Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_2853
  • sr_2852
  • sr_2851
  • sr_2850
  • sr_2849
  • sr_2848
  • sr_2847
  • sr_2846
  • sr_2845
  • sr_2844
  • sr_2843
  • sr_2842
  • sr_2841
  • sr_2840
  • sr_2839
  • sr_2838
  • sr_2836
  • sr_2835
  • sr_2834
  • sr_2833
  • sr_2832
  • sr_2831
  • sr_2830
  • sr_2829
  • sr_2828
NFSZone.PL » Seria Need for Speed » Need for Speed Payback
Anoax
Użytkownik
Trudność trasy, czy czasu do osiągnięcia, to po części coś innego od poziomu trudności przeciwników... a wyzwania to też trochę inna kategoria moim zdaniem...
MadaFaster
Użytkownik
Inv - aż mi przypomniałeś jedną czasówkę z Agerą R po autostradzie, gdzie nawrót był na opuszczonym lotnisku... Ile ja nerwów tam straciłem xD dobra, koniec offtopu.
Inventer89
Główny administrator

MadaFaster napisał(a):

Inv - aż mi przypomniałeś jedną czasówkę z Agerą R po autostradzie, gdzie nawrót był na opuszczonym lotnisku... Ile ja nerwów tam straciłem xD dobra, koniec offtopu.


To chyba ta sama, bo Agera i Bugatti mają wspólny Speed Run UÅ›miech

Anoax napisał(a):

Trudność trasy, czy czasu do osiągnięcia, to po części coś innego od poziomu trudności przeciwników... a wyzwania to też trochę inna kategoria moim zdaniem...


Podobnie - przecież czasy wykręcone przez przeciwników można spokojnie porównać do czasu próby czasowej. Oczywiście w wyścigu z konkurentami mogą być odchylenia, ale ogólnie ich trudność jest tak policzona, by na mecie byli w określonym czasie.
Edytowane przez Inventer89 dnia 06-08-2017 21:19
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg
Kakarotto18
Użytkownik
Mi w NFS MW 2012 żadna trasa nie sprawiła bym do jakiegoś wyścigu musiał podchodzić więcej niż 4-5x Z przymrużeniem oka
Danio
Użytkownik
Speed Runy Agery i Bugatti napsuły mi mnóstwo krwi, pamiętam to do dziś.
Kakarotto18
Użytkownik
Pytanie: ile macie czasu gry w NFS MW 2012?
MadaFaster
Użytkownik
142h i chyba wrócę bo kumpel chce grać na multi xDDD

Dobra, koniec offtopu. Jakie auta byście jeszcze chcieli widzieć z nowo dodanych aut do PB? Ja bym z chęcią zobaczył S14a bądź jakąś Toyotę Soarer Szeroki uÅ›miech
Dominik
Użytkownik
Teoretycznie wybor poziomu trudności to dobry pomysł ponieważ bardziej wymagajacy gracze dostaliby wysoki poziom wyścigów od razu nie czekajac na update jak w poprzedniej odsłonie a ci mniej zaawansowani nie musieliby wyrywac sobie wlosow z glowy przez brak umiejętności ale zgadzam sie z Inventerem. Nie powinno byc tak ze niedzielny gracz moglby chwalić sie przejsciem gry na 100% podczas gdy prawdziwy fan scigalek meczylby sie z maxowaniem tytulu na wysokim poziomie trudności. Ale mimo wszystko poziom rozgrywki nawet "trudnych" wyścigow jest żałosny wg. mnie. Dopiero Prestige bylo jakimś wyzwaniem, za ktore jestem wdzięczny Ghostom bo sprawiło ze powrocilem do prawidłowego grania w tego NFS'a czyli do jezdzenia wyścigów. Pozarlo mi to trochę czasu i napsulo nerwow ale mam wszedzie zlote gwiazdki.
Brakuje mi w tej serii od jakiegos czasu przywiazania do auta. Chcialbym żeby samochody byly trudniejsze do zdobycia, by trzeba bylo trochę bardziej powalczyć o kupno nowego niz przejechanie 5 wyścigów i zeby nasze 4 kółka służyły dłużej niz godzina gry.
Swoja droga to chcialbym zobaczyć znów ten tryb z UG2 ze można bylo tuningowac auta poza kariera a potem wyjeżdżać nimi na miasto. Myślę ze zwłaszcza w tej odsłonie takie cos dostarczyloby sporo rozrywki.
A z aut to chcialbym starego Eclipse, również s14, EVO X, RX-8, Acura Integra, Civic sedan, Miata, Audi A4, A1, Subaru Impreza WRX STI i w sumie wiele innych.
Edytowane przez Dominik dnia 07-08-2017 13:55
xKajzerGaming007
Użytkownik
czekając na BOTW 2 który na moje oko będzie o godzinie 18:45 (bel air pojawił się o tej godzinie równo na twitterze) myślę że teraz chcą rozkręcić już hype train by na gamescom ludzie się jarali mocniej
"Mądre pomysły przychodzą jak się już cos spieprzy"
Moje punkty Black (nigga) List: 4

