Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
EA PLAY 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019

Layouty

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
Leeav
Jak sam temat mówi tutaj wstawiamy nasze layouty ;d

ifotos.pl/mini/nfsGames-_qxwqrn.png


Ja dopiero zaczynam.. oceniajcie ; )
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Radzio
bardzo przyjemny..:)

nie podoba mi się tylko ten panel 'Seria NFS'..bo jest wszystko porozwijane..

ale tak to dam Ci za to 7 - / 10
i.imgur.com/79bceMw.png
Profesor
Taki sobie 3+ :P
Tanie Projektowanie stron !!
GG: 7450843



Se3a
Ja dam 4- ale dużo trzeba w nim poprawić by był idealny :)
e-fotek.pl/images/53307022844356079731.png
Dzisiaj na jutro pewnie czekam bez strachu,
Wita mnie świt, witam go na luzaku,
Radości łzy i smutku pół na pół,
Cały czas życiu stawiam czoła bez strachu!
Adamo
ja dam -4/6 bo to początkujący;] sam nie jestem lepszy
Leeav
A w skali do 5 czy do 10 dajecie ?
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Se3a

Cytat

For3ver napisał(a):
A w skali do 5 czy do 10 dajecie ?


Ja oceniam w skali od 1 do 6 :)
e-fotek.pl/images/53307022844356079731.png
Dzisiaj na jutro pewnie czekam bez strachu,
Wita mnie świt, witam go na luzaku,
Radości łzy i smutku pół na pół,
Cały czas życiu stawiam czoła bez strachu!
Black Ice
Sorry, ale slabe to troche :/
Za proste, daj gradienty jakies. Ogolnie to ma duzo wad, nie chce mi sie ich wypisywac. 2+/6
img197.imageshack.us/img197/4150/mustang121212.png
Inventer89

Cytat

illusion napisał(a):
Sorry, ale slabe to troche :/
Za proste, daj gradienty jakies. Ogolnie to ma duzo wad, nie chce mi sie ich wypisywac. 2+/6


podpinam się, za mało gradientów, natomiast reszta ok. (zwłaszcza kolorek) Daję 4/6
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg
D
Taki na dobre 3+ / 6 :)
Leeav
ifotos.pl/mini/nfsinfo_hpqeara.png


Taki trening po małej przerwie..
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Bazyl
Bardzo cienko. Na 2/5 ten ostatni.

link- A to mój. :D
Leeav
Cienko, ale czemu ? Coś więcej, jakieś rady. Ja dopiero zaczynam, a ty juz troche się w to bawisz.

W twoim ten top ssie chociaż na to nie patrze, bo ja też ze swoim się nie starałem, ale na tą laskę patrzeć nie moge i te miasto. Tak ogólnie to mi się podoba i fajne hovery, ale podobne prace ciągle robisz..
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Bazyl
Wyrabiam sobie styl po prostu. Typowe portalówki i tyle.
A ty robisz wszystko zbyt proste. Mało efektów, gradientów i za jasne to robisz. Ten czerwony razi i strasznie wygląda na czarnym tle. Musisz posiedzieć nad layem od 3 do 7 dni nawet jeśli jest on w całości. Musisz zmieniać, dopracowywać, tak aby on tobie się podobał i był ładny. Tego się nauczyłem przez ostatnie parę miesięcy. I nawwet jeszcze kilka błędów mam do poprawy w moim layu, choć już poprawiałem.
skay

Cytat

Moderson napisał(a):
Bardzo cienko. Na 2/5 ten ostatni.

link- A to mój. :D


Nawet trochę mojej tapetki w topie widzę :D
Ozi
No ok , lepszych nie robię ale mocno się bazowałeś na pracach użytkownika ~Yutrii z Grafy.No jest fajnie , tylko mnie interesuje jedna rzecz( przytoczę czyjeś słowa :D ) czemu wy kurde robicie szablony stron www na pokaz , a nie dla konkretnej strony?Ludzie , co mi z tego , że odpicuje layout i się będzie świecił jak psu ( wiadomo co ) na wiosnę , kiedy nie da się go zakodować , albo czas zakodowania będzie tak długi , że nie wiadomo czy w ogóle to się stanie?Graficy!Słowami mojego kolegi ( no nie z reala ;P ) mówię wam jedną ważną zasadę która brzmi: Jeśli robicie szablon strony ( nie ważne jakiej) to nie róbcie go tylko dla przysłowiowego ,,szpanu" - bo co ci ze szpanu kiedy go koder nie zakoduje?Nie róbcie layout'u myśląc , tylko o sobie i tym jaki to ,,szacun" będzie jak pokaże go na necie , włącznie to w też pracę kodera i ile czasu musi na to poświęcić , aby móc idealnie zakodować nasz szablon.Tyle ode mnie ;]
img594.imageshack.us/img594/8555/dcshoeso.png
ethreex
Weźcie się za trening a nie pokazujcie tego "szajsu". Sorry ale inaczej się tego nie da określić. Pokazujecie tu swoje wypociny a tak na prawdę nie macie się czym chwalić. Polecam tutoriale bo bez nich daleko nie znajdziecie.. Stylu nie da się wyrobić, styl trzeba mieć.
host.nfszone.pl/images/98767396205315331847.jpg
M3
umiał by któryś zrobić szablon dla klanu w call of duty 4? :DD
img600.imageshack.us/img600/109/imgrobson0uj9op.gif


My Zone Dirt Zone :f
Profesor
Za free raczej nikt Ci nie zrobi.
Tanie Projektowanie stron !!
GG: 7450843



M3
no niestety ;d nic za darmo na tym swiecie juz nie ma -.-
img600.imageshack.us/img600/109/imgrobson0uj9op.gif


My Zone Dirt Zone :f
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.