Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
EA PLAY 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019
Artykuły

Need for Speed (2015) - Dostosowanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Osiągi


NFS - Need for Speed (2015) - Filtr powietrzaFiltr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ chłodzącyUkład chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ paliwowyUkład paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ doładowaniaUkład doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.



NFS - Need for Speed (2015) - ElektrykaElektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.



NFS - Need for Speed (2015) - ZapłonZapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.



NFS - Need for Speed (2015) - ECUECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.



NFS - Need for Speed (2015) - Blok silnikaBlok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.



NFS - Need for Speed (2015) - Wałek rozrząduWałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.



NFS - Need for Speed (2015) - Głowice cylindrówGłowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Kolektor dolotowyKolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ wydechowyUkład wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.



NFS - Need for Speed (2015) - SprzęgłoSprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.



NFS - Need for Speed (2015) - System nitroSystem nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.



NFS - Need for Speed (2015) - ZawieszenieZawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.



NFS - Need for Speed (2015) - Układ różnicowyUkład różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.



NFS - Need for Speed (2015) - OponyOpony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.



NFS - Need for Speed (2015) - HamulceHamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.



NFS - Need for Speed (2015) - Hamulec ręcznyHamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.



NFS - Need for Speed (2015) - StabilizatoryStabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.




Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.

