Need for Speed 2019
Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_3042
  • sr_3041
  • sr_3040
  • sr_3039
  • sr_3038
  • sr_3037
  • sr_3036
  • sr_3035
  • sr_3034
  • sr_3033
  • sr_3032
  • sr_3031
  • sr_3030
  • sr_3029
  • sr_3028
  • sr_3027
  • sr_3026
  • sr_3025
  • sr_3024
  • sr_3023
AKTUALNOŚCI
KATEGORIE
NFSZone.pl

Styczeń miesiącem Se3y!

Leeav 29-01-2012 12:03, czytań 1340
10
Hej wszystkim! Wiecie który dzisiaj dzień miesiąca? 29 stycznia, a jak już zazwyczaj z końcem miesiąca idą też wyniki TM! Do kolejnej części NFS jeszcze trochę poczekamy, więc póki co musimy zadowalać się newsami z World'a i tym jednym jedynym w miesiącu, moim newsem o TM. Przejdźmy do sedna sprawy, domyślacie się już kto jest tym razem miesięcznym mistrzem tuningu? Nasz wspaniały administrator jest również świetny w tuningu, chodzi oczywiście o Se3ę! Ze strony tuningu kojarzycie go chyba najbardziej z Most Wanted'em- trafne skojarzenie. 5 aut w MW, 2 z U i 1 z U2, w tym trzy auta ze średnią 5.0! Oto jego wyniki na Styczeń. Wywiad poniżej. Miłego czytania.

Si: Witaj! Właśnie jestem zmuszony oddać ci koronę - zostałeś Tunerem Miesiąca! Co czujesz?

Se: Nie mogę w to uwierzyć, szczerze powiedziawszy jestem lekko zdziwiony faktem iż to właśnie mi przyszło przejąć koronę po kimś kto swoim tuningiem może zawstydzić nie jednego dobrego tunera w NFS.

Si: Dzięki. :-) Widzę, iż kompletnie zdominowałeś ten miesiąc - nikomu jeszcze w ciągu 30 dni nie udało się uzbierać tylu "piątek". Planowałeś to?

Se: Musze przyznać że, bywało iż zbierałem średnie 5,0 ale nie w takim stopniu jak miało to miejsce w tym miesiącu. Owszem 5,0 z 1 projektu na miesiąc czy 2, ale nigdy nie zebrałem w jednym miesiącu tyle średnich z najwyższą dopuszczalną skalą w naszym systemie. Dlatego jest to dla mnie na pewno jakiś sukces i mam nadzieję że faktycznie mogą podobać się moje projekty.

Si: Nie mylisz się - mogą, i to jak! Z całą pewnością można Ci przyznać miano najlepszego tunera w Most Wanted, gdzie sztukę tuningu opanowałeś już do perfekcji. Który z pojazdów ma dla Ciebie największe znaczenie i który Ci się najbardziej podoba?

Se: Tak, Most Wanted to dobre 5% mojego życia. Już za małolata pamiętam jak bardzo długo czasu spędziłem na właśnie tej części serii Need For Speed. Przez ten czas stworzyłem bardzo dużo projektów, ucząc się na błędach, które wytykali mi inny użytkownicy. Ktoś może powiedzieć Most Wanted, przecież tam nie ma tuningu. Faktycznie można powiedzieć że "zaszaleć" to tam nie można ale tuning w tej części uczy pewnej pokory i tego że już przed rozpoczęciem zabawy w modyfikację pojazdu wiesz że nie możesz go zepsuć bo zostanie ci to wytknięte przy premierze projektu. Wiele projektów już przepadło, bądź nie mam ich na twardzielu jednak to dzięki nim stworzyłem garstkę świetnych projektów z których mogę być dumny obecnie a są nimi: Audi TT, Toyota Supra, Mazda RX-7, Mitsubishi Lancer, Ford Mustang, jednak nic nie może równać się z chyba najlepszym według mnie i najbardziej wykorzystanym potencjale tuningu NFS MW, projekcie Fiat Grande Punto ITALY WRC.

