Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
EA PLAY 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019

Assassin's Creed: Origins

Ostatnia aktualizacja 1 rok temu
Inventer89
Graliście? Jak wrażenia? Ubisoft odrobił lekcje po poprzednich?
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg
Kuchsee
mam zamiar za niedługo sprawdzić, ale mam nadzieję, że będzie jak Unity tylko z lepszą optymalizacją, dla mnie ta gra była świetna
Gregi
Chętnie pogram, jak znajdę czas, a gra trochę stanieje to kupuje. Obejrzałem cały gameplay (skoro i tak chcę zagrać xd) no i fabuła jest w końcu ciekawa, świat jest przepiękny, rozgrywka ze zmienionym systemem walki wygląda też ciekawie. Na pewno wygląda gra lepiej niż poprzednie części.
s5.ifotos.pl/img/tagpng_aepxseh.png

>7 pkt BL
Kakarotto18
Gra na 100% w czasie 60h
Fabuła na + jednak jest ona zbyt rozwlekana przez poziomy i nakaz grindu do fabuły
Wspinaczka - leży Bayek wspina się po pionowych "gołych"(tzn. bez żadnych wypustków) ścianach(UNITY było bardziej realistyczne w tym aspekcie), a po mieście szybciej porusza się po ziemi niż na dachach
Mapa - niby duża jednak za dużo poruszania się na koniu rydwanie itp.
Walka- zbyt chaotyczna jak na asasyna przez co nawet w konfliktach używałem więcej łuków a po broń białą sięgałem w ostateczności
Ukryte Ostrze- nie ma ohk na kilku typach wrogów oraz wystarczy mieć lvl niższy o 3 od wroga i nie ma ohk przez co odtrąca to od stylu gry klasycznym dla assassynów
Nakaz Walk- w fabule często jest się zmuszanym do walk i ja który w walkach nie spędził więcej niż 10 min(do tego momentu miałem 40 h gry) nie mogłem nic ugrać w normalny sposób i nie miałem tutaj swojego oręża czy to w ostatniej walce Ayą która mnie nie miłosiernie wnerwiła czy walki na arenie tutaj oręż można se o kant... po co mi grind skoro w walkach wymuszonych nie mogę użyć zdobytej broni jedynym wyjątkiem jest walka z
Spoiler :: Pokaż
Flawiuszem

Aya- ta postać mnie wkurzała tylko przez nakaz grania nią
Orzeł-Nadużywany do granic możliwości w całej grze używa się go przez 1/3 czasu
Wątek prekursorów-tak wciśnięty na siłę i tak mało rozwinięty, że gra obyłaby się bez niego
Ocena Końcowa 6/10+1(za to że nareszcie coś nowego(można nie dodawać w przypadku pominięcia 2 poprzednich odsłon))
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.