Need for Speed 2019
Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_3042
  • sr_3041
  • sr_3040
  • sr_3039
  • sr_3038
  • sr_3037
  • sr_3036
  • sr_3035
  • sr_3034
  • sr_3033
  • sr_3032
  • sr_3031
  • sr_3030
  • sr_3029
  • sr_3028
  • sr_3027
  • sr_3026
  • sr_3025
  • sr_3024
  • sr_3023
AKTUALNOŚCI
KATEGORIE
Need for Speed Payback

Gdzie tanio kupić NFS Payback?

Inventer89 15-09-2017 15:00, czytań 1752
6
Korzystając z chwilowego braku nowych informacji, dziś poruszymy jeden z trudniejszych tematów prawie każdej gry. Chodzi oczywiście o cenę.

O ile gracze konsolowi są przyzwyczajeni do cen rzędu 250 zł za nowy tytuł, to wersja na PC zazwyczaj była tańsza o 100 zł. Dziś ta różnica skurczyła się w niektórych przypadkach do 50 zł. Wszystko zaczęło się 2 lata temu, gdy pojawiła się informacja o cenie Need for Speed (2015). Wzrost ze 120 zł (za Rivals) do 140-150 zł po zniżkach zostało przez wielu graczy bardzo źle przyjęte. Zbliżający się Payback będzie jeszcze droższy. W sklepach można go znaleźć za minimum 199 zł. Czy to dużo? Nominalnie - owszem, ale patrząc na siłę nabywczą pieniądza, a więc np. stosunek ceny gry do płacy minimalnej jest korzystniej niż kilkanaście lat temu. Dziś płaca minimalna w Polsce wynosi 2000 zł, co oznacza, że w miesiącu możemy kupić takich gier 10. Dla porównania Underground 2 w 2004 roku kosztował ok. 120-130 zł przy płacy minimalnej wynoszącej 824 zł (dane z pit.pl). Ostatnim rokiem, w którym mogliśmy kupić mniej niż 10 gier za minimalną pensję (1276 zł) był rok 2009. Need for Speed Shift na PC kosztował ok. 139 zł i niektóre sklepy mogły dawać ok. 10, max 15 zł rabatu. Dlatego o ile skok ceny wersji PC rok do roku jest dużym szokiem, to sama cena gry nie jest zatrważająco wysoka, a jedynie dostosowana do obecnych realiów rynkowych (płacowych).

Standardowo (według cennika EA) Need for Speed Payback kosztuje 239 zł (PC)/290 zł (PS i XO) za edycję zwykłą i 299 zł (PC)/370 zł (PS i XO) za edycję Deluxe. Różnice między obiema wersjami przedstawiliśmy tutaj. O ile cena edycji Deluxe nie podlega negocjacjom, bo jest dostępna wyłącznie na platformach Origin, PlayStation Store i Microsoft Store, to zwykłą edycję znajdziemy w zwykłych sklepach. Poniżej przedstawiamy Wam zestawienie cen w wybranych sklepach, żebyście mogli wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Wszystkie ceny są podane w złotówkach.

Sklep PC PlayStation 4 Xbox One
cdp.pl 214,99 258,99 258,99
eMAG 239 299 299
gram.pl 209,9 259,9 259,9
Komputronik 219 269 269
Media Expert 199 249 249
Muve.pl 218,9 269,9 269,9
RTV Euro AGD 209 259 259
Sferis 226,55 283,19 283,19
x-kom.pl 209,99 264,9 264,9



Dodaj komentarz
450
Danio
dnia 15-09-2017 14:17

Ceny są paskudne, zapewne przy kolejnej generacji będą jeszcze większe (premierówki na PS3/X360 kosztowały ok. 200zł). Na pewno zaczekam do Świąt.
5
Radzio
dnia 15-09-2017 15:22

Nie zapominajmy o jeszcze jednej kwestii. Gry z roku na rok wymagają co raz to większego nakładu pracy ( więcej godzin pracy => więcej pracowników / wyższe wynagrodzenie). Firma musi to sobie wyrównać np. wyższą ceną gry. Po za tym dlaczego wersja PC ma być tańsza skoro to ona wymaga więcej pracy od studia np. przy optymalizacji.
1003
Gregi
dnia 15-09-2017 18:51

Więc dlaczego gry konsolowe zawsze były droższe? Z czegoś to się wzięło.

Problem jest taki że ceny gier rosną, może wynagrodzenie rośnie, ale ja w prezentach dostaję nadal tyle samo kasy Szeroki uÅ›miech
62
Radon
dnia 15-09-2017 19:44

Większy nakład pracy ma mały wpływ na te ceny, większość z tego zgarnia wydawca i tak. I to wydawca podnosi ceny, bo co roku wyznacza sobie coraz bardziej absurdalne targety a rynek nie jest z gumy, nie wchłonie więcej kopii gry. A jakoś trzeba kasę wydusić.
To jest chore, nie wiem jak niektórzy mogą w ciemno zamówić grę która kosztuje takie pieniądze, w ogóle kupno tego na premierze mija się z jakimkolwiek zdrowym rozsądkiem.
Kupie wersję spatchowaną jak zgubi jakieś 200 zł z tej ceny początkowej.
4034
KRYHUN
dnia 15-09-2017 20:45

gdy miałem 7 lat wbiłem z rodzicami do auchana, za około 3 dychy kupiłem Carbona Szeroki uÅ›miech a teraz patrząc na to z perspektywy gimbusa 2 stówki to dużo jak za gre Szeroki uÅ›miech na szczęscie jest offline, poczekam aż będzie spiracona wersja na Ocean of games
1003
Gregi
dnia 15-09-2017 21:41