Si: Czyli masz podobne zdanie jak ja. Ostatnio zauważyłem, że zaczynasz też kombinować z innymi częściami NFS, np. Undergroundy. Tam także planujesz "zapanować"? Czy może były to swego rodzaju odskocznie od MW?

Se: Myślę że wykorzystałem już w pełni potencjał Most Wanted, i czas spróbować się w czymś nowym. Panować raczej nie zamierzam, ponieważ jak już samo przysłowie mówi "co za dużo to nie zdrowo" Most Wanted mi wystarczy i jestem dumny że mogę nieść tam miano "Perfekcjonisty" a wszelkie inne projekty w częściach starszych bądź nowszych niż MW uznaję za dobry sprawdzian i sprawdzenie samego siebie czy tak naprawdę potrafiłbym stworzyć coś równie ciekawego i przyciągającego wzrok, jak to czynię w Most Wanted.

Si: Właśnie, będąc przy temacie chciałem zapytać, co z twym tajemniczym projektem w Pro Streetcie? Może zdradzisz nam jakieś pikantne szczegóły? ;)

Se: Jedno jest pewne na pewno będzie tajemniczy do końca, ponieważ to mój pierwszy poważny projekt w Pro Street.
Nie będzie to jednak jak zapowiadałem Acura Integra, a zupełnie nowy pojazd z zupełnie odmienną stylistyką daleko odbiegającą od tego co miałem w planach. Powiem tylko tyle że ujrzycie (mam nadzieję) dobry niemiecki projekt, a dlaczego niemiecki ? na to pytanie odpowiedzcie już sobie sami...

Si: O, widzę, że wciąż potrafisz zaskakiwać. W tym miesiącu miałeś niemałą konkurencję do pokonania, na przykład For3vera czy Bazyla. Co sądzisz o ich pracach?

Se: Bazyl był zawsze dla mnie mentorem a oglądanie jego projektów to sama przyjemność. Odkąd pamiętam nigdy mnie nie zawiódł, wręcz przeciwnie zaskakiwał mnie tym że jako jeden z polaków może naprawdę narobić zamieszania bo gdyby jego projekty porównać z innymi tymi z oraz spoza Europy to na prawdę Liga Światowa. For3ver'a nie znam na tyle co Bazyla jednak patrząc na jego wozy, na prawdę można odnieść wrażenie że Polak potrafi. Poza tym widząc jaki poziom tuningu niesie NFSZone, z niecierpliwością czeka się na nowe bryki ze stajni nie tylko tych dwóch świetnych tunerów, ale i innych którzy swój udział w naszą działalność też mają.

Si: Preferujesz może jakieś określone style tuningu, czy ograniczasz się do jednego? Wolisz, gdy w projektach jest wszystko ładnie i schludnie poukładane czy porozrzucane i szalone?

Se: W tym przypadku, poruszamy dwie zupełnie odmienne sztuki projektowania. Jedni bowiem potrafią zrobić dość kontrowersyjny projekt używając szalonych i innowacyjnych pomysłów, inni natomiast trzymają się pewnych zasad, które są już przyjęte z tą świadomością że nie można ich zbytnio przekroczyć. Ja nie wiem czy mogę przydzielić się do którejś z tych grup ponieważ, znając pewne marki i ich historię wiem gdzie mogę przekroczyć pewne granice a gdzie po prostu nie wypada, dlatego tworzę projekty zarówno te minimalistyczne jak i ekstrawaganckie.

Si: Wiemy już o tym, iż planujesz wydać swój pierwszy projekt w PS. Czy oprócz tego masz jakieś plany na przyszłość?

