Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
GAMESCOM 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019

UG2 - Instalacja nowych aut.

Ostatnia aktualizacja 3 lata temu
G
Jak instalować nowe auta w Need For Speed: Underground 2:


1. Ściągamy dowolne auto, np. z NFSCars.net

2. Gdy mamy ściągnięty pojazd, przerzucamy pliki o nazwach: GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin do folderu z oryginalnym autem (u mnie Focus)
Screen:

img521.imageshack.us/img521/4307/texturesg.th.png


3. Teraz instalujemy ustawienia osi. Najpierw wskazujemy folder w którym znajduję się gra.
Screen:
img710.imageshack.us/img710/6299/cfg.th.png

Potem wskazujemy plik z ustawieniami, które powinny znajdować się w paczce z nowym pojazdem. (rozszerzenie .u2car)
Screen:
img51.imageshack.us/img51/8189/cfg2.th.png


4. Teraz przydadzą się nastepujące programy:

NFS TexEd - Download
NFS LangEd - Download

5. Teraz zainstalujemy loga. Otwieramy NFS TexEd'a i wchodzimy do folderu FRONTEND, który znajduje się w folderze z grą i otwieramy plik FrontB.lzc Od razu klikamy na funkcję "Name", aby sortowanie było alfabetyczne. Szukamy pliku CAR_SELECT_MANAFACTURER_NAZWA_SAMOCHODU (u mnie: CAR_SELECT_MANAFACTURER_FORD) Klikamy na "Texture" i "Import", oraz wskazujemy plik Manafacturer.dds lub coś podobnie brzmiącego, powinno to wyglądać tak:
img683.imageshack.us/img683/4328/manag.th.png

Teraz szukamy pliku o nazwie SECONDARY_LOGO_MODEL_SAMOCHODU (u mnie: SECONDARY_LOGO_FORD), podmieniamy go w ten sam sposób co wyżej, czyli klikamy na "Texture" i "Import". Teraz wskazujemy plik Secondarylogo.dds (lub coś podobnie brzmiącego) który powinien się znajdować w folderze z nowym pojazdem.
Powinno to wyglądać tak:
img121.imageshack.us/img121/8725/secon.th.png


6. Teraz zmieniamy nazwę tekstową auta. Włączamy NFS LangEd i wczytujemy plik English.bin, który jest w folderze Languages w folderze z grą. Klikamy na "Lista", "Zapisz do pliku tekstowego" i zapisujemy do dowlonego miejsca o dowolnej nazwie. Otwieramy teraz ten plik, który utworzył LangEd przez notatnik. Wciskamy klawisz F3 i wpisujemy stara nazwę samochodu, (u mnie Focus) i zamieniamy na nową. (u mnie Dodge Charger R/T)
Screen:
img405.imageshack.us/img405/8489/language.th.png

Znów otwieramy LangEd'a, i otwieramy English.bin Klikamy na "Lista" i "Wczytaj do pliku tekstowego" i wskazujemy plik tekstowy, który przed chwilą edytowaliśmy. Klikamy teraz na "Plik" i "Zapisz."

Efekt końcowy:
img405.imageshack.us/img405/5318/charger.th.png


Tutorial by Squarter/Gwozdek
All right reserved



* Jeżeli nie wiesz jaką nazwę pojazdu ma konkretny samochód w plikach, to wystarczy spojrzeć pod jaką nazwą się kryję folder z autem w katalogu CARS w głównym folderze gry.

* Nie wszystkie nowe auta muszą mieć poszczególne opcje tuningowe, (wygląd zewnętrzny) wszystko zależy od autora pojazdu. Może się zdarzyć, że jedno auto będzie miało możliwość zmiany koloru nadwozia, koloru szyb i zmiany felg, a w drugim wozie będzie można zmieniać wszystko, włącznie z karbonowymi maskami, neonami itp.

* Nie wolno podmieniać aut na inne, niż te które są opisane w pliku readme.txt, zwykle załączonym do paczki z autem.
Black Ice
Dobry tutorial, kiedys sie przyda. :D
img197.imageshack.us/img197/4150/mustang121212.png
Radzio
No na prawde spoko..zawsze jak dodawałem auta to mialem napisane na górze nissan a mialem np. pagani..teraz wiem jak to zrobić..przyda się na pewno..
i.imgur.com/79bceMw.png
McRae
Szkoda że wyciąłeś go z innej strony na żywca bo kiedyś z tego korzystałem.Jeżeli ty go napisałeś i jesteś jego autorem również na tamtej stronie to przepraszam.
Z NFSzone od września 27 2010 14:45:24
G
Napisałem go rok temu w kwietniu, do tej pory zagościł na 3 stronach. Dodam, że nie wolno podmieniać aut, za inne niż domyślne.
diego0008
może się przydać dal innych bo ja umiem autka wgrywać
Dzonson
Gratulacje ~Squarter własnie czegos takiego szukałem dobry poradnik propozycja odemnie jest taka zrób go w pdf tak bardziej szczegółowo
TF 114# 1pkt | TF 134# 1pkt
G
Bardziej szczegółowo? Rozpisałem to dosyć skrupulatnie, innych opcji tutaj nie ma, chyba, że ja o czymś nie wiem. Jakbyś miał jakieś propozycję - pisz do mnie na pm ;)
McRae - jeżeli chodzi Ci o needforspeed.pl oraz nfscenter.pl, to tak, wkleiłem tą instrukcję na w/w stronach, oraz tu. Jestem prawowitym jej autorem. Dla pewności możesz zapytać PZero :)
Siekierka
Gwozdek (Squarter) jest jego autorem... Wstawiał na NFSpl, wstawiał na NFSCenter. Co do tutka - jest OK.
McRae
Aha to spoko:)widziałem to na tej drugiej stronce:)
Z NFSzone od września 27 2010 14:45:24
Inventer89
Aktualny poradnik znajduje się pod tym linkiem http://nfszone.pl/articles.php?articl...cle_id=227.
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.