Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed (2019)
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
EA PLAY 2019
PREZENTACJA NEED FOR SPEED 2019

Co polecacie

Ostatnia aktualizacja 3 lata temu
MadaFaster
Siemka, gram w PSa i największy problem teraz mam z wyścigami Drag, gdyż mimo zmian biegów na perfekt Cobalt mi się krztusi i traci wigor. Montowałem ulepszenia zwiększające moc auta i doinwestowałem w gumy, ale kasa poszła w błoto i nie miałem takich rezultatów jakich oczekiwałem. Sprzedałem Chevroleta w cholerę i myślę nad kupnem innego auta do dragu. Rozmyślam nad Subarynką, ale dla pewności chcę się Was spytać, bo może polecicie mi coś o wiele lepszego i żeby mi posłużyło przynajmniej na całe Battle Machine xD.

Co do auta na grip to wygrałem zetkę i nie narzekam ;) No i jeszcze Drift i Speed Challenge, którego jeszcze nie mam ale się spytam zawczasu :D
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Na draga mocno polecam GTO (dostaniesz przy wygranej w pierwszym evencie React Team Session) lub Suprę (również dostaniesz za wygranie jednego z eventów tej imprezy), spokojnie starczą Ci do końca gry, a narazie możesz przekonwertować 240SX, wystarczy na BattleMachine. Na grip polecam Imprezę, R34 lub Evo X. Ja osobiśce używam RX-8, ale to już dla bardziej zaawansowanych graczy. Na drift polecam Zetkę, AE86, 240SX, RX-7 też jest całkiem całkiem, ja używam Caymana. A na SC Porsche 911 Turbo lub GT2, są mega stabilne, mają przyzwoitą prędkość maksymalną ( w zależności od ustawień nawet 422km/h ) i nie kosztują majątku jak Zonda, ja jeżdżę Evo IX.

W tej grze ustawienia samochodu są mega ważne, dzięki nim z syfu, którym nikt nie jeździ można zrobić monstum do niszczenia wszystkich.
MadaFaster
A jak przekonwertować jak mam np 350z na grip, a chcę np na drift? Muszę kupić?
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Nie, klikasz 2 i zmieniasz sobie tryb. Z tym, że malowanie i ustawienia musisz robić od nowa. Części wszystkie zostają. :)
MadaFaster
A to spoko :D Ale i tak karierę robię od nowa, za dużo kasiory poszło w błoto xD
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Spoko. Zaraz wrzucę mały gameplay z RX-8 :)

EDIT: Trzymaj

[movie=youtube]_ETq_b-rO18[/movie]
Radzio
W sumie to pamiętam tylko, że do dragu miałem Dodge Charger R/T (do stania na 2 kołach). Do driftu najlepsza jest według mnie Mazda RX-7 (dokładnie ta którą jeździ król driftu).
i.imgur.com/79bceMw.png
MadaFaster
Kuba, to podrzuć setupy do 240 na dragi xD i ewentualnie na inne autka do tej dyscypliny
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Najważniejsze ze wszystkich ustawień w każdej dyscyplinie, są ustawienia przełożeń skrzyni biegów. Trochę potestowałem i dla 240SX z wszystkim na poziomie 1 oprócz hamulców (są zbędne). "+"=prawo "-"=lewo
Silnik:
Cam timing: +4
Start Boost: max w prawo
End Boost: max w prawo
Kij z nitrem.

Zawieszenie:
Front Shock Compression: +2
Rear Shock Compression: -1
Front Shock Rebound: +2
Rear Shock Rebound: -1
Front Spring: +2
Rear Spring: -1
Ride Height: -5
Front Roll Bar Stiffness: +2
Rear Roll Bar Stiffness: -1
Front Tire Pressure: 0
Rear Tire Pressure: -4
Toe: +5
Camber: 0
Caster: 0
Steering Response Ratio: +2

Skrzynia:
1) +2
2) 0
3) 0
4) -5
5) -2
Final Drive ratio: 0

Spokojnie pojedzie poniżej 11sec na 1/4 i 19 na 1/2 mili bez używania nitra :)
MadaFaster
Dzięki za wszystkie informacje na dobry start w PSie :D

Edit: S13 śmiga na tym setupie jak złoto :D Ale czekam aż odblokuję Suprę :)
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
MadaFaster
Pany, co polecacie na gripa (mam 350z jak na razie), drift (GTO) i speed challenge (tu nie mam nic xD)? Bo rozmyślam nad takimi zakupami
- Sky R34 (grip lub SC)
- Impra WRX STI (grip)
- swapnąć zetę z gripu na drift xD
- ewentualnie zakupić S15 lub RX-8 pod drift

Jakie jest wasze zdanie?
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
1.R34 i Impreza to bardzo dobre wybory na grip, spokojnie przejdziesz nimi grę.
2. 350Z na drfit jak najbardziej, sam nim grę przeszedłem. Znacznie łatwiejszy w prowadzeniu niż S15.
3. RX-8 również jest zajebista na grip, spokojnie przeszedłem z jej pomocą grę. Z tym, że w porównaniu do Imprezy i R34 nie ma takiego zastrzyku mocy i przyczepności na wyjściu z ciasnych zakrętów ( jeszcze zależy jak ustawione jest turbo ).

Jak coś, to chętnie potestuję i dodam jakieś setupy :).
MadaFaster
To weź zarzuć setupem na najmocniejszego Skaja do gripu, bo na czasówce na owalu to zdycham xD
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Zaznaczam, ten setup nadaje się tylko na owal i speed challange!

Ustawiłem tak, żeby ładnie wybierał nierówności toru. Ważne, żebyś jechał środkową linią lub przy ścianie ( łatwo się z nią zderzyć xd ), bo na najniższej można dużo stracić.
Standardowo "+"=prawo "-"=lewo

Silnik:
Cam timing: +6
Start Boost: +6
End Boost: max w prawo

Zawieszenie:
Front Shock Compression: +5
Rear Shock Compression: +2
Front Shock Rebound: +5
Rear Shock Rebound: +2
Front Spring: +5
Rear Spring: +2
Ride Height: -6
Front Roll Bar Stiffness: +7
Rear Roll Bar Stiffness: +4
Front Tire Pressure: -2
Rear Tire Pressure: -4
Toe: +3
Camber: +3
Caster: -4
Steering Response Ratio: +6

Skrzynia:
1) 0
2) 0
3) -1
4) -3
5) -4
6) -4
Final Drive ratio: -4

Żeby zejść poniżej 31 sec bez części 4 poziomu, musisz użyć nitra na prostej za pierwszym zakrętem.
MadaFaster
Dobra, stestuję przy najbliższej okazji... a tak btw. kiedy się odblokowują te najlepsze egzotyki? :D Bo udało mi się wylosować kupon na darmowe autko :D
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
Kubaa
Egzotyki po 2gim Showdownie.
MadaFaster
Kurna, to musze się wziąść do roboty, to chyba Zondę wezmę xD Chociaż może się skuszę na Lambo :p
<a href="http://ifotos.pl/z/awesnqh/"><img src="http://s5.ifotos.pl/img/banerpng_awesnqh.png"></a>
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.