z 1971 r.
Należące do Magnusa Walkera Porsche 911 z 1971 r. to prawdziwy klasyk, daleko mu do delikatnej zabawki – to auto wykorzystywane jest w najlepszym możliwym stylu. Popularna 277 to surowa, mknąca przez kaniony rakieta, którą trzeba po prostu poczuć. Jej waga, łatwość prowadzenia, hamowanie i moc są idealnie zrównoważone. Ten napędzany wolnossącym silnikiem typu bokser uliczny rozrabiaka brał udział w niejednej potyczce i zaliczył niejedno otarcie – widać to od razu po rysach i skazach na lakierze. Jeśli istnieje jakiekolwiek auto, które idealnie reprezentuje swego właściciela, to jest nim właśnie rycząca 277.




Risky Devil (ekipa)
Od roku 2007 z nielegalnym driftowaniem po ulicach Chicago kojarzona jest przede wszystkim jedna nazwa – Risky Devil. Fish, AJ, Cook, Stevo i T2 to kierowcy jednych z najbardziej kozackich, zrywnych i budzących zazdrość aut ulicznych. Ta ekipa od dawna przemierza nocne ulice miasta.
Pokrywający swoje auta jaskrawą czerwienią, Risky Devil stale przekraczają wszystkie granice, dążąc do osiągnięcia absolutnej perfekcji w kwestii prowadzenia oraz inspirowanej stylem VIP estetyki.

Subaru BRZ
W erze bezpiecznych, przewidywalnych i nudnych aut Subaru BRZ i jego odpowiednik ze stajni Toyoty to zwinne, zapewniające sporo radości zabawki z napędem na tylne koła, jakich rozpaczliwie potrzebujemy. BRZ, będące motoryzacyjnym odpowiednikiem czystego płótna, to auto stworzone wprost do modyfikacji – a niewielu na tym polu potrafi dorównać Risky Devil. Kierowcy ci uczynili z tego zabawnego, sportowego wozu coś zupełnie nowego, a to za sprawą wyobleń Rocket Bunny, zawieszenia AirLift oraz zawodzącego pod maską kompresora. Risky Devil BRZ to auto proste, czyste i stworzone z myślą o driftowaniu. Ten wóz nie może doczekać się bitwy.





