Need for Speed Payback
Need for Speed Edge
Need for Speed
Need for Speed No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed Rivals
Need for Speed Most Wanted (2012)
Need for Speed The Run
Shift 2 Unleashed
Need for Speed Hot Pursuit (2010)
Need for Speed World
Need for Speed Nitro
Need for Speed Shift
Need for Speed Undercover
Need for Speed ProStreet
The Most Wanted: Powrót do Rockport
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Porsche 2000
Need for Speed Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
  • sr_3032
  • sr_3031
  • sr_3030
  • sr_3029
  • sr_3028
  • sr_3027
  • sr_3026
  • sr_3025
  • sr_3024
  • sr_3023
  • sr_3022
  • sr_3021
  • sr_3020
  • sr_3019
  • sr_3018
  • sr_3017
  • sr_3016
  • sr_3015
  • sr_3014
  • sr_3013

<< GT-R R35 "melancholy.exe"

MadaFaster
03-12-2017 09:42
Wyświetleń: 916
Komentarzy: 17

Wracam, z autem smutnym... Ba! Depresyjnym jak cały listopad. Wszystko co mną szarpało przez cały ten miesiąc, próbowałem przenieść na auto. Tytuł? Oczywiście pochodzący z Breakcore'owej EPki Waqsa. Ciąg dalszy eksperymentowania z modami. Enjoy.
Oceny: 6.89/5 (68.89%) (9 oceny)
Średnia: 6.89
Ocen: 9


Dodaj komentarz
878
SlavicBoy
Ocena: 2
dnia 04-12-2017 21:42

2, jak można tak zepsuc GTR-a - na zywo nikt by tak auta nie zeszpecil
894
Allure
dnia 05-12-2017 13:15

Slavic, ale to tylko gra, tu się robi co chce, przelewa wyobraźnię a nie robi to, czym by się woził w realu.
43
Dominik
Ocena: 10
dnia 05-12-2017 19:09

Nie wazne ile czasu ktos poświęcił na stworzenie auta tylko uzyskany efekt. GTR wyszedł dobrze i oceny <6 to jakis niesmieszny zart XD
5
Radzio
Ocena: 6
dnia 05-12-2017 19:32

Nieśmieszny żart to Twoje oceny czasem xD Ja nie widzę w tym GTRku nic, aby dać więcej niż 6 xd Większe wrażenie robią mody niż malowanie Szeroki uÅ›miech
43
Dominik
Ocena: 10
dnia 05-12-2017 23:49

Moje oceny wynikają z odczuć płynących z oglądania danego auta lub rzadziej z przylozenia sie do zrobienia samochodu i jeśli projekt przypadnie mi do gustu lub ktoś serio włoży troszkę serduszka to zgarnie wysoką note jak np. ten GTR. Nie przyznaje ocen "bo inni dali tyle to ja też dam w podobnych granicach zeby nie bylo" i to widać nawet w tym przypadku, wiec nie rozumiem co odbierasz jako niesmieszny zart w moim ocenianiu. Może faktycznie to ze przyznaje noty wg wlasnego gustu ktore czasami nie pokrywają sie z innymi, ale tez nie sa tak mega krzywdzace, nie wiem. A co do auta to rozumiem, ze uważasz tego Nissana jako projekt na max 6, ale chyba zgodzisz sie ze mna ze ta 2 to juz troszkę przesada...
51
Siekierka
Ocena: 8
dnia 06-12-2017 12:41

Dominik - nie tłumacz się i nie przejmuj małymi ludźmi. Nie ma sensu tracić czasu na takie gadki.
3
Inventer89
Ocena: 5
dnia 01-01-2018 22:28