Moje TFy w 2016:
Morvic - NFS U2 - Civic - 10*
Inverter89 - NFS Carbon - RX-8
Laster - NFS U2 - Mieliśmy mieć te same ale laster się zagapił - Hummer H2 mój, Laster Peugeot 206 - Większa wieś wygrywa - Loose
Marcin6065 - NFS U2 - RX-8 - Loose
WWE = We Want Eazy!
Anoax
Użytkownik
Czy ja twierdzę, że przejście gry na łatwym ma się równać 100% gry? W wielu grach jest coś takiego, że jeśli chcesz wymaksować grę podnosisz poziom trudności... ileś procent wpadnie ale na pewno nie powinno być wtedy 100%... Co do przywiązania do auta... Nie wrócą do przymusu grania bo ogranicza to grę... jak chcesz możesz grać jednym autem od początku gry..
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Radzio
Główny administrator

Dominik napisał(a):

Brakuje mi w tej serii od jakiegos czasu przywiazania do auta. Chcialbym żeby samochody byly trudniejsze do zdobycia, by trzeba bylo trochę bardziej powalczyć o kupno nowego niz przejechanie 5 wyścigów i zeby nasze 4 kółka służyły dłużej niz godzina gry.



Ja tam w NFS 2015 bardzo przywiązałem się do swoich samochodów. Według mnie to im świetnie wyszło UÅ›miech Większość gry przeszedłem jednym autem.
s6.ifotos.pl/img/hjhkjkhpn_aaxhqhq.png
Danio
Użytkownik
Tym razem trzeba przywiązać się do co najmniej 5 aut ze względu na klasy. To jest złoty środek, bo jednak nadal będziemy przywiązani do swoich fur, a jednocześnie gra pośrednio zmusi nas do więcej niż 1-2 aut na przejście kariery Z przymrużeniem oka
Anoax
Użytkownik
podobno ma być kilka garaży gdzie ma być po pare miejsc, a gdy zdobędziemy je wszystkie dostaniemy nieograniczoną liczbę miejsc... Więc no... nie do końca...
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Mangatorh
Użytkownik
Zastanawialiście się czym będzie klasa "Runner"? Mój typ to coś w rodzaju sleepera (choć niekoniecznie) do ucieczek przed policją. Bo tak jak pozostałe 4 klasy po nazwie możemy stwierdzić do czego służą tak Runner może znaczyć wiele.
Inventer89
Główny administrator

Anoax napisał(a):

podobno ma być kilka garaży gdzie ma być po pare miejsc, a gdy zdobędziemy je wszystkie dostaniemy nieograniczoną liczbę miejsc... Więc no... nie do końca...

Ma być garaż na kilka samochodów + magazyn z nieograniczoną liczbą miejsc. Moim zdaniem to bardzo dobra decyzja dla tunerów. Dziś, gdy chcemy stuningować kilka samochodów, to musimy je rotować i sprzedawać ze stratą. Brakuje trybu swobodnego tuningu i widocznie ten magazyn ma być czymś podobnym. Niestety za każdy samochód i modyfikację będziemy musieli zapłacić, więc zagorzali tunerzy będą musieli "trochę" dorobić się powtarzając wyścigi.

Mam nadzieję, że będą dostępne codzienne wyzwania z nagrodami jak w NFS'15. Wystarczy codziennie 15 minut grania, by wpadło 0,5 mln $.
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg
Radzio
Główny administrator

Inventer89 napisał(a):

Ma być garaż na kilka samochodów + magazyn z nieograniczoną liczbą miejsc. Moim zdaniem to bardzo dobra decyzja dla tunerów. Dziś, gdy chcemy stuningować kilka samochodów, to musimy je rotować i sprzedawać ze stratą. Brakuje trybu swobodnego tuningu i widocznie ten magazyn ma być czymś podobnym. Niestety za każdy samochód i modyfikację będziemy musieli zapłacić, więc zagorzali tunerzy będą musieli "trochę" dorobić się powtarzając wyścigi.

Mam nadzieję, że będą dostępne codzienne wyzwania z nagrodami jak w NFS'15. Wystarczy codziennie 15 minut grania, by wpadło 0,5 mln $.


Inventer nie wprowadzaj w błąd. Anoax dobrze mówi UÅ›miech Oj, widać kto czyta moje newsy Szeroki uÅ›miech
Cytując siebie z newsa:
W Payback będzie możliwość kupienia, aż 5 garaży. A kiedy to zrobimy, otrzymamy dostęp do nieograniczonej, wirtualnej przestrzeni magazynowej.

Oczywiście w każdym garażu będzie 5 miejsc.
Edytowane przez Radzio dnia 09-08-2017 16:41
s6.ifotos.pl/img/hjhkjkhpn_aaxhqhq.png
Inventer89
Główny administrator
Czytam, czytam Uśmiech
To zdanie to skrót myślowy, który był wstępem do reszty wypowiedzi, w której przyklaskuję zniesienie ograniczenia na liczbę samochodów w garażu. Chodziło mi o to, że sumarycznie na końcu gry będziemy mieli te 5 miejsc + nieograniczony magazyn. Samo kupno nowego garażu nie spowoduje możliwości dodania kolejnych 5 miejsc na kolejne 5 samochodów, a jedynie możliwość zmiany samochodu (przynajmniej moim zdaniem). Tak, jak to ma miejsce w NFSach sprzed 10 laty.
i50.tinypic.com/qs3xp5.jpg