Inventer89 17. maj 2015 2003 czytania 0 komentarze Drukuj

0 komentarze

Zostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
 TematOstatni post
Need For Speed Underground 2
w Need for Speed Underground 2
66 9 Inventer89
22-05-2019 06:55
Obniżka na wykupienie 90dni...
w Need for Speed No Limits
33 2 suhotnik
20-05-2019 19:47
Pytanie o VIP Level 4
w Need for Speed No Limits
1338 6 suhotnik
19-05-2019 11:50
Download
w Need for Speed Carbon
206 1 Inventer89
04-05-2019 16:55
Przerywniki ze spolszczeniem
w Need for Speed Most Wanted
123 2 Wiatraczeg
26-04-2019 22:52
Uruchomienie gry na Windows 10
w Need for Speed Underground
657 6 Plajer
22-04-2019 02:00
Pleas update your nvidia ge...
w Need for Speed Payback
355 3 Kuchsee
18-04-2019 22:16
Nieprawidłowa zawartość kar...
w Need for Speed No Limits
338 2 suhotnik
01-03-2019 15:50
Problem z dźwiękami NFS U2
w Need for Speed Underground 2
252 2 Sivio
22-02-2019 20:13
Szukam Audi S4 B5 do UG2
w Need for Speed Underground 2
605 1 sejmo
16-02-2019 21:17
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Kuchsee
Kuchsee1 dzień temu
akurat payback jest latwiejszy na klawiaturze niż na padzie XD
A
AreQ1 dzień temu
Jak się całe życie gra na klawiaturze to w nowe tytuły też da się grać. Nie chce mi się kupować specjalnie pada do 1-2 gier więc gram tak.
I
ilumix1 dzień temu
Ja jeszcze niedawno grałem w payback na klawiaturze bo trochę mi się zeszło zanim znalazłem działający sposób na emulować DS3 na Windows 10.
Radzio
Radzio1 dzień temu
Kto gra w gry wyścigowe na klawiaturze xdd Jeszcze w te starsze NFSy to jakoś dało radę, ale tera... panie Grin
Inventer89
Inventer892 dni temu
Na padzie do XO.
Kuchsee
Kuchsee2 dni temu
zakładam, że grasz na klawiaturze?
Inventer89
Inventer892 dni temu
Shift 2 - jedyny NFS, którego kupiłem i do dziś nie ruszyłem. W Shifcie 1 mam koło 42%. Po prostu nie ten typ gry. Ale zamierzam przejść obie gry na 100%.
MadaFaster
MadaFaster2 dni temu
I to brakowało w G2, ale dwójka też ma swoje plusy :p
MadaFaster
MadaFaster2 dni temu
Mnie tam jakoś pierwszy Grid bawił. Touge, Styl wolny w drifcie, wyścigi po SF i Le Mans w całym 24 godzinnym (co prawda przyspieszonym) cyklu to były naprawdę zajebiste rzeczy moim zdaniem
Kuchsee
Kuchsee3 dni temu
grid zawsze był średni, ta gra to jeszcze większy arcade niż nowe nfsy xDDD
Radzio
Radzio3 dni temu
Rozgrywkę z GRID widziałem i mi się nie podoba. Ani to Gran Turismo ani NFS Shift 2, jakoś nie czuję tego.
Radzio
Radzio3 dni temu
Mam nadzieję, że równo za tydzień tj. 29 maja coś się zadzieje Smile
Danio
Danio3 dni temu
Grid już pokazał gameplay (premiera we wrześniu), NFS pewnie będzie miał premierę w listopadzie, a tu dalej cisza Pfft
MadaFaster
MadaFaster4 dni temu
Też miło wspominam pierwszego Gdrida, ale po przeżyciach z G2 trochę boli mnie zmienili handling autek na złe xP
michciu1907
michciu19074 dni temu
Świetnie! Bardzo mnie cieszy że tą serię chcą reaktywować, bo miło ją wspominam Smile
MadaFaster
MadaFaster4 dni temu
Nom, motyw wyścigu w nocy + uszkodzenia jak wyrwany z S2U. I znowu tak harde arcade'owe sterowanie T_T
Radzio
Radzio4 dni temu
Nowy GRID zapowiedziany. Widzieliście? Strasznie mi przypomina Shift 2 Grin
I
ilumix5 dni temu
Na forum. Nawet gdy wybiorę "load more items" to nic się nie dzieje. https://imgur.com...
Pirr
Pirr5 dni temu
ilumix - a w którym konkretnie? Na forum, w showroomie, w dreamshotach czy gdzieś indziej?
I
ilumix5 dni temu
Inventer89 - w dziale Need for Speed Payback nie działa przejście na drugą stronę cały czas jest 1 z 2. Poza tym nie wiem czy to problem czy taka fizyka tego Nissana?
Inventer89
Inventer895 dni temu
ilumix - jeśli masz problem, poszukaj odpowiedzi na forum lub załóż nowy temat. 25. to sobota, więc raczej mało prawdopodobne.
Danio
Danio5 dni temu
Skoro nadal cisza o nowym NFS, to myślę, że ujawnią go 25 maja w 25 rocznicę serii Grin
michciu1907
michciu19075 dni temu
Pobaw się tuningiem w jeździe dowolnej (strzałkę na padzie trzeba którąś nacisnąć o ile dobrze pamiętam)
I
ilumix5 dni temu
siema, gra tutaj ktoś jeszcze w payback? bo mam problem w Nissanie GT-R który nie chce skręcać.
Lee Rover Fural
Lee Rover Fural6 dni temu
Z tego co kojarzę z obserwacji zanim się zarejestrowałem to na pewno Siekierka był nr 1 i Chad_MC. No i Allure teraz, nie wiedziałem nawet.
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
Kakarotto18
Kakarotto18
msg
Pirr
Pirr
msg
S
skaater730
msg
michciu1907
michciu1907
msg
G
Gorovitz
msg
Danio
Danio
msg
A
AreQ
msg
S
syd922sq
msg
milek334
milek334
msg
I
ilumix
msg
Luqgreg
Luqgreg
msg
Mangatorh
Mangatorh
msg
Inventer89
Inventer89
msg
Chad_MC
Chad_MC
msg
B
Broadwater7
msg
M
mic
msg
D
DiXXo
msg
Kuchsee
Kuchsee
msg
nfszonka
nfszonka
msg
M
MARDUDII
msg
Radzio
Radzio
msg
D
Degoriol
msg
E
epgwfwtvy30
msg
K
Krime
msg
W
Waniliowy
msg
Ankiety
Podoba Ci się nowa odsłona NFSZone.pl?