Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed

[Zamów] Sygna i avatar

Ostatnia aktualizacja 3 lata temu
B
benek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#21
No dzięki chłopcy będę używał na zmianę ;D
img197.imageshack.us/img197/1919/jokera.png


PSN: benek8

Origin: benek8

Skype: visjanusz

Sudri
Sudri 
Amator
Dodano 9 lata temu
#22
For3ver, albo zrób tak tak jak mówiłem 2 posty wyżej i do tego taką czcionką, w tym miejscu, tak samo przeźroczyste itd miejsce na Nick, wpisz zamiast tego Sudri po prostu :)
www.bankfotek.pl/image/854288.jpeg
Leeav
Leeav 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#23
Kurde, przypadkiem zapisałem w .png plik .xcf i nie mam tego żeby zeedtyować napis to najwyżej od nowa spróbuję ; / Tylko to jutro, bo teraz nie jestem w chacie ;d
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Sudri
Sudri 
Amator
Dodano 9 lata temu
#24
Ah no dobra, to ja wyłączę lenia i to wyedytuje :P :P
www.bankfotek.pl/image/854288.jpeg
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#25
mam pytanie czy ktos zrobilby mi sygne z Nissanem Silvia w drifcie ?
G
grzesiuu 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#26
iv.pl/images/39828418750045650500.gif
co powiesz tylko zmieniłbym na twój nick. Może ci się nie spodobać bo to moja 1 praca...
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#27
Moja taka skromna w 5 min :) :

img841.imageshack.us/img841/7415/rcsygna.png
i.imgur.com/WXRYXMd.png
Leeav
Leeav 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#28
Ja bym chciał jakąś fajną sygne z jakąś ładną panią ;d Zrobi mi ktoś ?
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

dongU
dongU 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#29
Poproszę sygnę i avka = zestaw :P z tym TU i jakieś zajebiaszcze efekty :P
host.nfszone.pl/images/13107925900330658669.png


Drift tag.

by Siekierka
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#30
Dzięki Radek za zestaw i za starania grzesiuu.
D
de_ace 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#31
K_Kuba, jak Ci się nie podoba to nie bierz, ja zrobiłem z nudów.

iv.pl/images/20647067577205935080.jpg


iv.pl/images/32653426926254238513.png
Viktor
Viktor 
Amator
Dodano 9 lata temu
#32
Poproszę sygnę i avatar z shelby GT500 Eleanor z 67'.
de_ace myślę, że tobie fajnie by wyszło. Ma być zajeb*ste ;)
host.nfszone.pl/images/54330933839170087539.png
dongU
dongU 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#33
no mogło byc jepsze misiek ale dzieki za checi
host.nfszone.pl/images/13107925900330658669.png


Drift tag.

by Siekierka
Ozi
Ozi 
Amator
Dodano 9 lata temu
#34
Podoba ci się - bierz , Nie podoba - nie bierz ,,your choose" ;]
img831.imageshack.us/img831/1212/vildu.png

img718.imageshack.us/img718/1039/vild.png
img594.imageshack.us/img594/8555/dcshoeso.png
lambatti
lambatti 
Uczeń
Dodano 8 lata temu
#35
Proszę o sygnę+avatar z Ferrari(taki komplet:f) z moim nickiem.
img189.imageshack.us/img189/2078/64263879177754557987.png

Ferrari fan
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 8 lata temu
#36
host.nfszone.pl/images/35984271797989822966.png


rozmiary są dozwolone :P regulamin pozwala :D
nie wiem czy Ci się spodoba..mogę zmniejszyć ale nie będzie napisów widać..
jak Ci się spodoba to Av zrobię..

ok masz..:

host.nfszone.pl/images/26175828364294382498.png


host.nfszone.pl/images/64263879177754557987.png
i.imgur.com/WXRYXMd.png
lambatti
lambatti 
Uczeń
Dodano 8 lata temu
#37
Spox:) Możesz zrobić avek, ale pomniejsz sygnę na 400x150:f

@UP: THX:D
img189.imageshack.us/img189/2078/64263879177754557987.png

Ferrari fan
B
benek 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#38
Siema :D

Poproszę sygne z jakimś ciekawym autem nie koniecznie tuningowane. chciał bym aby w nim był ciekawy napis Beniuś i jakieś ładne filtry albo coś :) A może avek do tego? Jasne ! Jeszcze proszę avatar z logiem JDM Avatar Dzięki z góry!
img197.imageshack.us/img197/1919/jokera.png


PSN: benek8

Origin: benek8

Skype: visjanusz

lambatti
lambatti 
Uczeń
Dodano 8 lata temu
#39
img189.imageshack.us/img189/2078/64263879177754557987.png

Ferrari fan
B
benek 
Uliczny kierowca
Dodano 8 lata temu
#40
Lambatti dzięki za chęci ale jednak ty tylko zmniejszyłeś zdjęcie i nic więcej nie zrobiłeś. I liczę na kolejne propozycje.!
img197.imageshack.us/img197/1919/jokera.png


PSN: benek8

Origin: benek8

Skype: visjanusz

You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.