Se: Tak, pozostało jeszcze parę pojazdów z Most Wanted, które muszę pokazać światu. Natomiast, projekt z Pro Streeta będzie jakby odniesieniem tego czy w przyszłości będę miał tzw. pracę. Ponieważ młody już nie jestem, czas na zmiany w moim życiu ale jeśli to co zaprezentuję w Pro Streecie, spodoba się w pewnym stopniu ogółowi to nie zaprzeczam iż w chwilach wolnych będę dzielił się z wami wytworem mojej wyobraźni. Mogę potwierdzić natomiast iż rok 2012 to ostatni rok w którym będziecie mogli podziwiać moje projekty z NFS'a. Wiadomo że przychodzi w życiu każdego człowieka pewien czas gdy trzeba wziąć się w garść i zacząć pracować na swoje życie, i w moim przypadku taki czas nadchodzi. Oczywiście pozostanę by redagować portal, ale zostanie to ograniczone do wywiązywania się z obowiązków Redaktora Naczelnego, natomiast zabawa w projektowanie niestety zostanie zakończona.

Si: Cóż, będzie to na pewno ogromna strata dla tunerskiego światka. Jednak niestety, "life is brutal". Zanim jednak zakończymy, mam jeszcze jednak kilka pytań. Odpowiedz mi, skąd bierzesz inspiracje na takie odjazdowe projekty?

Se: Tworząc coś nigdy nie zastanawiam się tak naprawdę na czym będę bazował. Inspiracja, jak wiemy polega na czerpaniu z drugiej rzeczy tego co nam się najbardziej podoba, w moim przypadku ma to odzwierciedlenie w końcowych fazach projektu ponieważ w pewnych etapach projektowania mam "burzę pomysłów" i potrafię stworzyć coś co wydawać by się mogło będzie efektem końcowym jednak zmieniam praktycznie 80% poprzedniego projektu. W moim przypadku więc inspiracja polega na tym że robię jakby 2-3 wersje i potem albo wybieram najlepszą albo z tych 3 przelewam to na 1. Oczywiście zdarzają się pomysły, ze świata codziennego, które odzwierciedlam następnie w grze.

Si: A teraz czas na pytanie poza tematem tuningu: skąd wziął się pomysł na reaktywację NFSZone?

Se: Ehh, NFSZone to dla mnie coś więcej niż tylko strona internetowa. Nie pamiętam ile miałem dokładnie lat gdy po raz pierwszy zawitałem na nfszone ale wiem na pewno że to był mały sukces dla mnie na który następnie ciężko pracowałem. O ile dobrze pamiętam niecały rok urzędowałem jako zwykły użytkownik by następnie przez 1,5 roku pracować jako Moderator Główny. Po wielu zmianach, redukcji redakcji, przyszedł czas by sam Dominik Kardas, zaproponował mi stanowisko (najpierw) Admina (następnie) Admina Głównego. Przechodząc tę próbę (pozytywnie) znalazłem z Domim wspólny język i do tej pory, razem ciężko pracujemy na to by strona istniała jak najdłużej. Wracając jednak do sprawy reaktywacji ponieważ Sama strona ma już dobre 6 lat historii, która przerwała się po 5 latach prężnej działalności w sieci. Na prawdę nie wiem co było spowodowane tym że Dominik oznajmił iż jest w tak trudnej sytuacji że musi sprzedać stronę, prosił mnie bym to uszanował więc tak też zrobiłem. Człowiek, który kupił NFSZone(teraz NFSPoland.pl) proponował mi pracę na tym samym stanowisku, które piastowałem jednak nie zgodziłem się. Nie minęły jednak 4-5 miesięcy gdy Domi napisał iż musimy ponownie wystartować z NFSZone. Jak widać nie wahałem się długo z odpowiedzią na propozycję kolegi, ponieważ efekt ponownej współpracy widać do dziś. Wiadomo szkoda całej naszej ciężkiej pracy nie tylko mojej ale i innych świetnych dobrze zapamiętanych przeze mnie i innych redaktorów ale i użytkowników dawnej społeczności NFSZone, ŚwiatNFS, NFSPoland. Na szczęście z paroma mam kontakt do tej pory a cała ta sytuacja i życiowe doświadczenie pozwoliło mi zrozumienie tego całego fenomenu stron. Jedne tworzone są dla pieniędzy, inne dla satysfakcji z samych ich istnienia...

Si: Czy masz może jakieś dalsze plany dotyczące NFSZone? Jakie zmiany techniczne szykowane są dla V3?

