Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
GAMESCOM 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019

Assassin's Creed UNITY

Ostatnia aktualizacja 4 lata temu
Radon
Nikogo nie oszukuje, 30 fps jest po prostu bardziej filmowe.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
Radzio
Ja mówię o grafice, rozdzielczości i o doczytywaniu się postaci. Co z tym mają wspólnego fpsy? xD Chyba, że czegoś nie kumam ;)
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
Mój post jest złośliwą aluzją do wypowiedzi przedstawiciela Ubi, który próbował uzasadnić, dlaczego Unity tak a nie inaczej będzie wyglądać na konsolach. :D

EDIT:
link
Recenzje UNITY. Jak dla mnie dosyć średniawo, i jak mam być szczery, troszkę się tego spodziewałem.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
Radzio
Również się tego spodziewałem. Finalnie Unity po prostu nie udźwignęło tego wszystkiego. Tym razem Ubisoft przesadził, za dużo naobiecywał i zapowiadał i źle to się odbiło na ostatecznym wizerunku Unity. Jednak mimo wszystko myślę, że to dobra gra. Super miasto, świetna fabuła (przypuszczam), dużo pobocznych misji i bardzo dużo nowości. Na pewno kupię i spędzę w Paryżu dziesiątki godzin :)

Dzisiaj zamówiłem AC Rogue. Obejrzałem kilka gameplayów i jestem bardzo zaskoczony - pozytywnie. Myślałem, że skupiony na Unity Ubisoft, weźmie Rogue na drugi plan i że będzie to krótka, nudna gierka - wielkie dlc do Black Flaga. Jak się okazuje jest naprawdę świtnie. Fabuła na maksa mnie ciekawi, świat jest wielkości Black Flaga... cóż, z niecierpliwością czekam na kuriera :D Moim zdaniem Rogue > Unity.
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
Radzio
Wiem, widziałem już. Jaram się ogromnie. Jak UNITY wgl. mnie jakoś nie podnieca to wystarczyły 4 screeny z Victory i nie mogę się już doczekać! :D Londyn i epoka wiktoriańska - <3.
i.imgur.com/79bceMw.png
Radzio
Przeszedł ktoś z was Unity? Ja dzisiaj skończyłem w 100% główną ścieżkę gry i muszę przyznać, że mimo licznych błędów (których nie doświadczyłem, bo grałem od początku z aktualizacjami) gra jest rewelacyjna :)

Fabuła - jest całkiem okej. Prosta i nieprzekombinowana, potrafiła zaskoczyć. Ciekawe postacie i idealna jak dla mnie długość fabuły.
Na koniec gry miałem straszną rozkminę o co walczą Assassini a o co Templariusze. Konflikt tych 2 zakonów jest dodatkowo poplątany z polityką i w pewnym momencie można się pogubić. Odnoszę się do całej serii, nie tylko do Unity.

Paryż - cóż... tutaj mam mieszane uczucia. Paryż jest duży i zróżnicowany (widać różnicę między poszczególnymi dzielnicami). Jednak moim zdaniem duży nie znaczy fajny. Do tej pory nie potrafię się w nim odnaleźć. Wysokie kamienice i wąskie uliczki pełne ludzi to tragedia xd Na szczęście miejsca z zabytkami - kościoły, zamki i pałace były naprawdę ciekawe. Prawie cała fabuła toczy się w północnej części Paryża i na wyspie. Do południowej części wybrałem się z własnej woli w celu synchronizacji punktów widokowych iii... Moim zdaniem w południowej części jest równie ciekawy teren i dziwie się, że nie było tam więcej misji. Na pewno wielki plus za możliwość zwiedzenia od środka zabytków - wszystkie pałace pokryte w środku złotem i innymi trogimi materiałami, Notre-Dame i Kościół św Genowefy robią ogromne wrażenie.