Huhu, piractwa nie tolerujemy, co by nie było.
1 / 377
2 / 37
0 / 52
2 / 57
19 / 3146
3 / 124
2 / 122
2 / 305
9 / 1114
2 / 356
902 / 141087
6 / 2938
1 / 262
5 / 365
4 / 464
1 / 245
1 / 261
0 / 332
2 / 406
0 / 216
avatar
Inventer89
19-02-2019 09:42
Korzystając z sezonu ogórkowego, uruchomiliśmy prace konserwatorskie w SR. Nie można wrzucać nowych prac, ale jak najbardziej można oceniać już istniejące UÅ›miech
avatar
Radzio
15-02-2019 17:01
Co to za szit xd
avatar
sebastianek
13-02-2019 23:10
Need For Speed Nation Uśmiech
https://www.youtube.com/watch?v=GTJ-grAX88o
avatar
Inventer89
12-02-2019 16:47
Będzie o tym news, zwłaszcza że jest więcej informacji
avatar
KRATOS_WIELKI_
12-02-2019 14:02
Lotus Exige w edycji walentynkowej znajduje sie ----no wlasnie po co o tym pisac :-)
avatar
Inventer89
11-02-2019 19:15
Rotacje samochodów zataczają już trzecie koło. Od nowego roku już skupiamy się na informacjach o NFS 2019, dlatego przestały się pojawiać informacje o cotygodniowej rotacji porzuconego samochodu. Co innego, gdy pojawi się samochód z nowym malowaniem.
avatar
KRATOS_WIELKI_
11-02-2019 11:02
Radzio moze i masz racje ze sie powtarzaja w kolko i ile mozna pisac--gram dopiero od stycznia 2019 i jak przegladalem strone do do dnia porzuconego lamborgini lokalizacje nie powtarzaly sie w kolko??? czy moze w starym roku kolko bylo bardziej kanciaste??----ok juz sie nie czepiam bo to malo wazne--wiecej nie bede zawracal DUPY
avatar
Inventer89
10-02-2019 20:37
Cała redakcja jest zaangażowana w "ważne rzeczy" UÅ›miech
avatar
Radzio
10-02-2019 20:08
Przecież te auta i lokalizacje powtarzają się w kółko - ile można o tym pisać. Mamy ważniejsze rzeczy do robienia o czym przekonacie się niebawem Z przymrużeniem oka
avatar
KRATOS_WIELKI_
10-02-2019 18:41
Jak widac sezon ogorkowy trwa nadal jak to ktos napisal--ostatnia informacja na temat porzuconego auta jest z 29.12.2018--jak widac w tym roku jest to juz nie wazne --no coz fajnie bylo ale.........
avatar
KRATOS_WIELKI_
09-02-2019 16:25
witam -podpowie moze kto -w jakim rejonie szukac kolejnego auta??
avatar
damiano123
09-02-2019 11:09
XD
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:37
Konferencja jeszcze trwa
avatar
Kuchsee
05-02-2019 22:11
bf tez to samo, tylko zmienia cyfrę xD
avatar
MadaFaster
05-02-2019 22:09
już sobie to wyobrażam
"To będzie to samo, tylko zmienimy rok XD"
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:06
Omówili BF, teraz mówią o FIFie
avatar
Inventer89
05-02-2019 22:05
Trwa przedstawianie wyników finansowych przez EA. Podczas tej prezentacji poznamy gry, króre wyjdą w ciągu następnych 12 miesięcy.
avatar
Kuchsee
05-02-2019 22:00
chyba nic się nie stało xD
avatar
MadaFaster
05-02-2019 21:57
Po co, jak za ponad 2 minuty poznamy odpowiedź xD
avatar
Inventer89
05-02-2019 20:54
Pytacie, jakie wydarzenie odlicza ten licznik. Mała podpowiedź: poszukajcie archiwalnych newsów z przełomu stycznia i lutego i napiszcie, czego dotyczą UÅ›miech
Ostatnie komentarze
Inventer89
13-02-2019 15:19
Darkos211
09-02-2019 12:35
Inventer89
07-02-2019 18:08
michciu1907
07-02-2019 11:06
Kamilos446
03-02-2019 21:39
Kakarotto18
03-02-2019 20:50
piatek1
31-01-2019 10:15
piatek1
31-01-2019 10:14
Gregi
27-01-2019 22:38
Kubaa
23-01-2019 21:00
MadaFaster
22-01-2019 16:34
Inventer89
18-01-2019 20:35
MadaFaster
17-01-2019 22:24
Inventer89
15-01-2019 21:09
JulekJDM
10-01-2019 20:05
Inventer89
09-01-2019 23:24
Kuchsee
09-01-2019 22:19
MCMruYT
08-01-2019 16:30
robert23bryla
08-01-2019 05:40
BacaQ
07-01-2019 06:46
Radzio
03-01-2019 21:38
zbiku12
02-01-2019 15:31
Radzio
29-12-2018 18:46
Inventer89
29-12-2018 18:28
zbiku12
29-12-2018 16:36
Twój ulubiony członek ekipy to:

Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.


Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Sponsor
Meta Tags
nfs need for speed polska forum download support pomoc nfs 2019 paypack nfs 2016 nfs 2015 edge no limits rivals most wanted 2012 the run hot pursuit 2010 world carbon most wanted 2005 underground 2