Se: Cały czas bardzo zależy mi na tym aby NFSZone było bardziej znane i lubiane, nie pragnę nic innego jak tylko pozytywne komentarze użytkowników na temat NFSZone. Co do zmian jakie planujemy przy premierze "3 odsłony" dizajnu strony, to przede wszystkim płynniejsze ładowanie się strony, rozbudowany dział Telewizji NFSZone, zupełnie nowy skrypt działu "Showroom" bardziej przyjazny użytkownikowi, poprawiony system forum, poszerzony rozmiar wyświetlania strony i wiele innych może małych rzeczy jednak cieszących oko, które ujrzycie już niebawem.

Si: Czyli moje porównanie NFSZone do Porsche okazało się trafne - mało zmian na zewnątrz, więcej w środku - i to lubię. Użytkownicy zapewne zacierają już ręce na nową odsłonę. Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci wielu sukcesów w życiu, byś spełnił swoje marzenia i nigdy nie musiał się niczym przejmować. Dzięki za wywiad, ziom.

Se: Dziękuję bardzo, zarówno za przyznanie mi tego tytułu (kto wie) może po raz ostatni w życiu, oraz za miłą rozmowę z panem redaktorem. Pozdrawiam całą społeczność Need For Speed Zone "Polska"!

Zachęcam każdego do dodawania swoich aut do Showroom, może to właśnie ty otrzymasz koronę!



Dodaj komentarz
241
Viper
dnia 29-01-2012 13:27

Znowu sztuczny wywiad -.-
62
Radon
dnia 29-01-2012 13:52

Mi się podoba wywiadZ przymrużeniem oka
225
Rumun
dnia 29-01-2012 13:57

O wiele lepszy wywiad niż ten przeprowadzony z Siekierką. Chociaż ten akurat przeprowadzał Siekierka Szeroki uÅ›miech.
17
Leeav
dnia 29-01-2012 14:06

Też tak sądze, nie ma co porównywać mnie z Siekierką Szeroki uÅ›miech
45
Black Ice
dnia 29-01-2012 14:25

Ten wywiad jest spoko, gratulacje seba. Szeroki uśmiech
10
Bazyl
dnia 29-01-2012 15:44

Bardzo ładnie napisane i dzięks Se3a za miłe słówka.
43
Dominik
dnia 02-02-2012 17:37

Życzę powodzenia panowie w dalszych projektach i gratuluję nowemu tunerowi miesiąca. UÅ›miech
5
Radzio
dnia 03-02-2012 10:10

Gratuluję Z przymrużeniem oka Czekam na tunera Lutego Szeroki uÅ›miech
157
Gwozdek
dnia 04-02-2012 18:12

Czyli na mnie. xD Gratuluję tego jakże szlachetnego tytułu i... powodzenia. Pokazuje jÄ™zyk
7
de_ace
dnia 15-02-2012 16:54