Tego się nie da odzobaczyć Smutek
Retro granie w Hot Pursuit 2010
93 / 1676
0 / 44
19 / 2457
5 / 298
20 / 1811
1407 / 233750
2 / 59
898 / 72475
5 / 483
3 / 203
3 / 182
2 / 237
25 / 1343
1 / 220
1 / 283
4 / 346
1 / 354
1 / 239
3 / 280
8 / 1955
avatar
MadaFaster
18-08-2018 23:59
No i cyk, wypadek u mnie w Stargardzie xD
avatar
MadaFaster
18-08-2018 23:59
No i cyk, wypadek u mnie w Stargardzie xD
avatar
michciu1907
15-08-2018 14:16
To prawda, Carbon i Most Wanted na PSP są bardzo dziwne Szeroki uÅ›miech
avatar
Allure
15-08-2018 14:03
Powiem Ci Radzio że dobry moment na wakacje wybrałeś bo teraz nad morzem pogodowa kaszana jest. Dzień w dzień burza.
avatar
sebastianek
15-08-2018 01:34
Radon ja kilka w tym roku już skleiłem i 2 pojazdy odratowałem od wywalenia. Modeli matchboxa już nie przybywa Pokazuje jÄ™zyk Teraz ratuje kolejny - sherman firefly. Sporo męki było z usuwaniem farby z modelu. Zmywacz do farb akrylowych usuwa też farby olejne
avatar
Inventer89
15-08-2018 00:35
I jeszcze na komórki jako gry java Szeroki uÅ›miech
avatar
Allure
14-08-2018 22:18
Carbon na Game Boy, to było to!
avatar
MadaFaster
14-08-2018 21:50
no co prawda dziwnie, ale już to nie porywa Pokazuje jÄ™zyk
avatar
Inventer89
14-08-2018 21:36
Odpaliłem dzisiaj Most Wanted 2005 w wersji na PSP - jak w to się śmiesznie gra Szeroki uÅ›miech
avatar
Allure
14-08-2018 20:02
Co tam misiaczki? ;D
avatar
Inventer89
14-08-2018 15:50
Już masz w newsie
avatar
AndrzejKrupa1942
14-08-2018 15:33
jest nowy woz w payback ale nie wiem jaki i gdzie
avatar
Allure
14-08-2018 14:41
Witam.
avatar
AndrzejKrupa1942
14-08-2018 13:55
czesc jestem nowy na tej stronie
avatar
Allure
12-08-2018 19:08
Teraz ludzi do zapełniania tej galerii ogarnąć trzeba i git. A szczerze mówiąc czuje w kościach że prędko SR sławy nie odzyska. Chyba że wraz z premierą nowego NfS.
avatar
Inventer89
12-08-2018 17:40
Niestety jest trochę niepełnosprawna Smutek konflikty jquery
avatar
MadaFaster
12-08-2018 17:32
O proszę, galeria wróciła xD
avatar
Allure
12-08-2018 16:35
To zgłoś do Inva. ;D
Chrome nawet po odświeżeniu nie pokazuje, ale Edge już tak, dzięks!
avatar
Inventer89
12-08-2018 16:29
Na górze w panelu SR nie działają przesuwania prawo lewo.
avatar
Allure
12-08-2018 16:01
Pierwsze na to, co jest w komentarzu podlinkowane (Lancer).
Ostatnie komentarze
sebastianek
15-08-2018 01:43
Allure
14-08-2018 22:23
Inventer89
14-08-2018 20:37
Allure
14-08-2018 20:10
Radzio
13-08-2018 21:19
Inventer89
12-08-2018 17:01
Allure
12-08-2018 17:00
oski978
12-08-2018 16:54
Inventer89
12-08-2018 16:26
Allure
12-08-2018 16:21
Inventer89
12-08-2018 16:18
bartekepa85
12-08-2018 13:38
Allure
12-08-2018 12:01
Inventer89
10-08-2018 22:35
MadaFaster
10-08-2018 17:04
Danio
10-08-2018 15:22
Allure
10-08-2018 14:24
Allure
10-08-2018 14:15
Radon
10-08-2018 13:26
MadaFaster
07-08-2018 22:05
Allure
07-08-2018 20:13
Radon
07-08-2018 20:01
Radon
07-08-2018 19:48
Allure
06-08-2018 20:36
Allure
02-08-2018 22:23
Twój ulubiony członek ekipy to:

Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.


Archiwum ankiet
Ostatnio dostępni użytkownicy
PSP
Polska Strefa Pr?dko?ci
Sponsor