Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Artykuły

Need for Speed (2015) - Dostosowanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Osiągi


NFS - Need for Speed (2015) - Filtr powietrzaFiltr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ chłodzącyUkład chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ paliwowyUkład paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ doładowaniaUkład doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.



NFS - Need for Speed (2015) - ElektrykaElektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.



NFS - Need for Speed (2015) - ZapłonZapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.



NFS - Need for Speed (2015) - ECUECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.



NFS - Need for Speed (2015) - Blok silnikaBlok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.



NFS - Need for Speed (2015) - Wałek rozrząduWałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.



NFS - Need for Speed (2015) - Głowice cylindrówGłowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ wydechowyUkład wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - SprzęgłoSprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.



NFS - Need for Speed (2015) - System nitroSystem nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.



NFS - Need for Speed (2015) - ZawieszenieZawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ różnicowyUkład różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.



NFS - Need for Speed (2015) - OponyOpony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.



NFS - Need for Speed (2015) - HamulceHamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.



NFS - Need for Speed (2015) - Hamulec ręcznyHamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.



NFS - Need for Speed (2015) - StabilizatoryStabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.




Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.

Inventer89 17. maj 2015 2072 czytania 0 komentarze Drukuj

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
 TematOstatni post
[Ankieta] Kolekcja gier z serii Need ...
w Ogólnie o serii NFS
522 1 Radzio
23-08-2019 16:23
Siemanko!
w Przedstaw się
28 3 Inventer89
21-08-2019 21:37
Kariera w grze
w Need for Speed Most Wanted ...
77 2 Wiatraczeg
14-08-2019 21:11
Porzucone samochody
w Need for Speed Payback
396 5 Inventer89
28-07-2019 16:14
Piosenka dnia
w Muzyka
346256 1409 Radon
27-07-2019 22:02
Witam :)
w Przedstaw się
140 1 AreQ
17-07-2019 00:05
własna playlista w grze
w Need for Speed Rivals
125 1 Inventer89
11-07-2019 19:22
Nie można zmienić sterowania
w Need for Speed (2015)
258 4 fallout5450
22-06-2019 12:06
Porzucone samochody
w Need for Speed Payback
418 3 michciu1907
19-06-2019 17:16
Problem ze sterowaniem w menu
w Need for Speed Carbon
216 4 michciu1907
17-06-2019 15:27
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Sebagts
Sebagts8 godziny temu
Witajcie Mała aktualizacja Smile https://nfszone.p...post_26976
Inventer89
Inventer898 godziny temu
Jeśli macie jakieś nagrania Heat warte przejrzenia, podrzucajcie je tu https://nfszone.pl/forum/thread/1467/...d=0#post_0.
Siekierka
Siekierka17 godziny temu
W Forzie za dużo do roboty, za dużo aut, nie wiadomo co robić. I nie da się wejść pograć 10 minut.
Kuchsee
Kuchsee18 godziny temu
forza nie umywa się do nfs? xD
Adamo
Adamo19 godziny temu
nara czas spać zaglądne tu jeszcze czasemGrin
Adamo
Adamo19 godziny temu
A pracuje w holandi wynajmuje mieszkanie w niemczech i nie bardzo jest czas ale cos mnie tknęło żeby tu zaglądnąćPfft jakiś sentyment mam do tejgo portalu Grin
Adamo
Adamo20 godziny temu
a narazie widzmin 2 mnie wciągnął bez reszty Pfft ale grałem w forze i to do NFS sie nie umywa
Adamo
Adamo20 godziny temu
a żonka kupiła mi x boxa i może sobie kupie heat'
Inventer89
Inventer8920 godziny temu
Inventer89
Inventer8920 godziny temu
No jasne Grin Co sprowadza kolejnego wetereana na stare śmiecie?
Adamo
Adamo20 godziny temu
fajny ten "nowy design strony" szacun Grin
Adamo
Adamo20 godziny temu
siema czy ktoś MNIE Pamięta?
Pirr
Pirr21 godziny temu
Frostbite ma ogólnie problemy w open-worldach (i The Run), change my mind
Reev
Reev21 godziny temu
Niestety frostbite nie był i nie będzie stworzony jako silnik do tak dynamicznych rzeczy jak pory dnia i szczegółową fizyka aut. Prove me wrong.
Radzio
Radzio22 godziny temu
Może tak być, na pewno Ghost ma powód, żeby tak zrobić Smile Nie jest to ich "widzimisię" Smile
Danio
Danio22 godziny temu
W Payback nie było problemu ze zmienną porą dnia. Może problemem technicznym jest zmiana stylu miasta ze Speedhunters Showdown na zwykłe miasto. No trudno Pfft
Inventer89
Inventer8922 godziny temu
Wiemy, że będzie fabuła Grin
michciu1907
michciu190722 godziny temu
Też jakoś nie lubię w porze nocnej jeździć w Forzie Grin
Siekierka
Siekierka22 godziny temu
Ale w NFS noc jest jasna Grin swoją drogą, wiecie coś na temat fabuły w Heat?
Radon
Radon22 godziny temu
Jazda po ciemku mnie nie przekonała
Siekierka
Siekierka22 godziny temu
Payback... Chociaż to ręczne przestawienie ma swój plus - każdy będzie jeździć jak chce. Jak ostatnio graliśmy z Radonem w Forzę to chciał żeby noc się skończyła.
Radzio
Radzio23 godziny temu
Wiem i ubolewam, ale z drugiej strony domyślam się, że to ograniczenie techniczne. Miasto za dnia i w nocy ma dość spore różnice i nie dałoby rady dynamicznie się zmieniać.
Danio
Danio23 godziny temu
Gdyby ktoś nie wiedział lub miał wątpliwości, nie będzie dynamicznej zmiany pory dnia. Jak wyjedziesz z garażu za dnia, to cały czas będzie dzień.
Siekierka
Siekierka1 dzień temu
Ghost - "demo z gamescomu jest sprzed 4 miesięcy" Ghost - *overworking by się nie skapli*
Danio
Danio1 dzień temu
Widać, że to wczesny build Wink Zdarzało się na niektórych gameplayach przeniknięcie gracza przez inny pojazd.
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
Inventer89
Inventer89
msg
Danio
Danio
msg
Kuchsee
Kuchsee
msg
Pirr
Pirr
msg
Siekierka
Siekierka
msg
Luqgreg
Luqgreg
msg
Radon
Radon
msg
Szymongie
Szymongie
msg
P
Pepciu98
msg
Adamo
Adamo
msg
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
msg
S
SlavicBoy
msg
Radzio
Radzio
msg
A
AdamP
msg
D
Drozduch
msg
D
DeXeXeD
msg
A
arkadio
msg
K
kozak_ze_hej1
msg
C
czablu012
msg
B
Bigsnoke05
msg
R
RudyKN46
msg
Matt26
Matt26
msg
N
Nemmm21
msg
G
Grzesiu03
msg
MadaFaster
MadaFaster
msg
Ankiety
Podoba Ci się nowa odsłona NFSZone.pl?