Wszyscy wiedzą że miesiąc luty będzie moim miesiącem! Bo nie mam prawie żadnych aut.
Oceny: 0/5 (0%) (0 ocen)
2 / 49
1 / 386
0 / 63
2 / 63
19 / 3168
3 / 135
2 / 132
2 / 313
9 / 1114
2 / 367
902 / 142252
6 / 3008
1 / 273
5 / 372
4 / 471
1 / 248
1 / 267
0 / 335
2 / 412
0 / 223
avatar
Radzio
21-02-2019 04:56
nie xdd
avatar
MadaFaster
20-02-2019 22:09
sebastianek - czyli co? Nowy NFS będzie miał podtytuł "Nation"
avatar
Inventer89
19-02-2019 09:42
Korzystając z sezonu ogórkowego, uruchomiliśmy prace konserwatorskie w SR. Nie można wrzucać nowych prac, ale jak najbardziej można oceniać już istniejące UÅ›miech
avatar
Radzio
15-02-2019 17:01
Co to za szit xd
avatar
sebastianek
13-02-2019 23:10
Need For Speed Nation Uśmiech
https://www.youtube.com/watch?v=GTJ-grAX88o
avatar
Inventer89
12-02-2019 16:47
Będzie o tym news, zwłaszcza że jest więcej informacji
avatar
KRATOS_WIELKI_
12-02-2019 14:02
Lotus Exige w edycji walentynkowej znajduje sie ----no wlasnie po co o tym pisac :-)
avatar
Inventer89
11-02-2019 19:15
Rotacje samochodów zataczają już trzecie koło. Od nowego roku już skupiamy się na informacjach o NFS 2019, dlatego przestały się pojawiać informacje o cotygodniowej rotacji porzuconego samochodu. Co innego, gdy pojawi się samochód z nowym malowaniem.
avatar
KRATOS_WIELKI_
11-02-2019 11:02
Radzio moze i masz racje ze sie powtarzaja w kolko i ile mozna pisac--gram dopiero od stycznia 2019 i jak przegladalem strone do do dnia porzuconego lamborgini lokalizacje nie powtarzaly sie w kolko??? czy moze w starym roku kolko bylo bardziej kanciaste??----ok juz sie nie czepiam bo to malo wazne--wiecej nie bede zawracal DUPY
avatar
Inventer89
10-02-2019 20:37
Cała redakcja jest zaangażowana w "ważne rzeczy" UÅ›miech
avatar
Radzio
10-02-2019 20:08
Przecież te auta i lokalizacje powtarzają się w kółko - ile można o tym pisać. Mamy ważniejsze rzeczy do robienia o czym przekonacie się niebawem Z przymrużeniem oka
avatar
KRATOS_WIELKI_
10-02-2019 18:41
Jak widac sezon ogorkowy trwa nadal jak to ktos napisal--ostatnia informacja na temat porzuconego auta jest z 29.12.2018--jak widac w tym roku jest to juz nie wazne --no coz fajnie bylo ale.........
avatar
KRATOS_WIELKI_
09-02-2019 16:25
witam -podpowie moze kto -w jakim rejonie szukac kolejnego auta??
avatar
damiano123
09-02-2019 11:09
XD
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:37
Konferencja jeszcze trwa
avatar
Kuchsee
05-02-2019 22:11
bf tez to samo, tylko zmienia cyfrę xD
avatar
MadaFaster
05-02-2019 22:09
już sobie to wyobrażam
"To będzie to samo, tylko zmienimy rok XD"
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:06
Omówili BF, teraz mówią o FIFie
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:05
Trwa przedstawianie wyników finansowych przez EA. Podczas tej prezentacji poznamy gry, króre wyjdą w ciągu następnych 12 miesięcy.
avatar
Kuchsee
05-02-2019 22:00
chyba nic się nie stało xD
Ostatnie komentarze
Inventer89
13-02-2019 15:19
Darkos211
09-02-2019 12:35
Inventer89
07-02-2019 18:08
michciu1907
07-02-2019 11:06
Kamilos446
03-02-2019 21:39
Kakarotto18
03-02-2019 20:50
piatek1
31-01-2019 10:15
piatek1
31-01-2019 10:14
Gregi
27-01-2019 22:38
Kubaa
23-01-2019 21:00
MadaFaster
22-01-2019 16:34
Inventer89
18-01-2019 20:35
MadaFaster
17-01-2019 22:24
Inventer89
15-01-2019 21:09
JulekJDM
10-01-2019 20:05
Inventer89
09-01-2019 23:24
Kuchsee
09-01-2019 22:19
MCMruYT
08-01-2019 16:30
robert23bryla
08-01-2019 05:40
BacaQ
07-01-2019 06:46
Radzio
03-01-2019 21:38
zbiku12
02-01-2019 15:31
Radzio
29-12-2018 18:46
Inventer89
29-12-2018 18:28
zbiku12
29-12-2018 16:36
Twój ulubiony członek ekipy to:

Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.


Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Sponsor
Meta Tags
nfs need for speed polska forum download support pomoc nfs 2019 paypack nfs 2016 nfs 2015 edge no limits rivals most wanted 2012 the run hot pursuit 2010 world carbon most wanted 2005 underground 2