Dodaj komentarz
Retro granie w Hot Pursuit 2010
898 / 63822
5 / 386
3 / 144
3 / 92
2 / 192
25 / 1153
1 / 169
80 / 1527
1 / 230
4 / 257
1404 / 222013
1 / 200
1 / 180
3 / 216
8 / 1751
0 / 376
3 / 191
1 / 269
64 / 8244
1 / 240
avatar
Inventer89
18-07-2018 22:30
Zmiana hostingu przysporzyła więcej problemów niż myślałem. W ten weekend opublikujemy ciekawy wywiad UÅ›miech
avatar
Allure
18-07-2018 20:55
Co to SR?
avatar
Siekierka
18-07-2018 16:33
Przemek - tak 'chwilowa' ta przerwa że każdy już zapomniał o istnieniu SR Szeroki uÅ›miech
avatar
MadaFaster
18-07-2018 00:16
A no to chyba że
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:20
bo to się zdarzyło na parkingu w firmie
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:19
zgłosiłem to szefowi i z zakładowego ubezpieczenia pójdzie na naprawe
avatar
MadaFaster
17-07-2018 22:17
Seba, to do miasta bądź zarządu dróg walczyć o odszkodowanie.
avatar
sebastianek
17-07-2018 22:09
Mogłoby już przestać padać tyle. Po piatkowej nawałnicy jaka przeszła u mnie w mieście, na zakładowym parkingu gałąź się ułamała, spadła mi na dach auta i ześlizgnęła się po masce. Akurat przed końcem roboty to było. Ide na parking a tam 3 może 4 metrowy badyl przed zderzakiem leży Krzywi siÄ™ Mam trochę wgniot na dachu i masce i zarysowaną maskę oraz zderzak.
avatar
Inventer89
17-07-2018 16:41
Chwilowa przerwa.
avatar
Anoax
17-07-2018 10:16
Wchodzę tutaj po dłuższym czasie i zastanawiam się gdzie jest show room. Wchodzę w zakładkę a tam najnowsze z maja, co jest?
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 23:49
U mnie wszystkie kolory świata.
Jedyne złote auta u mnie to Regera i BMW M5 Ucieczkowe. Reszta tak jak mówiłem, kolory świata
avatar
Siekierka
14-07-2018 20:58
Ja mam w garażu w PB wszystkie auta złote lub różowo-złote. No prawie wszystkie Pokazuje jÄ™zyk
avatar
nasti888
14-07-2018 20:31
W NFS hot hatche są cudowne, i te pneumatyczne zawieszenie robi fajną robotę przy golfie7 GTIZ przymrużeniem oka felgi vosseny lub inne germanceZ przymrużeniem oka wiadomo do SR musi być dużo naklejek, ale osobiscie w garażu mam tylko felgi i gwint do dołuZ przymrużeniem oka
avatar
Allure
14-07-2018 20:14
W Forzie jest od za*ebania klasyków. Ich samych jest chyba więcej niż wszystkich aut w Payback. xd
avatar
Danio
14-07-2018 19:42
Dlatego cieszy w Paybacku obecność klasyków. Taki Garbus aż się prosi o tuning Z przymrużeniem oka Przydałoby się też więcej hot hatchy, chociaż one bez tuningu również wyglądają świetnie.
avatar
Siekierka
14-07-2018 18:14
Większość egzotyków jest piękna bez oblepiania, nie oszukujmy się. W sumie większość aut, poza starszymi japońcami Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Kajmanv8
14-07-2018 14:03
Tak samo Aston Martin Vanquish, tylko dodałem Kolor wiśniowy bo aż szkoda było oblepiać go jakimiś naklejkami
avatar
nasti888
14-07-2018 08:48
The Crew 2 wyglada znakomicie. Super jest to że czlowiekowi jest mega żal modyfikować wygląd oryginalnych aut bo wyglądają świetnie bez tego. Np Carrera 911 wyglada super bez modyfikacj
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:44
Aha, Kajman - ale w FH3 też zdobywasz popularność i też z kasą itd startujesz od zera. Jedyne to możesz narzucić inną klasę auta w wyścigu Szeroki uÅ›miech
avatar
Siekierka
14-07-2018 00:43
Może i FH3 to był odgrzany kotlet, ale w tej grze zawsze jest co robić to po 1, a po drugie świat gry (jak i DLC) jest cholernie różnorodny. Ja też po odpaleniu Paybacka grałem ciągiem do skończenia fabuły i speedcross, ale potem tak jakoś średnio jest w tej grze co robić. Sorry ale FH3 pokazała jak powinna wyglądać naprawdę otwarta gra (nienudna, nieliniowa i nie z powtarzającymi się podobnymi terenami).
Ostatnie komentarze
Siekierka
18-07-2018 16:34
Milex1977
13-07-2018 14:12
romen kale
10-07-2018 15:37
romen kale
10-07-2018 15:35
Danio
04-07-2018 20:28
Kajmanv8
26-06-2018 16:42
Inventer89
26-06-2018 16:34
nasti888
26-06-2018 16:21
Inventer89
21-06-2018 11:45
Danio
20-06-2018 23:52
Inventer89
17-06-2018 22:46
sebastianek
17-06-2018 21:48
kam945
16-06-2018 16:41
Inventer89
16-06-2018 15:02
MadaFaster
16-06-2018 12:29
Allure
12-06-2018 19:58
MadaFaster
05-06-2018 18:32
Siekierka
05-06-2018 17:14
Radzio
04-06-2018 17:48
Allure
04-06-2018 14:45
Siekierka
04-06-2018 14:08
Siekierka
03-06-2018 21:34
Oskarzinka
03-06-2018 18:09
Allure
03-06-2018 16:47
Allure
02-06-2018 21:09
Twój ulubiony członek ekipy to:

Tyler Morgan
51%
Jessica Miller
18%
Sean McAlister
32%
Ogółem głosów: 97
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 25.11.17

Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Reklama