Rozgrywka - super! Na początku brak wyboru ukrytego ostrza jako nasza broń uznałem za minus. Ale teraz wiem, że to najlepsze co Ubisoft mógł zrobić. Nawet po rzuceniu bomby dymnej nie możemy zabić wszystkich jednym ciosem - trzeba normalnie walić mieczem, dym jedynie "oślepia" naszym wrogów i nas nie atakują. Przy normalnej walce fajne jest to, że atakuje nas kilka przeciwników na raz i jeśli mamy do czynienia z grupką +5 osób lepiej rzucić dymną i uciekać, bo po prostu nie mamy szans. Dwa strzały z broni palnej i po nas, dwa złe kontrataki i miecz przeciwnika przecina nas na wylot. Swobodny bieg to też wielki plus. Czasem "Arno nie ogarnia" i nie idzie tam, gdzie miałem zamiar, ale w poprzednich odsłonach ze starym sterowaniem było to samo. W górę i w dół poruszamy się bardzo szybko i zwinnie - a to wielki plus, szczególnie przy poruszaniu się w dół :P Odniosę się jeszcze do misji głównych - przechodzenie na 100% było nie lada wyzwaniem. Czasem rozkminiałem nad jedną misją ponad godzinę - jak dostać się do budynku, pozostać nie wykrytym i spełnić dodatkowe warunki. Dla mnie misje były najlepsze z całej serii Assassin's creed. Bardzo dużo skradania i zupełna dowolność w jaki sposób wykonamy misję. Oczywiście jak ktoś nie patrzy na dodatkowe cele, misja staje się o wiele łatwiejsza. Jak dla mnie nie ma wtedy tego dreszczyku emocji i poczucia, że jeden błąd może całkowicie zepsuć nasz plan i musimy zaczynać od nowa ;)

Podsumowując UNITY to obowiązkowa odsłona dla każdego fana serii. W skali do 10 daję mocne 8 :)
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
Czekam aż dadzą za friko w Games with Gold, nie zamierzam dawać kasy na grę, która na wiodącej konsoli nie jest w stanie utrzymać nawet tych hiper-filmowych 27 fps, a na większości PC nawet się nie odpala.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
Radzio
Radon - grałem na PS4 i na fpsy nie narzekałem ;) Spadek odczuwałem tylko, gdy przechodziłem obok wielkiego tłumu i w niektórych scenkach. Na pewno nie przeszkadzało mi to w grze :D
Ale jeśli ktoś zwraca uwagę na fpsy i ma to dla niego duże znaczenie to już inna sprawa :P



Wczoraj przeszedłem dodatek Dead Kings i powiem wam, że kozak! :D
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
[movie=youtube]clQfCP3NFuc[/movie]

Jak dla mnie to jakaś kpina. 30 fps to absolutne minimum konieczne do gry, jeśli mamy mówić o komfortowej rozgrywce. W ogóle nie rozumiem jakim prawem ta gra trafiła na półki w takim stanie, nawet pod koniec kadencji X360 i PS3 30 fps to był standard, którego nie spełniały tylko największe kaszanki. Za takie zagrywki ja ubi bojkotuję i od premiery Watch Dogs nie kupiłem ich żadnej gry i nie kupię aż nie zmienią polityki.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
Radzio
Na tym filmie wygląda to przerażająco :| Myślę, że jak zagrasz to zmienisz zdanie o tej grze :P Chociaż w małym stopniu :D


Filmik po aktualizacjach:
[movie=youtube]KIDuHISn7wU[/movie]

Tak jak mówiłem, spadki są tylko w dużych tłumach :P Mi i tak nie przeszkadzało to w grze :f
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
Nadal wygląda tragicznie. PS4 nawet gdy nic się nie dzieje nie utrzymuje 30 fps.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
Radzio
Nie wiem czemu to wygląda dla Ciebie tragicznie xD Tak jak mówiłem - ja podczas gry wgl. nie zauważyłem problemu fpsów. Ale rozumiem Cie, bo na pewno ten filmik nie zachęca do tej gry :)
i.imgur.com/79bceMw.png
Radon
Nie mam jakiejś korby na punkcie fps-ów, uważam, że 30 to wystarczająca wartość by grać komfortowo, nawet w gry wyścigowe czy shootery. Jest to jednak najmniejsza akceptowalna wartość i producent powinien się upewnić, czy gra będzie w stanie utrzymać ją w trakcie rozgrywki bo dropy z 30fps naprawdę widać, nawet gdy są kwestia kilku klatek.
s5.ifotos.pl/img/malapng_wqnpwqs.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.